|
Zbiorkom gora
rafal2325 |
Taki pomysl na komunikacje [url]http://miasta.gazeta.pl/opole/1,35093,4512068.html[/url]
chyba interesujacy ?
co prawda sa trudnosci organizacyjne [url]http://miasta.gazeta.pl/opole/1,35086,6092693,Kolejka_gondolowa_jednak_powstanie_.html[/url]
Chociaz jak sobie przypomne narciarskie ... przepustowosc rzedu 2500 na godzine trudno przekroczyc, ile to bedzie - 12 tramwajow lub autobusow ?
A z kolei pomysl zeby pasazer sterowal trasa wagonika .. z jednej strony ciekawy, z drugiej - przydalyby sie wagoniki co najmniej rodzic plus dwojka dzieci .. a wtedy beda niewykorzystane lub trzeba bedzie znajomosci przystankowe zawierac .. w sumie - czemu nie ?
J.
625 pisze: [color=blue] > 1 problem - gdzie zaparkujesz te kilkaset wagoników? na Bielanach? :D[/color]
Naprawde uwazasz, ze to problem? To nie autobus, czy tramwaj, ktory stojac na trasie komukolwiek wadzi.
pozdr PG
625 pisze: [color=blue] > 1 problem - gdzie zaparkujesz te kilkaset wagoników? na Bielanach? :D[/color]
Naprawde uwazasz, ze to problem? To nie autobus, czy tramwaj, ktory stojac na trasie komukolwiek wadzi.
pozdr PG
625 pisze: [color=blue] > 1 problem - gdzie zaparkujesz te kilkaset wagoników? na Bielanach? :D[/color]
Naprawde uwazasz, ze to problem? To nie autobus, czy tramwaj, ktory stojac na trasie komukolwiek wadzi.
pozdr PG
In <news:giqt3s$b32$1@inews.gazeta.pl>, Pawel Grzeda wrote: [color=blue] > Naprawde uwazasz, ze to problem? To nie autobus, czy tramwaj, ktory > stojac na trasie komukolwiek wadzi.[/color]
Ale pożytku też nie przynosi. Koleje gondolowe to przydają się na terenach wystawowych, safari. Nie w gęsto zabudowanym mieście.
Lista "systemów" możliwych do zastosowania jest długa i prawie tak samo długa jest lista fanaberii, jakie można za pieniądze podatnika zrobić (np. translohr, coś ala Kurtyba, itd.).
-- perian Talk is cheap. Supply exceeds Demand.
In <news:giqt3s$b32$1@inews.gazeta.pl>, Pawel Grzeda wrote: [color=blue] > Naprawde uwazasz, ze to problem? To nie autobus, czy tramwaj, ktory > stojac na trasie komukolwiek wadzi.[/color]
Ale pożytku też nie przynosi. Koleje gondolowe to przydają się na terenach wystawowych, safari. Nie w gęsto zabudowanym mieście.
Lista "systemów" możliwych do zastosowania jest długa i prawie tak samo długa jest lista fanaberii, jakie można za pieniądze podatnika zrobić (np. translohr, coś ala Kurtyba, itd.).
-- perian Talk is cheap. Supply exceeds Demand.
In <news:giqt3s$b32$1@inews.gazeta.pl>, Pawel Grzeda wrote: [color=blue] > Naprawde uwazasz, ze to problem? To nie autobus, czy tramwaj, ktory > stojac na trasie komukolwiek wadzi.[/color]
Ale pożytku też nie przynosi. Koleje gondolowe to przydają się na terenach wystawowych, safari. Nie w gęsto zabudowanym mieście.
Lista "systemów" możliwych do zastosowania jest długa i prawie tak samo długa jest lista fanaberii, jakie można za pieniądze podatnika zrobić (np. translohr, coś ala Kurtyba, itd.).
-- perian Talk is cheap. Supply exceeds Demand.
