ďťż

[url]http://www.wyhacz.pl/Wyhacz/1,88542,5817184,Ksiadz_stworzyl_czarna_liste_dluznikow.html[/url]

Pozdrawiam
Z(a)miennik




Użytkownik "Z(a)miennik" <kawk3@op.pl> napisał w wiadomości
news:gdc48p$63k$1@news.onet.pl...[color=blue]
> [url]http://www.wyhacz.pl/Wyhacz/1,88542,5817184,Ksiadz_stworzyl_czarna_liste_dluznikow.html[/url]
>
> Pozdrawiam
> Z(a)miennik[/color]

oby to dalej szlo w tym kierunku ;) moze ludziom pootwieraja sie oczy...

Roger

[color=blue]
> [url]http://www.wyhacz.pl/Wyhacz/1,88542,5817184,Ksiadz_stworzyl_czarna_liste_dluznikow.html[/url][/color]

Copyright C Agora SA

tjaaaaa

f.


[color=blue]
> [url]http://www.wyhacz.pl/Wyhacz/1,88542,5817184,Ksiadz_stworzyl_czarna_liste_dluznikow.html[/url][/color]

Copyright C Agora SA
tjaaaaa.

a właściwie to Deszkowice leżą w Krakowie? Chyba nie.

f.




Użytkownik "frutis" <frutis@interia.pl> napisał w wiadomości
news:gdc8dm$hni$1@opal.futuro.pl...[color=blue]
>
>[color=green]
>> [url]http://www.wyhacz.pl/Wyhacz/1,88542,5817184,Ksiadz_stworzyl_czarna_liste_dluznikow.html[/url][/color]
>
> Copyright C Agora SA
> tjaaaaa.
>
> a właściwie to Deszkowice leżą w Krakowie? Chyba nie.[/color]

Tak mędrcze Deszkowice leżą w Krakowie w samym środeczku...

On 18 Paź, 13:19, "Z\(a\)miennik" <ka...@op.pl> wrote:[color=blue]
> Użytkownik "frutis" <fru...@interia.pl> napisał w wiadomościnews:gdc8dm$hni$1@opal.futuro.pl...
>
>
>[color=green][color=darkred]
> >>[url]http://www.wyhacz.pl/Wyhacz/1,88542,5817184,Ksiadz_stworzyl_czarna_li[/url]....[/color][/color]
>[color=green]
> > Copyright C Agora SA
> > tjaaaaa.[/color]
>[color=green]
> > a właściwie to Deszkowice leżą w Krakowie? Chyba nie.[/color]
>
> Tak mędrcze Deszkowice leżą w Krakowie w samym środeczku...[/color]

Sluchaj to nie ma nic z Krakwem wspolnego wiec po co bijesz piane.


Użytkownik <pyteria@interia.pl> napisał w wiadomości
news:eb2d937d-d34d-49a7-99cd-321f4da18263@l76g2000hse.googlegroups.com...
On 18 Paź, 13:19, "Z\(a\)miennik" <ka...@op.pl> wrote:[color=blue]
> Użytkownik "frutis" <fru...@interia.pl> napisał w
> wiadomościnews:gdc8dm$hni$1@opal.futuro.pl...
>
>
>[color=green][color=darkred]
> >>[url]http://www.wyhacz.pl/Wyhacz/1,88542,5817184,Ksiadz_stworzyl_czarna_li[/url]...[/color][/color]
>[color=green]
> > Copyright C Agora SA
> > tjaaaaa.[/color]
>[color=green]
> > a właściwie to Deszkowice leżą w Krakowie? Chyba nie.[/color]
>
> Tak mędrcze Deszkowice leżą w Krakowie w samym środeczku...[/color]

Sluchaj to nie ma nic z Krakwem wspolnego wiec po co bijesz piane.

Owszem nie ma nic wspolnego z krakowem ale zaraza pt ksieza sa w calym kraju
(w krakowie rowniez)
A wkleilem tego lina po to zeby nikt z tutejszych wiernych nie osmielil sie
nie dac na tacke ;)