J.F. wrote:[color=blue] > Taki pomysl na komunikacje > http://miasta.gazeta.pl/opole/1,35093,4512068.html> chyba interesujacy ? > co prawda sa trudnosci organizacyjne > [url]http://miasta.gazeta.pl/opole/1,35086,6092693,Kolejka_gondolowa_jednak_powstanie_.html[/url] > Chociaz jak sobie przypomne narciarskie ... przepustowosc rzedu > 2500 na godzine trudno przekroczyc, > ile to bedzie - 12 tramwajow lub autobusow ? > A z kolei pomysl zeby pasazer sterowal trasa wagonika .. z jednej > strony ciekawy, z drugiej - przydalyby sie wagoniki co najmniej > rodzic plus dwojka dzieci .. a wtedy beda niewykorzystane lub > trzeba bedzie znajomosci przystankowe zawierac .. w sumie - czemu > nie ?[/color]
Takie coś mogłoby przejść w cywilizowanych społeczeństwach, ale nie w Polsce. U nas bez nadzoru ludzie bedą jeździć bez biletów, a same wagoniki pewnie w ciągu miesiąca będą zdewastowane. Niestety prawda jest taka, że bardzo wielu Polaków trzeba trzymać za ryj, bo inaczej niszczą wszystko dookoła. W tramwajach i autobusach takie działania są często niwelowane przez innych współpasażerów, ale jak taki wsiądzie samotnie do wagonika, to pewnie kanapa będzie pocięta :-(
-- Pozdrawiam Tomek
J.F. wrote:[color=blue] > Taki pomysl na komunikacje > http://miasta.gazeta.pl/opole/1,35093,4512068.html> chyba interesujacy ? > co prawda sa trudnosci organizacyjne > [url]http://miasta.gazeta.pl/opole/1,35086,6092693,Kolejka_gondolowa_jednak_powstanie_.html[/url] > Chociaz jak sobie przypomne narciarskie ... przepustowosc rzedu > 2500 na godzine trudno przekroczyc, > ile to bedzie - 12 tramwajow lub autobusow ? > A z kolei pomysl zeby pasazer sterowal trasa wagonika .. z jednej > strony ciekawy, z drugiej - przydalyby sie wagoniki co najmniej > rodzic plus dwojka dzieci .. a wtedy beda niewykorzystane lub > trzeba bedzie znajomosci przystankowe zawierac .. w sumie - czemu > nie ?[/color]
Takie coś mogłoby przejść w cywilizowanych społeczeństwach, ale nie w Polsce. U nas bez nadzoru ludzie bedą jeździć bez biletów, a same wagoniki pewnie w ciągu miesiąca będą zdewastowane. Niestety prawda jest taka, że bardzo wielu Polaków trzeba trzymać za ryj, bo inaczej niszczą wszystko dookoła. W tramwajach i autobusach takie działania są często niwelowane przez innych współpasażerów, ale jak taki wsiądzie samotnie do wagonika, to pewnie kanapa będzie pocięta :-(
-- Pozdrawiam Tomek
J.F. wrote:[color=blue] > Taki pomysl na komunikacje > http://miasta.gazeta.pl/opole/1,35093,4512068.html> chyba interesujacy ? > co prawda sa trudnosci organizacyjne > [url]http://miasta.gazeta.pl/opole/1,35086,6092693,Kolejka_gondolowa_jednak_powstanie_.html[/url] > Chociaz jak sobie przypomne narciarskie ... przepustowosc rzedu > 2500 na godzine trudno przekroczyc, > ile to bedzie - 12 tramwajow lub autobusow ? > A z kolei pomysl zeby pasazer sterowal trasa wagonika .. z jednej > strony ciekawy, z drugiej - przydalyby sie wagoniki co najmniej > rodzic plus dwojka dzieci .. a wtedy beda niewykorzystane lub > trzeba bedzie znajomosci przystankowe zawierac .. w sumie - czemu > nie ?[/color]
Takie coś mogłoby przejść w cywilizowanych społeczeństwach, ale nie w Polsce. U nas bez nadzoru ludzie bedą jeździć bez biletów, a same wagoniki pewnie w ciągu miesiąca będą zdewastowane. Niestety prawda jest taka, że bardzo wielu Polaków trzeba trzymać za ryj, bo inaczej niszczą wszystko dookoła. W tramwajach i autobusach takie działania są często niwelowane przez innych współpasażerów, ale jak taki wsiądzie samotnie do wagonika, to pewnie kanapa będzie pocięta :-(
-- Pozdrawiam Tomek
625 <P.Filar@gmail.com> wrote:[color=blue] > hehehe, stare. > > 1 problem - gdzie zaparkujesz te kilkaset wagoników? na Bielanach? :D[/color]
Tak, jak u nas 2km torow buduje sie 30 lat a tu takie cuda.
Ch.. z tego wyniknie.
Ale swiatla dla komunikacji miejskie (tramwaje i autobusy) to nikt tak jak elwira na szczytnickim nie potrafi spierdolic :)
625 <P.Filar@gmail.com> wrote:[color=blue] > hehehe, stare. > > 1 problem - gdzie zaparkujesz te kilkaset wagoników? na Bielanach? :D[/color]
Tak, jak u nas 2km torow buduje sie 30 lat a tu takie cuda.
Ch.. z tego wyniknie.
Ale swiatla dla komunikacji miejskie (tramwaje i autobusy) to nikt tak jak elwira na szczytnickim nie potrafi spierdolic :)
625 <P.Filar@gmail.com> wrote:[color=blue] > hehehe, stare. > > 1 problem - gdzie zaparkujesz te kilkaset wagoników? na Bielanach? :D[/color]
Tak, jak u nas 2km torow buduje sie 30 lat a tu takie cuda.
Ch.. z tego wyniknie.
Ale swiatla dla komunikacji miejskie (tramwaje i autobusy) to nikt tak jak elwira na szczytnickim nie potrafi spierdolic :)
Użytkownik "...:::Tomek:::..." <tomek@space.pl> napisał w wiadomości news:giquj5$i78$1@inews.gazeta.pl...[color=blue] > Takie coś mogłoby przejść w cywilizowanych społeczeństwach, ale > nie w Polsce. U nas bez nadzoru ludzie bedą jeździć bez biletów, > a same wagoniki pewnie w ciągu miesiąca będą zdewastowane. > Niestety prawda jest taka, że bardzo wielu Polaków trzeba trzymać > za ryj, bo inaczej niszczą wszystko dookoła. W tramwajach i > autobusach takie działania są często niwelowane przez innych > współpasażerów, ale jak taki wsiądzie samotnie do wagonika, to > pewnie kanapa będzie pocięta :-([/color]
No coz - w gorach sie sprawdzaja.
Moze dlatego ze dostepu pilnuje kolowrotek, a kanapa twarda jest i nie bardzo sie nadaje do pociecia. A moze pasazerowie innej marki ?
Ale co racja to racja - wsiadzie ktos po pijaku, wiatr zawieje - bedzie wagonik do czyszczenia :-)
J.
Użytkownik "...:::Tomek:::..." <tomek@space.pl> napisał w wiadomości news:giquj5$i78$1@inews.gazeta.pl...[color=blue] > Takie coś mogłoby przejść w cywilizowanych społeczeństwach, ale > nie w Polsce. U nas bez nadzoru ludzie bedą jeździć bez biletów, > a same wagoniki pewnie w ciągu miesiąca będą zdewastowane. > Niestety prawda jest taka, że bardzo wielu Polaków trzeba trzymać > za ryj, bo inaczej niszczą wszystko dookoła. W tramwajach i > autobusach takie działania są często niwelowane przez innych > współpasażerów, ale jak taki wsiądzie samotnie do wagonika, to > pewnie kanapa będzie pocięta :-([/color]
No coz - w gorach sie sprawdzaja.
Moze dlatego ze dostepu pilnuje kolowrotek, a kanapa twarda jest i nie bardzo sie nadaje do pociecia. A moze pasazerowie innej marki ?
Ale co racja to racja - wsiadzie ktos po pijaku, wiatr zawieje - bedzie wagonik do czyszczenia :-)
J.
Użytkownik "...:::Tomek:::..." <tomek@space.pl> napisał w wiadomości news:giquj5$i78$1@inews.gazeta.pl...[color=blue] > Takie coś mogłoby przejść w cywilizowanych społeczeństwach, ale > nie w Polsce. U nas bez nadzoru ludzie bedą jeździć bez biletów, > a same wagoniki pewnie w ciągu miesiąca będą zdewastowane. > Niestety prawda jest taka, że bardzo wielu Polaków trzeba trzymać > za ryj, bo inaczej niszczą wszystko dookoła. W tramwajach i > autobusach takie działania są często niwelowane przez innych > współpasażerów, ale jak taki wsiądzie samotnie do wagonika, to > pewnie kanapa będzie pocięta :-([/color]
No coz - w gorach sie sprawdzaja.
Moze dlatego ze dostepu pilnuje kolowrotek, a kanapa twarda jest i nie bardzo sie nadaje do pociecia. A moze pasazerowie innej marki ?
Ale co racja to racja - wsiadzie ktos po pijaku, wiatr zawieje - bedzie wagonik do czyszczenia :-)
J.
Użytkownik "perian" <perianWYTNIJTO@interia.pl> napisał w wiadomości news:d20hf1zt25um.dlg@perian.pl...[color=blue][color=green] >> Naprawde uwazasz, ze to problem? To nie autobus, czy tramwaj, >> ktory >> stojac na trasie komukolwiek wadzi.[/color] > > Ale pożytku też nie przynosi. Koleje gondolowe to przydają się na > terenach wystawowych, safari. Nie w gęsto zabudowanym mieście.[/color]
Ale w sumie .. czemu nie w miescie ? Uciazliwe bylyby tylko perony na wysokosciach .. choc gdyby tak miedzy kilkoma wielkimi biurowcami ..
J.
Użytkownik "perian" <perianWYTNIJTO@interia.pl> napisał w wiadomości news:d20hf1zt25um.dlg@perian.pl...[color=blue][color=green] >> Naprawde uwazasz, ze to problem? To nie autobus, czy tramwaj, >> ktory >> stojac na trasie komukolwiek wadzi.[/color] > > Ale pożytku też nie przynosi. Koleje gondolowe to przydają się na > terenach wystawowych, safari. Nie w gęsto zabudowanym mieście.[/color]
Ale w sumie .. czemu nie w miescie ? Uciazliwe bylyby tylko perony na wysokosciach .. choc gdyby tak miedzy kilkoma wielkimi biurowcami ..
J.
Użytkownik "perian" <perianWYTNIJTO@interia.pl> napisał w wiadomości news:d20hf1zt25um.dlg@perian.pl...[color=blue][color=green] >> Naprawde uwazasz, ze to problem? To nie autobus, czy tramwaj, >> ktory >> stojac na trasie komukolwiek wadzi.[/color] > > Ale pożytku też nie przynosi. Koleje gondolowe to przydają się na > terenach wystawowych, safari. Nie w gęsto zabudowanym mieście.[/color]
Ale w sumie .. czemu nie w miescie ? Uciazliwe bylyby tylko perony na wysokosciach .. choc gdyby tak miedzy kilkoma wielkimi biurowcami ..
J.
J.F. wrote:[color=blue] > No coz - w gorach sie sprawdzaja. > Moze dlatego ze dostepu pilnuje kolowrotek, a kanapa twarda jest i > nie bardzo sie nadaje do pociecia. > A moze pasazerowie innej marki ? > Ale co racja to racja - wsiadzie ktos po pijaku, wiatr zawieje - > bedzie wagonik do czyszczenia :-)[/color]
W górach do wagonika nie wsiadają podniecone nastolatki i podchmieleni "siłacze" ;-) A na poważnie - tak jak napisałeś to pasażerowie innej marki, a same wagoniki raczej są o wiele większe i ludzie widzą się nawzajem.
-- Pozdrawiam Tomek
J.F. wrote:[color=blue] > No coz - w gorach sie sprawdzaja. > Moze dlatego ze dostepu pilnuje kolowrotek, a kanapa twarda jest i > nie bardzo sie nadaje do pociecia. > A moze pasazerowie innej marki ? > Ale co racja to racja - wsiadzie ktos po pijaku, wiatr zawieje - > bedzie wagonik do czyszczenia :-)[/color]
W górach do wagonika nie wsiadają podniecone nastolatki i podchmieleni "siłacze" ;-) A na poważnie - tak jak napisałeś to pasażerowie innej marki, a same wagoniki raczej są o wiele większe i ludzie widzą się nawzajem.