On 18 Paź, 16:56, "Z\(a\)miennik" <ka...@op.pl> wrote:[color=blue]
> Użytkownik <pyte...@interia.pl> napisał w wiadomościnews:eb2d937d-d34d-49a7-99cd-321f4da18263@l76g2000hse.googlegroups.com...
> On 18 Paź, 13:19, "Z\(a\)miennik" <ka...@op.pl> wrote:
>[color=green]
> > Użytkownik "frutis" <fru...@interia.pl> napisał w
> > wiadomościnews:gdc8dm$hni$1@opal.futuro.pl...[/color]
>[color=green][color=darkred]
> > >>[url]http://www.wyhacz.pl/Wyhacz/1,88542,5817184,Ksiadz_stworzyl_czarna_li[/url]....[/color][/color]
>[color=green][color=darkred]
> > > Copyright C Agora SA
> > > tjaaaaa.[/color][/color]
>[color=green][color=darkred]
> > > a właściwie to Deszkowice leżą w Krakowie? Chyba nie.[/color][/color]
>[color=green]
> > Tak mędrcze Deszkowice leżą w Krakowie w samym środeczku...[/color]
>
> Sluchaj to *nie ma nic z Krakwem wspolnego wiec po co bijesz piane.
>
> Owszem nie ma nic wspolnego z krakowem ale zaraza pt ksieza sa w calym kraju
> (w krakowie rowniez)
> A wkleilem tego lina po to zeby nikt z tutejszych wiernych nie osmielil sie
> nie dac na tacke *;)[/color]

A moglbys wkleic jakiegos dla rownowagi link z Żydem Adamem
Michnikiem, ktorego rodzina byla zwiazana z aparatem komunistycznym i
rownolegle skazywala na smierc Polakow?
Moze wtedy ten kto nie da na tace tez nie kupi Gazety Wyborczej,
ktorem celem co roku jest upamietnianie tworcow stanu wojennego
zamiast jego ofiar ?
Ja proponuje tego:
[url]http://www.aferyprawa.com/index2.php?p=teksty/show&dzial=polityka&id=716[/url]
A z niego cyt:
* Oziasz Szechter (ojciec Adama Michnika, stalinowiec, jeden z
przywódców Komunistycznej Partii Zachodniej Ukrainy. Aresztowany i
skazany w tzw. procesie łuckim za szpiegostwo na rzecz Związku
Sowieckiego; zbrodniarz KGB i UB)

> a właściwie to Deszkowice leżą w Krakowie? Chyba nie.

masz NTG w temacie....

--
pzdr
piotrek

> Copyright C Agora SA

jakie to ma znaczenie?
mysle ze dotarcie do osob zainteresowanych moze kazda gazeta dotrzec i
potwierdzic.
wiec nie widze powodu dlaczego ta czy inna gazeta miala by na taki temat
klamac.

--
pzdr
piotrek

Z(a)miennik pisze:[color=blue]
> Użytkownik <pyteria@interia.pl> napisał w wiadomości
> news:eb2d937d-d34d-49a7-99cd-321f4da18263@l76g2000hse.googlegroups.com...
> On 18 Paź, 13:19, "Z\(a\)miennik" <ka...@op.pl> wrote:[color=green]
>> Użytkownik "frutis" <fru...@interia.pl> napisał w
>> wiadomościnews:gdc8dm$hni$1@opal.futuro.pl...
>>
>>
>>[color=darkred]
>>>> [url]http://www.wyhacz.pl/Wyhacz/1,88542,5817184,Ksiadz_stworzyl_czarna_li[/url]...
>>> Copyright C Agora SA
>>> tjaaaaa.
>>> a właściwie to Deszkowice leżą w Krakowie? Chyba nie.[/color]
>> Tak mędrcze Deszkowice leżą w Krakowie w samym środeczku...[/color]
>
> Sluchaj to nie ma nic z Krakwem wspolnego wiec po co bijesz piane.
>
> Owszem nie ma nic wspolnego z krakowem ale zaraza pt ksieza sa w calym kraju
> (w krakowie rowniez)
> A wkleilem tego lina po to zeby nikt z tutejszych wiernych nie osmielil sie
> nie dac na tacke ;)
>[/color]

Ale o co ci chodzi chcesz to jesteś parafianinem i dajesz albo nie
jesteś i nie dajesz. Chcesz to chodzisz do kościoła, nie chcesz to nie
chodzisz i nikt nie będzie miał nic do ciebie jeśli nie będziesz im
wciskał różnych farmazonów.

Z(a)miennik pisze:[color=blue]
> [url]http://www.wyhacz.pl/Wyhacz/1,88542,5817184,Ksiadz_stworzyl_czarna_liste_dluznikow.html[/url][/color]

Jak już o aferach, znam lepszą:
[url]http://www.podpiselektroniczny.info/podpis-elektroniczny.html[/url]

--
pozdrawia Adam
różne takie tam: [url]www.smialek.prv.pl[/url]
/amerykańscy naukowcy odkryli, że większość ludzi jest głupia/


Użytkownik "Janko Muzykant" <jankomuzykant@wp.pl> napisał w wiadomości
news:gdhve7$ip1$1@news.onet.pl...[color=blue]
> Z(a)miennik pisze:[color=green]
>> [url]http://www.wyhacz.pl/Wyhacz/1,88542,5817184,Ksiadz_stworzyl_czarna_liste_dluznikow.html[/url][/color]
>
> Jak już o aferach, znam lepszą:
> [url]http://www.podpiselektroniczny.info/podpis-elektroniczny.html[/url][/color]

ciekawe rozwiniecie okolo tematowe
[url]http://krawczyk.salon24.pl/63139,index.html[/url]

Roger

Roger from Cracow pisze:[color=blue][color=green]
>> [url]http://www.podpiselektroniczny.info/podpis-elektroniczny.html[/url][/color]
>
> ciekawe rozwiniecie okolo tematowe
> [url]http://krawczyk.salon24.pl/63139,index.html[/url][/color]

Mam takie określenie na specjalne okazje - chujnia. Właśnie owego
określenia użyję, gdyż nadarza się okazja - wdrażam właśnie tu i tam
Błogosławiony Podpis Elektroniczny.
Przy tym czymś pierwsze lata kulawego płatnika to małe pipi. Karaluszek
tylko.

Proponuję taki mały konkurs - wybierzmy setkę ludzi z iq 120 (w miarę
wysoko - żeby nie było trudno). Niech w oparciu o pomoc z oficjalnych
stron Namaszczonych załatwią sobie owe dziwo. Sami. Ciekawe jakie będą
wyniki :)

--
pozdrawia Adam
różne takie tam: [url]www.smialek.prv.pl[/url]
/nie jestem egoistą, jestem estetą/

> Proponuję taki mały konkurs - wybierzmy setkę ludzi z iq 120 (w miarę[color=blue]
> wysoko - żeby nie było trudno). Niech w oparciu o pomoc z oficjalnych
> stron Namaszczonych załatwią sobie owe dziwo. Sami. Ciekawe jakie będą
> wyniki :)[/color]

wiesz co, ale ja jakos problemow nie mialem.
poszedlem do firmy ktora sprzedaje podpisy elektroniczne, wypelnilem co
mialem wypelnic, zaplacilem, dostalem pakiet, potem szybka rejestracja na
www i odpalenie certyfikatu.
ja kursowalem z papierami, rejestrowala i instalowala w platniku klucz moja
zona.

bez problemow

--
pzdr
piotrek

Witam,

nie wiem czy warto czytać - "życzliwy" dziennikarz opisuje skutek jakim
jest desperackie zachowanie proboszcza, a jednym zdaniem i to w innym
artykule zbywa przyczyny.
To jeden z wielu przykładów walki z Kościołem, bardzo intensywnie
prowadzonej w ostatnich latach.
Z komentarzy do artykułu widać jak "wspaniałe" rezultaty przyniosła ta
walka. Nienawiść i bezmyslność aż kipi w wypowiedziach.
Prowdzenie parafi i utrzymanie Koscioła wymaga pieniędzy, które
zainteresowani czyli wierni sa zobowiązani ponosić. Artykuł jest tak
napisany, że sugeruje "pazerność kleru", jak napisał jeden z wypranych,
ale tak desperacki ruch proboszcza i informacja o długach może oznaczać,
że z powodu braku odpowiedzialności parafian za kościół parafia ma
długi. Z drugiego artykułu wynika, że podjęte zostały rózne inwestycje
(m.in. parking, ogrzewanie kościoła), a teraz parafianie zostawili
księdza na lodzie.
Parafianie zamiast się oburzać powinni albo oświadczyć że kościół jest
im niepotrzebny i poprosić biskupa o zamknięcie (księdza można przenieść
gdziekolwiek, gdzie brakuje kapłanów, a takich miejsc jest wiele), albo
uderzyć się w piersi i zmobilizować się do utrzymania kościoła.