-- Pozdrawiam Tomek
J.F. wrote:[color=blue] > No coz - w gorach sie sprawdzaja. > Moze dlatego ze dostepu pilnuje kolowrotek, a kanapa twarda jest i > nie bardzo sie nadaje do pociecia. > A moze pasazerowie innej marki ? > Ale co racja to racja - wsiadzie ktos po pijaku, wiatr zawieje - > bedzie wagonik do czyszczenia :-)[/color]
W górach do wagonika nie wsiadają podniecone nastolatki i podchmieleni "siłacze" ;-) A na poważnie - tak jak napisałeś to pasażerowie innej marki, a same wagoniki raczej są o wiele większe i ludzie widzą się nawzajem.
-- Pozdrawiam Tomek
In <news:gir276$l3l$1@news3.onet>, J.F. wrote: [color=blue] > Ale w sumie .. czemu nie w miescie ?[/color]
Znikome zdolności przewozowe. [color=blue] > Uciazliwe bylyby tylko perony na wysokosciach .. choc gdyby tak > miedzy kilkoma wielkimi biurowcami ..[/color]
Prościej kupić śmigłowce, jak chcesz robić transport drogą powietrzną. Serio.
-- perian Talk is cheap. Supply exceeds Demand.
In <news:gir276$l3l$1@news3.onet>, J.F. wrote: [color=blue] > Ale w sumie .. czemu nie w miescie ?[/color]
Znikome zdolności przewozowe. [color=blue] > Uciazliwe bylyby tylko perony na wysokosciach .. choc gdyby tak > miedzy kilkoma wielkimi biurowcami ..[/color]
Prościej kupić śmigłowce, jak chcesz robić transport drogą powietrzną. Serio.
-- perian Talk is cheap. Supply exceeds Demand.
In <news:gir276$l3l$1@news3.onet>, J.F. wrote: [color=blue] > Ale w sumie .. czemu nie w miescie ?[/color]
Znikome zdolności przewozowe. [color=blue] > Uciazliwe bylyby tylko perony na wysokosciach .. choc gdyby tak > miedzy kilkoma wielkimi biurowcami ..[/color]
Prościej kupić śmigłowce, jak chcesz robić transport drogą powietrzną. Serio.
-- perian Talk is cheap. Supply exceeds Demand.
> Taki pomysl na komunikacje[color=blue] > [url]http://miasta.gazeta.pl/opole/1,35093,4512068.html[/url] > > chyba interesujacy ?[/color]
heh zawsze mnie się podoba stwierdzenie nie ma spalin. a przepraszam to na wodę jedzie, 90% energii elektrycznej w naszym kraje pochodzi z węgla, więc brak spalin jest tu bardzo nie na miejcu [color=blue] > co prawda sa trudnosci organizacyjne > [url]http://miasta.gazeta.pl/opole/1,35086,6092693,Kolejka_gondolowa_jednak_powstanie_.html[/url] > > > Chociaz jak sobie przypomne narciarskie ... przepustowosc rzedu 2500 na > godzine trudno przekroczyc, > ile to bedzie - 12 tramwajow lub autobusow ? > > A z kolei pomysl zeby pasazer sterowal trasa wagonika .. z jednej strony > ciekawy, z drugiej - przydalyby sie wagoniki co najmniej rodzic plus > dwojka dzieci .. a wtedy beda niewykorzystane lub trzeba bedzie znajomosci > przystankowe zawierac .. w sumie - czemu nie ?[/color]
wiesz no przepustowość to nie wszystko, jeszcze właśnie zatrzymywanie się na przystankach czy stanie w korku, czy nawet jeźdzenie objazdem bo nie zbierze się tylu pasażerów. Swoją drogą watpię by to u nas powstało bo u nas łatwiej jest władzą być upierdliwym dla kierowców i ograniczać pasy i wjazdy niż postawić na "nową" technologię
> Taki pomysl na komunikacje[color=blue] > [url]http://miasta.gazeta.pl/opole/1,35093,4512068.html[/url] > > chyba interesujacy ?[/color]
heh zawsze mnie się podoba stwierdzenie nie ma spalin. a przepraszam to na wodę jedzie, 90% energii elektrycznej w naszym kraje pochodzi z węgla, więc brak spalin jest tu bardzo nie na miejcu [color=blue] > co prawda sa trudnosci organizacyjne > [url]http://miasta.gazeta.pl/opole/1,35086,6092693,Kolejka_gondolowa_jednak_powstanie_.html[/url] > > > Chociaz jak sobie przypomne narciarskie ... przepustowosc rzedu 2500 na > godzine trudno przekroczyc, > ile to bedzie - 12 tramwajow lub autobusow ? > > A z kolei pomysl zeby pasazer sterowal trasa wagonika .. z jednej strony > ciekawy, z drugiej - przydalyby sie wagoniki co najmniej rodzic plus > dwojka dzieci .. a wtedy beda niewykorzystane lub trzeba bedzie znajomosci > przystankowe zawierac .. w sumie - czemu nie ?[/color]
wiesz no przepustowość to nie wszystko, jeszcze właśnie zatrzymywanie się na przystankach czy stanie w korku, czy nawet jeźdzenie objazdem bo nie zbierze się tylu pasażerów. Swoją drogą watpię by to u nas powstało bo u nas łatwiej jest władzą być upierdliwym dla kierowców i ograniczać pasy i wjazdy niż postawić na "nową" technologię