Roman Rumian


Użytkownik "Roman Rumian" <gerumian@cyf-kr.edu.pl> napisał w wiadomości
news:gdrsdl$cp1$1@srv.cyf-kr.edu.pl...[color=blue]
> Witam,
>
> nie wiem czy warto czytać - "życzliwy" dziennikarz opisuje skutek jakim
> jest desperackie zachowanie proboszcza, a jednym zdaniem i to w innym
> artykule zbywa przyczyny.
> To jeden z wielu przykładów walki z Kościołem, bardzo intensywnie
> prowadzonej w ostatnich latach.
> Z komentarzy do artykułu widać jak "wspaniałe" rezultaty przyniosła ta
> walka. Nienawiść i bezmyslność aż kipi w wypowiedziach.
> Prowdzenie parafi i utrzymanie Koscioła wymaga pieniędzy, które
> zainteresowani czyli wierni sa zobowiązani ponosić. Artykuł jest tak
> napisany, że sugeruje "pazerność kleru", jak napisał jeden z wypranych,
> ale tak desperacki ruch proboszcza i informacja o długach może oznaczać,
> że z powodu braku odpowiedzialności parafian za kościół parafia ma długi.
> Z drugiego artykułu wynika, że podjęte zostały rózne inwestycje (m.in.
> parking, ogrzewanie kościoła), a teraz parafianie zostawili księdza na
> lodzie.
> Parafianie zamiast się oburzać powinni albo oświadczyć że kościół jest im
> niepotrzebny i poprosić biskupa o zamknięcie (księdza można przenieść
> gdziekolwiek, gdzie brakuje kapłanów, a takich miejsc jest wiele), albo
> uderzyć się w piersi i zmobilizować się do utrzymania kościoła.[/color]

widzisz ja te sytuacje widze odrwotnie. Niedalej jak wczoraj mialem
przyjemnosc szwedac sie po dzielnicy Krakowa Kazimierzu. Z Jankiem
lazilismy po bramach i podworcach. Przez przypadek poznalismy mila
starsza pania, mieszkajaca w jednej ze starych wielkich zabytkowych
kamienic otaczajacych przylegajacy do nich kosciol. Co sie okazalo
kamienica ta, ktoras nastepna obok i byc moze jeszcze inne naleza
do kleru i przylegajacej parafii/kosciola. Standardowa procedura
zamrazania mieszkan juz jest tam wdrozona po to by z czasem oczyscic
ja z lokatorow. Na szczescie chyba nie przyjelo to jakies agresywnej
formy ale tego nie wiem na pewno.
Do czego zmierzam? Centrum Krakowa jak potezne zasoby finansowe
sa zgromadzone w tego typu posiadloscich, ziemiach itp. to nawet
nam sie nie sni. Znam znacznie gorsze przypadki gdzie w innej czesci
Krakowa gdzie kler wywala dzieci z sierocinca po to zeby odzyskac
posiadlosci. Ale spoko.
I podsumowujac: jak ich nie stac na utrzymanie jakis placowek notabene
budowanych na wyrost i wszedzie gdzie popadnie to niech je zamykaja
albo nie buduja nastepnych. W kazdej pipiduwie, wiosce, dziurze w
Krakowie wlacznie z kolejna bzdurna gigantyczna inwestycja na terenach
Solwaya. Niech ich nie buduja i spadaja albo finasuja je ze swoich
gigantycznych zasobow finansowych. Stac ich. A nie sprowadzaja tego
na tory zebrania i wymuszania kasy.
Kosciol dla mnie to rozpusta i zgnilizna, ktora urosla na czystych
fundametach
podwalin religii. Przez wieki wyewoluowala do obecnej formy pazernej,
zadufanej w sobie. Najzywszy czas zeby to sie w koncu zawalilo i oczyscilo.
A ludzie przejrzeli na oczy.

Roger

Roger from Cracow pisze:
[color=blue]
> gigantycznych zasobow finansowych. Stac ich. A nie sprowadzaja tego
> na tory zebrania i wymuszania kasy.[/color]

Wymuszania? Nie jest mi znany przypadek, aby wierni dali na Kościół pod
przymusem. Kościół nie ma aparatu przymusu. Prawdopodobnie
pozajączkowało Ci się z Izbą Skarbową, ZUSem czy czymś takim. Ale to nie
są instytucje kościelne, tylko państwowe.
[color=blue]
> Kosciol dla mnie to rozpusta i zgnilizna, ktora urosla na czystych
> fundametach
> podwalin religii. Przez wieki wyewoluowala do obecnej formy pazernej,
> zadufanej w sobie. Najzywszy czas zeby to sie w koncu zawalilo i oczyscilo.
> A ludzie przejrzeli na oczy.[/color]