> Taki pomysl na komunikacje[color=blue] > [url]http://miasta.gazeta.pl/opole/1,35093,4512068.html[/url] > > chyba interesujacy ?[/color]
heh zawsze mnie się podoba stwierdzenie nie ma spalin. a przepraszam to na wodę jedzie, 90% energii elektrycznej w naszym kraje pochodzi z węgla, więc brak spalin jest tu bardzo nie na miejcu [color=blue] > co prawda sa trudnosci organizacyjne > [url]http://miasta.gazeta.pl/opole/1,35086,6092693,Kolejka_gondolowa_jednak_powstanie_.html[/url] > > > Chociaz jak sobie przypomne narciarskie ... przepustowosc rzedu 2500 na > godzine trudno przekroczyc, > ile to bedzie - 12 tramwajow lub autobusow ? > > A z kolei pomysl zeby pasazer sterowal trasa wagonika .. z jednej strony > ciekawy, z drugiej - przydalyby sie wagoniki co najmniej rodzic plus > dwojka dzieci .. a wtedy beda niewykorzystane lub trzeba bedzie znajomosci > przystankowe zawierac .. w sumie - czemu nie ?[/color]
wiesz no przepustowość to nie wszystko, jeszcze właśnie zatrzymywanie się na przystankach czy stanie w korku, czy nawet jeźdzenie objazdem bo nie zbierze się tylu pasażerów. Swoją drogą watpię by to u nas powstało bo u nas łatwiej jest władzą być upierdliwym dla kierowców i ograniczać pasy i wjazdy niż postawić na "nową" technologię
Thus wrote J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>:[color=blue] > Chociaz jak sobie przypomne narciarskie ... przepustowosc rzedu > 2500 na godzine trudno przekroczyc, > ile to bedzie - 12 tramwajow lub autobusow ?[/color]
10 składów tramwajowych, czyli tyle co dwie linie.
Paweł
-- (___) | Pawel Wiecek ----------------- Coven / Svart --------------------- | < o o > | [url]http://www.coven.vmh.net/[/url] <coven@vmh.net> GSM: +48603240006 | \ ^ / | GPG/PGP info in message headers * [ Debian GNU/Linux developer ] | (") | Love isn't only blind, it's also deaf, dumb, and stupid. |
Thus wrote J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>:[color=blue] > Chociaz jak sobie przypomne narciarskie ... przepustowosc rzedu > 2500 na godzine trudno przekroczyc, > ile to bedzie - 12 tramwajow lub autobusow ?[/color]
10 składów tramwajowych, czyli tyle co dwie linie.
Paweł
-- (___) | Pawel Wiecek ----------------- Coven / Svart --------------------- | < o o > | [url]http://www.coven.vmh.net/[/url] <coven@vmh.net> GSM: +48603240006 | \ ^ / | GPG/PGP info in message headers * [ Debian GNU/Linux developer ] | (") | Love isn't only blind, it's also deaf, dumb, and stupid. |
Thus wrote J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>:[color=blue] > Chociaz jak sobie przypomne narciarskie ... przepustowosc rzedu > 2500 na godzine trudno przekroczyc, > ile to bedzie - 12 tramwajow lub autobusow ?[/color]
10 składów tramwajowych, czyli tyle co dwie linie.
Paweł
-- (___) | Pawel Wiecek ----------------- Coven / Svart --------------------- | < o o > | [url]http://www.coven.vmh.net/[/url] <coven@vmh.net> GSM: +48603240006 | \ ^ / | GPG/PGP info in message headers * [ Debian GNU/Linux developer ] | (") | Love isn't only blind, it's also deaf, dumb, and stupid. |
On Tue, 23 Dec 2008 17:08:38 +0100, ...:::Tomek:::... wrote:[color=blue] >J.F. wrote:[color=green] >> Moze dlatego ze dostepu pilnuje kolowrotek, a kanapa twarda jest i >> nie bardzo sie nadaje do pociecia. >> A moze pasazerowie innej marki ?[/color] > >W górach do wagonika nie wsiadają podniecone nastolatki i podchmieleni >"siłacze" ;-)[/color]
Polemizowalbym. [color=blue] >A na poważnie - tak jak napisałeś to pasażerowie innej marki, a same >wagoniki raczej są o wiele większe i ludzie widzą się nawzajem.[/color]
Sa tez dwuosobowe, nawet jednoosobowe ..
J.
On Tue, 23 Dec 2008 17:08:38 +0100, ...:::Tomek:::... wrote:[color=blue] >J.F. wrote:[color=green] >> Moze dlatego ze dostepu pilnuje kolowrotek, a kanapa twarda jest i >> nie bardzo sie nadaje do pociecia. >> A moze pasazerowie innej marki ?[/color] > >W górach do wagonika nie wsiadają podniecone nastolatki i podchmieleni >"siłacze" ;-)[/color]
Polemizowalbym. [color=blue] >A na poważnie - tak jak napisałeś to pasażerowie innej marki, a same >wagoniki raczej są o wiele większe i ludzie widzą się nawzajem.[/color]
Sa tez dwuosobowe, nawet jednoosobowe ..
J.
On Tue, 23 Dec 2008 17:08:38 +0100, ...:::Tomek:::... wrote:[color=blue] >J.F. wrote:[color=green] >> Moze dlatego ze dostepu pilnuje kolowrotek, a kanapa twarda jest i >> nie bardzo sie nadaje do pociecia. >> A moze pasazerowie innej marki ?[/color] > >W górach do wagonika nie wsiadają podniecone nastolatki i podchmieleni >"siłacze" ;-)[/color]
Polemizowalbym. [color=blue] >A na poważnie - tak jak napisałeś to pasażerowie innej marki, a same >wagoniki raczej są o wiele większe i ludzie widzą się nawzajem.[/color]
Sa tez dwuosobowe, nawet jednoosobowe ..
J.
Dnia Tue, 23 Dec 2008 19:43:04 +0100, Paweł Więcek napisał(a): [color=blue][color=green] >> Chociaz jak sobie przypomne narciarskie ... przepustowosc rzedu >> 2500 na godzine trudno przekroczyc, >> ile to bedzie - 12 tramwajow lub autobusow ?[/color] > > 10 składów tramwajowych, czyli tyle co dwie linie.[/color]
Ale wypakowanych po brzegi?
-- Borys Pogoreło borys(#)leszno,edu,pl
Dnia Tue, 23 Dec 2008 19:43:04 +0100, Paweł Więcek napisał(a): [color=blue][color=green] >> Chociaz jak sobie przypomne narciarskie ... przepustowosc rzedu >> 2500 na godzine trudno przekroczyc, >> ile to bedzie - 12 tramwajow lub autobusow ?[/color] > > 10 składów tramwajowych, czyli tyle co dwie linie.[/color]
Ale wypakowanych po brzegi?
-- Borys Pogoreło borys(#)leszno,edu,pl
Dnia Tue, 23 Dec 2008 19:43:04 +0100, Paweł Więcek napisał(a): [color=blue][color=green] >> Chociaz jak sobie przypomne narciarskie ... przepustowosc rzedu >> 2500 na godzine trudno przekroczyc, >> ile to bedzie - 12 tramwajow lub autobusow ?[/color] > > 10 składów tramwajowych, czyli tyle co dwie linie.[/color]
Ale wypakowanych po brzegi?
-- Borys Pogoreło borys(#)leszno,edu,pl
Dnia Tue, 23 Dec 2008 19:38:46 +0100, Piter napisał(a): [color=blue] > heh zawsze mnie się podoba stwierdzenie nie ma spalin. a przepraszam to na > wodę jedzie, 90% energii elektrycznej w naszym kraje pochodzi z węgla, więc > brak spalin jest tu bardzo nie na miejcu[/color]
Brak spalin w centrum miasta. Jeśli Wrocław zacznie mieć problem ze smogiem, to jak znalazł.
-- Borys Pogoreło borys(#)leszno,edu,pl
Dnia Tue, 23 Dec 2008 19:38:46 +0100, Piter napisał(a): [color=blue] > heh zawsze mnie się podoba stwierdzenie nie ma spalin. a przepraszam to na > wodę jedzie, 90% energii elektrycznej w naszym kraje pochodzi z węgla, więc > brak spalin jest tu bardzo nie na miejcu[/color]
Brak spalin w centrum miasta. Jeśli Wrocław zacznie mieć problem ze smogiem, to jak znalazł.
-- Borys Pogoreło borys(#)leszno,edu,pl
Dnia Tue, 23 Dec 2008 19:38:46 +0100, Piter napisał(a): [color=blue] > heh zawsze mnie się podoba stwierdzenie nie ma spalin. a przepraszam to na > wodę jedzie, 90% energii elektrycznej w naszym kraje pochodzi z węgla, więc > brak spalin jest tu bardzo nie na miejcu[/color]
Brak spalin w centrum miasta. Jeśli Wrocław zacznie mieć problem ze smogiem, to jak znalazł.
-- Borys Pogoreło borys(#)leszno,edu,pl
In <news:id4oo1c1a13k.13vffmrilorv6$.dlg@40tude.net>, Borys Pogoreło wrote: [color=blue][color=green] >> 10 składów tramwajowych, czyli tyle co dwie linie.[/color] >[/color]
Półtora do jednej ;) [color=blue] > Ale wypakowanych po brzegi?[/color]
Tak.
-- perian Talk is cheap. Supply exceeds Demand.
In <news:id4oo1c1a13k.13vffmrilorv6$.dlg@40tude.net>, Borys Pogoreło wrote: [color=blue][color=green] >> 10 składów tramwajowych, czyli tyle co dwie linie.[/color] >[/color]
Półtora do jednej ;) [color=blue] > Ale wypakowanych po brzegi?[/color]
Tak.
-- perian Talk is cheap. Supply exceeds Demand.
In <news:id4oo1c1a13k.13vffmrilorv6$.dlg@40tude.net>, Borys Pogoreło wrote: [color=blue][color=green] >> 10 składów tramwajowych, czyli tyle co dwie linie.[/color] >[/color]
Półtora do jednej ;) [color=blue] > Ale wypakowanych po brzegi?[/color]
Tak.
-- perian Talk is cheap. Supply exceeds Demand.