Joj. Prawdziwy, wierzący antyklerykalny ateista. Wręcz bryzgający na
boki tolerancją i poszanowaniem poglądów innych.

pzdr

TRad

Piotrek pisze:[color=blue]
> wiesz co, ale ja jakos problemow nie mialem.[/color]

Chciałoby się tym razem rzec - nie Ty jeden... :)

--
pozdrawia Adam
różne takie tam: [url]www.smialek.prv.pl[/url]
/a patronem mym święty Niedaś i błogosławiona Nieochota.../


Użytkownik "Tomasz Radko" <trad@interia.pl> napisał w wiadomości
news:gds5eb$an4$2@news.interia.pl...[color=blue]
> Roger from Cracow pisze:
>[color=green]
>> gigantycznych zasobow finansowych. Stac ich. A nie sprowadzaja tego
>> na tory zebrania i wymuszania kasy.[/color]
>
> Wymuszania? Nie jest mi znany przypadek, aby wierni dali na Kościół pod
> przymusem. Kościół nie ma aparatu przymusu. Prawdopodobnie pozajączkowało
> Ci się z Izbą Skarbową, ZUSem czy czymś takim. Ale to nie są instytucje
> kościelne, tylko państwowe.[/color]
[color=blue]
>
> pzdr
>
> TRad[/color]

A jak nazwiesz wywieszanie listy dłuzników przez tego kleche ? to nie jest
wymuszanie ?

Z(a)m

Z(a)miennik pisze:[color=blue]
> Użytkownik "Tomasz Radko" <trad@interia.pl> napisał w wiadomości
> news:gds5eb$an4$2@news.interia.pl...[color=green]
>> Roger from Cracow pisze:
>>[color=darkred]
>>> gigantycznych zasobow finansowych. Stac ich. A nie sprowadzaja tego
>>> na tory zebrania i wymuszania kasy.[/color]
>> Wymuszania? Nie jest mi znany przypadek, aby wierni dali na Kościół pod
>> przymusem. Kościół nie ma aparatu przymusu. Prawdopodobnie pozajączkowało
>> Ci się z Izbą Skarbową, ZUSem czy czymś takim. Ale to nie są instytucje
>> kościelne, tylko państwowe.[/color]
>[color=green]
>> pzdr
>>
>> TRad[/color]
>
> A jak nazwiesz wywieszanie listy dłuzników przez tego kleche ? to nie jest
> wymuszanie ?[/color]

Nie. Kościół nie jest w stanie nikogo do niczego zmusić. Cokolwiek by
ksiądz proboszcz powiedział/zrobił - mogę to kompletnie zignorować. Ba,
Kościół w Polsce jest wspólnotą dobrowolną, jak się komuś nie podoba,
nie musi do niej należeć.

pzdr

TRad


Użytkownik "Tomasz Radko" <trad@interia.pl> napisał w wiadomości
news:gduprk$isi$1@news.interia.pl...[color=blue]
> Z(a)miennik pisze:[color=green]
>> Użytkownik "Tomasz Radko" <trad@interia.pl> napisał w wiadomości
>> news:gds5eb$an4$2@news.interia.pl...[color=darkred]
>>> Roger from Cracow pisze:
>>>
>>>> gigantycznych zasobow finansowych. Stac ich. A nie sprowadzaja tego
>>>> na tory zebrania i wymuszania kasy.
>>> Wymuszania? Nie jest mi znany przypadek, aby wierni dali na Kościół pod
>>> przymusem. Kościół nie ma aparatu przymusu. Prawdopodobnie
>>> pozajączkowało Ci się z Izbą Skarbową, ZUSem czy czymś takim. Ale to nie
>>> są instytucje kościelne, tylko państwowe.[/color]
>>[color=darkred]
>>> pzdr
>>>
>>> TRad[/color]
>>
>> A jak nazwiesz wywieszanie listy dłuzników przez tego kleche ? to nie
>> jest wymuszanie ?[/color]
>
> Nie. Kościół nie jest w stanie nikogo do niczego zmusić. Cokolwiek by
> ksiądz proboszcz powiedział/zrobił - mogę to kompletnie zignorować. Ba,
> Kościół w Polsce jest wspólnotą dobrowolną, jak się komuś nie podoba, nie
> musi do niej należeć.
>[/color]
Koleś gdzie ty zyjesz ?
Jestesmy jeszcze zbyt malo tolerancyjnym narodem zebysmy sobie mogli na to
pozwolic
Jak chce ochrzcic syna to musze dac " co łaska ale nie mniej nić pińcet" i
to nie jest wymuszenie ?
A syna chce ochrzcic bo ile by bylo gadania dookola przez "ciotki dewotki" i
inne mohery

On Sat, 25 Oct 2008 11:52:51 +0200, Tomasz Radko <trad@interia.pl>
wrote:
[color=blue]
>Nie. Kościół nie jest w stanie nikogo do niczego zmusić. Cokolwiek by
>ksiądz proboszcz powiedział/zrobił - mogę to kompletnie zignorować. Ba,
>Kościół w Polsce jest wspólnotą dobrowolną, jak się komuś nie podoba,
>nie musi do niej należeć.[/color]

Tyle, że publiczne ogłaszanie, iż ktoś jest kościołowi coś winien,
kiedy nie ma takowej należności jest dawaniem fałszywego świadectwa
przeciw bliźniemu swemu (kościelnie), a przy okazji pomówieniem
(świecko).
--
___________ (R)
/_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
___/ /_ ___ ul. Na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012 378 31 98)
_______/ /_ GG: 3524356
___________/ Wywoływanie slajdów [url]http://trzypion.pl/[/url]

Z(a)miennik pisze:
[color=blue][color=green][color=darkred]
>>> A jak nazwiesz wywieszanie listy dłuzników przez tego kleche ? to nie
>>> jest wymuszanie ?[/color]
>> Nie. Kościół nie jest w stanie nikogo do niczego zmusić. Cokolwiek by
>> ksiądz proboszcz powiedział/zrobił - mogę to kompletnie zignorować. Ba,
>> Kościół w Polsce jest wspólnotą dobrowolną, jak się komuś nie podoba, nie
>> musi do niej należeć.
>>[/color]
> Koleś gdzie ty zyjesz ?[/color]

W Polsce.
[color=blue]
> Jestesmy jeszcze zbyt malo tolerancyjnym narodem zebysmy sobie mogli na to
> pozwolic[/color]

Bzdura.
[color=blue]
> Jak chce ochrzcic syna to musze dac " co łaska ale nie mniej nić pińcet" i
> to nie jest wymuszenie ?[/color]

Po pierwsze, nie musisz. Sakramentów Kościół udziela za darmo.
Po drugie, nie musisz. Przynależność do Kościoła nie jest obowiązkowa.
Chrzest dzieci też nie.
[color=blue]
> A syna chce ochrzcic bo ile by bylo gadania dookola przez "ciotki dewotki" i
> inne mohery[/color]

A to już Twój problem. Zresztą, sam piszesz, że _chcesz_. Nie musisz -
_CHCESZ_.

pzdr

TRad

Adam Płaszczyca pisze:[color=blue]
> On Sat, 25 Oct 2008 11:52:51 +0200, Tomasz Radko <trad@interia.pl>
> wrote:
>[color=green]
>> Nie. Kościół nie jest w stanie nikogo do niczego zmusić. Cokolwiek by
>> ksiądz proboszcz powiedział/zrobił - mogę to kompletnie zignorować. Ba,
>> Kościół w Polsce jest wspólnotą dobrowolną, jak się komuś nie podoba,
>> nie musi do niej należeć.[/color]
>
> Tyle, że publiczne ogłaszanie, iż ktoś jest kościołowi coś winien,
> kiedy nie ma takowej należności jest dawaniem fałszywego świadectwa
> przeciw bliźniemu swemu (kościelnie), a przy okazji pomówieniem
> (świecko).[/color]

Piszesz nie na temat.

pzdr

TRad

On Sat, 25 Oct 2008 16:13:36 +0200, Tomasz Radko <trad@interia.pl>
wrote:
[color=blue][color=green]
>> Tyle, że publiczne ogłaszanie, iż ktoś jest kościołowi coś winien,
>> kiedy nie ma takowej należności jest dawaniem fałszywego świadectwa
>> przeciw bliźniemu swemu (kościelnie), a przy okazji pomówieniem
>> (świecko).[/color]
>
>Piszesz nie na temat.[/color]

Nie? Interesujące.
Czyż to nie ksiądz ogłosił publicznie listę tych, którzy są winni
kosiciołowi (parafii) pieniądze, nie mając żadnych podstaw do roszczeń
wobec nich?
--
___________ (R)
/_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
___/ /_ ___ ul. Na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012 378 31 98)
_______/ /_ GG: 3524356
___________/ Wywoływanie slajdów [url]http://trzypion.pl/[/url]