In <news:v759r05pds77$.oedsmz4u25br$.dlg@40tude.net>, Borys Pogoreło wrote: [color=blue] > Brak spalin w centrum miasta. Jeśli Wrocław zacznie mieć problem ze > smogiem, to jak znalazł.[/color]
Chcesz odkrywać Amerykę na nowo? Bez spalin masz tramwaje, kolej, które to środki komunikacji już są we Wrocławiu. Chyba najtańszy zbiorkom bez spalin to trolejbusy.
-- perian Talk is cheap. Supply exceeds Demand.
In <news:v759r05pds77$.oedsmz4u25br$.dlg@40tude.net>, Borys Pogoreło wrote: [color=blue] > Brak spalin w centrum miasta. Jeśli Wrocław zacznie mieć problem ze > smogiem, to jak znalazł.[/color]
Chcesz odkrywać Amerykę na nowo? Bez spalin masz tramwaje, kolej, które to środki komunikacji już są we Wrocławiu. Chyba najtańszy zbiorkom bez spalin to trolejbusy.
-- perian Talk is cheap. Supply exceeds Demand.
In <news:v759r05pds77$.oedsmz4u25br$.dlg@40tude.net>, Borys Pogoreło wrote: [color=blue] > Brak spalin w centrum miasta. Jeśli Wrocław zacznie mieć problem ze > smogiem, to jak znalazł.[/color]
Chcesz odkrywać Amerykę na nowo? Bez spalin masz tramwaje, kolej, które to środki komunikacji już są we Wrocławiu. Chyba najtańszy zbiorkom bez spalin to trolejbusy.
-- perian Talk is cheap. Supply exceeds Demand.
On Tue, 23 Dec 2008 19:43:04 +0100, Paweł Więcek wrote:[color=blue] >Thus wrote J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>:[color=green] >> Chociaz jak sobie przypomne narciarskie ... przepustowosc rzedu >> 2500 na godzine trudno przekroczyc, >> ile to bedzie - 12 tramwajow lub autobusow ?[/color] > >10 składów tramwajowych, czyli tyle co dwie linie.[/color]
Raczej przeliczam ze to bylby tramwaj co 6 minut. W szczycie chyba czesciej jezdza ? Ale niewiele ..
A tak nawiasem mowiac .. to niezbyt duza przepustowosc maja te tramwaje. Samochody na 3 pasach chyba wieksza :-)
J.
On Tue, 23 Dec 2008 19:43:04 +0100, Paweł Więcek wrote:[color=blue] >Thus wrote J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>:[color=green] >> Chociaz jak sobie przypomne narciarskie ... przepustowosc rzedu >> 2500 na godzine trudno przekroczyc, >> ile to bedzie - 12 tramwajow lub autobusow ?[/color] > >10 składów tramwajowych, czyli tyle co dwie linie.[/color]
Raczej przeliczam ze to bylby tramwaj co 6 minut. W szczycie chyba czesciej jezdza ? Ale niewiele ..
A tak nawiasem mowiac .. to niezbyt duza przepustowosc maja te tramwaje. Samochody na 3 pasach chyba wieksza :-)
J.
On Tue, 23 Dec 2008 19:43:04 +0100, Paweł Więcek wrote:[color=blue] >Thus wrote J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>:[color=green] >> Chociaz jak sobie przypomne narciarskie ... przepustowosc rzedu >> 2500 na godzine trudno przekroczyc, >> ile to bedzie - 12 tramwajow lub autobusow ?[/color] > >10 składów tramwajowych, czyli tyle co dwie linie.[/color]
Raczej przeliczam ze to bylby tramwaj co 6 minut. W szczycie chyba czesciej jezdza ? Ale niewiele ..
A tak nawiasem mowiac .. to niezbyt duza przepustowosc maja te tramwaje. Samochody na 3 pasach chyba wieksza :-)
J.
On Tue, 23 Dec 2008 19:04:27 +0100, perian wrote:[color=blue][color=green] >> Uciazliwe bylyby tylko perony na wysokosciach .. choc gdyby tak >> miedzy kilkoma wielkimi biurowcami ..[/color] > >Prościej kupić śmigłowce, jak chcesz robić transport drogą powietrzną. >Serio.[/color]
Hm, w gorach jednak buduja wyciagi a nie ladowiska dla helikopterow ..
J.
On Tue, 23 Dec 2008 19:04:27 +0100, perian wrote:[color=blue][color=green] >> Uciazliwe bylyby tylko perony na wysokosciach .. choc gdyby tak >> miedzy kilkoma wielkimi biurowcami ..[/color] > >Prościej kupić śmigłowce, jak chcesz robić transport drogą powietrzną. >Serio.[/color]
Hm, w gorach jednak buduja wyciagi a nie ladowiska dla helikopterow ..
J.
On Tue, 23 Dec 2008 19:04:27 +0100, perian wrote:[color=blue][color=green] >> Uciazliwe bylyby tylko perony na wysokosciach .. choc gdyby tak >> miedzy kilkoma wielkimi biurowcami ..[/color] > >Prościej kupić śmigłowce, jak chcesz robić transport drogą powietrzną. >Serio.[/color]
Hm, w gorach jednak buduja wyciagi a nie ladowiska dla helikopterow ..
J.
Thus wrote J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>:[color=blue] > A tak nawiasem mowiac .. to niezbyt duza przepustowosc maja te > tramwaje. Samochody na 3 pasach chyba wieksza :-)[/color]
Na trzech pasach i przy tej samej łącznej długości, do całkowicie wypełnionych samochodów zmieścisz z 90 osób. Typowo będzie z 20. Daaaleko.