Adam Płaszczyca pisze:[color=blue]
> On Sat, 25 Oct 2008 16:13:36 +0200, Tomasz Radko <trad@interia.pl>
> wrote:
>[color=green][color=darkred]
>>> Tyle, że publiczne ogłaszanie, iż ktoś jest kościołowi coś winien,
>>> kiedy nie ma takowej należności jest dawaniem fałszywego świadectwa
>>> przeciw bliźniemu swemu (kościelnie), a przy okazji pomówieniem
>>> (świecko).[/color]
>> Piszesz nie na temat.[/color]
>
> Nie? Interesujące.[/color]

Nie. Rozmawiamy o przymusie, a nie o rzekomym pomówieniu. Dlaczego
rzekomym? Bo członkostwo w Kościele katolickim pociąga za sobą pewne
zobowiązania, w tym świadczenia na rzecz swojej parafii. Nie jest
obowiązkowe, jak się komuś nie podoba...

pzdr

TRad

On Sat, 25 Oct 2008 17:08:56 +0200, Tomasz Radko <trad@interia.pl>
wrote:
[color=blue]
>Nie. Rozmawiamy o przymusie, a nie o rzekomym pomówieniu. Dlaczego
>rzekomym? Bo członkostwo w Kościele katolickim pociąga za sobą pewne
>zobowiązania, w tym świadczenia na rzecz swojej parafii. Nie jest
>obowiązkowe, jak się komuś nie podoba...[/color]

Owszem - dobrowolne datki. Podkreślę - dobrowolne.
Zaś przymus? To tylko kwestia definicji. Redukując do absurdu, to
człowiek musi zostać poczęty i musi umrzeć. Pozostałe rzeczy są
fakultatywne.
Jak widzisz, przymus to tak naprawdę tylko kwestia tego, jak bardzo
zostanei uprzykrzone Ci życie, jesli czegoś nei zrobisz - na przykład
nie zapłacisz podatku. I w ten sposób rozumując ksiądz przymusza
wiernych do oddawania pieniędzy na parafię.
--
___________ (R)
/_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
___/ /_ ___ ul. Na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012 378 31 98)
_______/ /_ GG: 3524356
___________/ Wywoływanie slajdów [url]http://trzypion.pl/[/url]

Adam Płaszczyca pisze:[color=blue]
> On Sat, 25 Oct 2008 17:08:56 +0200, Tomasz Radko <trad@interia.pl>
> wrote:
>[color=green]
>> Nie. Rozmawiamy o przymusie, a nie o rzekomym pomówieniu. Dlaczego
>> rzekomym? Bo członkostwo w Kościele katolickim pociąga za sobą pewne
>> zobowiązania, w tym świadczenia na rzecz swojej parafii. Nie jest
>> obowiązkowe, jak się komuś nie podoba...[/color]
>
> Owszem - dobrowolne datki. Podkreślę - dobrowolne.
> Zaś przymus? To tylko kwestia definicji. Redukując do absurdu, to
> człowiek musi zostać poczęty i musi umrzeć. Pozostałe rzeczy są
> fakultatywne.
> Jak widzisz, przymus to tak naprawdę tylko kwestia tego, jak bardzo
> zostanei uprzykrzone Ci życie, jesli czegoś nei zrobisz - na przykład
> nie zapłacisz podatku. I w ten sposób rozumując ksiądz przymusza
> wiernych do oddawania pieniędzy na parafię.[/color]

Jeżeli koniecznie chcesz to możesz pisać, że góra lodowa odrywająca się
od Antarktydy wymusza na Tobie dopompowanie kół w rowerze, ale dla
reszty ludzkości słowo "przymus" konotuje się deczko inaczej. Dla mnie
EOT, dyskusja przy tak rozbieżnych semantykach nie ma sensu.

pzdr

TRad

On Sat, 25 Oct 2008 17:34:39 +0200, Tomasz Radko <trad@interia.pl>
wrote:
[color=blue][color=green]
>> Jak widzisz, przymus to tak naprawdę tylko kwestia tego, jak bardzo
>> zostanei uprzykrzone Ci życie, jesli czegoś nei zrobisz - na przykład
>> nie zapłacisz podatku. I w ten sposób rozumując ksiądz przymusza
>> wiernych do oddawania pieniędzy na parafię.[/color]
>
>Jeżeli koniecznie chcesz to możesz pisać, że góra lodowa odrywająca się
>od Antarktydy wymusza na Tobie dopompowanie kół w rowerze, ale dla
>reszty ludzkości słowo "przymus" konotuje się deczko inaczej. Dla mnie
>EOT, dyskusja przy tak rozbieżnych semantykach nie ma sensu.[/color]

To zawęź - co to jest przymus. Bo idąc Twoim tropem nie ma przymusu
płacenia podatku. Nie zapłacisz i co? Najwyżej stracisz majątek.
Przymusu ekonomicznego też nie ma - najwyżej nie bedziesz jadł.
Natomiast publiczny pręgierz był elementem aparatu przymusu od dawien
dawna, a wywieranie społecznej presji na członku danej społeczności
jest jak najbardziej próbą zmuszenia delikwenta do określonego
zachowania.
--
___________ (R)
/_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
___/ /_ ___ ul. Na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012 378 31 98)
_______/ /_ GG: 3524356
___________/ Wywoływanie slajdów [url]http://trzypion.pl/[/url]

Z(a)miennik pisze:
[color=blue][color=green]
>>[/color]
> Koleś gdzie ty zyjesz ?
> Jestesmy jeszcze zbyt malo tolerancyjnym narodem zebysmy sobie mogli na to
> pozwolic
> Jak chce ochrzcic syna to musze dac " co łaska ale nie mniej nić pińcet" i
> to nie jest wymuszenie ?
> A syna chce ochrzcic bo ile by bylo gadania dookola przez "ciotki dewotki" i
> inne mohery
>[/color]

...ależ nie musisz go przecież chrzcić. Twoje "ego" nie wytrzyma
marudzenia "ciotek-dewotek"? Teraz jest XXI wiek.. zamiast chrzczenia
możesz oddać syna do zerżnięcia jakiemuś pedrylowi. Grunt.. by się
prokuratura nie dowiedziała. Ale jaki będziesz europejczyk!!! Idź z
duchem czasu...

pzdr
A.

Z(a)miennik pisze:
[color=blue]
> Owszem nie ma nic wspolnego z krakowem ale zaraza pt ksieza sa w calym kraju
> (w krakowie rowniez)
> A wkleilem tego lina po to zeby nikt z tutejszych wiernych nie osmielil sie
> nie dac na tacke ;)
>[/color]

...kiedyś takich jak Ty nazywało się aparatczykami i podżegaczami. A jak
się ich nazywa teraz? Zwykła zapluta świnia?

NIEpzdr
A.

Tomek pisze:
[color=blue][color=green]
>>[/color]
>
> Ale o co ci chodzi chcesz to jesteś parafianinem i dajesz albo nie
> jesteś i nie dajesz. Chcesz to chodzisz do kościoła, nie chcesz to nie
> chodzisz i nikt nie będzie miał nic do ciebie jeśli nie będziesz im
> wciskał różnych farmazonów.[/color]

...to do niego nie dotrze. Wydaje się być zwykłym podżegaczem. Wszelakie
komentarze są zbędne..

pzdr
A.

Adam Płaszczyca pisze:[color=blue]
> On Sat, 25 Oct 2008 16:13:36 +0200, Tomasz Radko <trad@interia.pl>
> wrote:
>[color=green][color=darkred]
>>> Tyle, że publiczne ogłaszanie, iż ktoś jest kościołowi coś winien,
>>> kiedy nie ma takowej należności jest dawaniem fałszywego świadectwa
>>> przeciw bliźniemu swemu (kościelnie), a przy okazji pomówieniem
>>> (świecko).[/color]
>> Piszesz nie na temat.[/color]
>
> Nie? Interesujące.
> Czyż to nie ksiądz ogłosił publicznie listę tych, którzy są winni
> kosiciołowi (parafii) pieniądze, nie mając żadnych podstaw do roszczeń
> wobec nich?[/color]

...ok! Sprawdźmy prawdziwość tych info. Zacznijmy od:
"..oprawił go w złote ramki..". Pasuje by ktoś to sprawdził. Koszt
przeciętnych ramek formatu A-4 (a przypuszczam, że takie zostały użyte)
przy ramkach typu wąskiego (powiedzmy 1.5 cm) i średniej jakości kruszcu
to ok. 1000 pln za sztukę (uwzględniając przetłoczenia, karbowania i
robociznę).
Prawda to czy nie?
Bo jeśli nie.. to i reszta wiadomości nadaje się do wrzucenia do kibla..

pzdr
A.

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • oprawy.xlx.pl


  •  

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

       
     
      [NTG] Ale warto przeczytac...
    rafal2325