Paweł
-- (___) | Pawel Wiecek ------ Coven / Svart ------ [url]http://www.coven.vmh.net/[/url] | < o o > | <coven@vmh.net> GPG/PGP info in headers GSM: +48603240006 | \ ^ / | * * Of course it's possible to love a human being * * | (") | * * if you don't know them too well. -- Bukowski |
Thus wrote J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>:[color=blue] > A tak nawiasem mowiac .. to niezbyt duza przepustowosc maja te > tramwaje. Samochody na 3 pasach chyba wieksza :-)[/color]
Na trzech pasach i przy tej samej łącznej długości, do całkowicie wypełnionych samochodów zmieścisz z 90 osób. Typowo będzie z 20. Daaaleko.
Paweł
-- (___) | Pawel Wiecek ------ Coven / Svart ------ [url]http://www.coven.vmh.net/[/url] | < o o > | <coven@vmh.net> GPG/PGP info in headers GSM: +48603240006 | \ ^ / | * * Of course it's possible to love a human being * * | (") | * * if you don't know them too well. -- Bukowski |
Thus wrote J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>:[color=blue] > A tak nawiasem mowiac .. to niezbyt duza przepustowosc maja te > tramwaje. Samochody na 3 pasach chyba wieksza :-)[/color]
Na trzech pasach i przy tej samej łącznej długości, do całkowicie wypełnionych samochodów zmieścisz z 90 osób. Typowo będzie z 20. Daaaleko.
Paweł
-- (___) | Pawel Wiecek ------ Coven / Svart ------ [url]http://www.coven.vmh.net/[/url] | < o o > | <coven@vmh.net> GPG/PGP info in headers GSM: +48603240006 | \ ^ / | * * Of course it's possible to love a human being * * | (") | * * if you don't know them too well. -- Bukowski |
In <news:pvk2l4tuubi2ahihq4193b0tcpevtgm0lk@4ax.com>, J.F. wrote: [color=blue] > Hm, w gorach jednak buduja wyciagi a nie ladowiska dla helikopterow ..[/color]
Sugerujesz, że Wrocław to same stoki narciarskie i luźna zabudowa pensjonatami? Nie wiem, co palisz, ale odstaw to zioło ;)
-- perian Talk is cheap. Supply exceeds Demand.
In <news:pvk2l4tuubi2ahihq4193b0tcpevtgm0lk@4ax.com>, J.F. wrote: [color=blue] > Hm, w gorach jednak buduja wyciagi a nie ladowiska dla helikopterow ..[/color]
Sugerujesz, że Wrocław to same stoki narciarskie i luźna zabudowa pensjonatami? Nie wiem, co palisz, ale odstaw to zioło ;)
-- perian Talk is cheap. Supply exceeds Demand.
In <news:pvk2l4tuubi2ahihq4193b0tcpevtgm0lk@4ax.com>, J.F. wrote: [color=blue] > Hm, w gorach jednak buduja wyciagi a nie ladowiska dla helikopterow ..[/color]
Sugerujesz, że Wrocław to same stoki narciarskie i luźna zabudowa pensjonatami? Nie wiem, co palisz, ale odstaw to zioło ;)
-- perian Talk is cheap. Supply exceeds Demand.
In <news:cdk2l41vkfmun5ndpa3ko2ptc3l6iu6hhs@4ax.com>, J.F. wrote: [color=blue] > A tak nawiasem mowiac .. to niezbyt duza przepustowosc maja te > tramwaje. Samochody na 3 pasach chyba wieksza :-)[/color]
Kpisz, czy o drogę pytasz?
-- perian Talk is cheap. Supply exceeds Demand.
In <news:cdk2l41vkfmun5ndpa3ko2ptc3l6iu6hhs@4ax.com>, J.F. wrote: [color=blue] > A tak nawiasem mowiac .. to niezbyt duza przepustowosc maja te > tramwaje. Samochody na 3 pasach chyba wieksza :-)[/color]
Kpisz, czy o drogę pytasz?
-- perian Talk is cheap. Supply exceeds Demand.
In <news:cdk2l41vkfmun5ndpa3ko2ptc3l6iu6hhs@4ax.com>, J.F. wrote: [color=blue] > A tak nawiasem mowiac .. to niezbyt duza przepustowosc maja te > tramwaje. Samochody na 3 pasach chyba wieksza :-)[/color]
Kpisz, czy o drogę pytasz?
-- perian Talk is cheap. Supply exceeds Demand.
625 pisze:[color=blue][color=green] >> Naprawde uwazasz, ze to problem? To nie autobus, czy tramwaj, ktory >> stojac na trasie komukolwiek wadzi.[/color] > > uważasz, że wagoniki będą się anihilować przy zbliżaniu się kolejnych?[/color]
Wez sobie sznurek dlugosci metra. Niech to bedzie trasa. W odleglosciach 20 cm od obu koncow przywiaz rozowe wstazeczki. Niech to beda przystanki koncowe. Wez 20 zielonych pinezek. Niech to beda wagoniki. Ustaw dziesiec miedzy jednym koncem sznurka a blizsza mu wstazeczka. Z pozostala dziesiatka postepuja analogicznie. Spojrz na calosc rozwiazanie powinno przyjsc samo do glowy.
pozdr PG
625 pisze:[color=blue][color=green] >> Naprawde uwazasz, ze to problem? To nie autobus, czy tramwaj, ktory >> stojac na trasie komukolwiek wadzi.[/color] > > uważasz, że wagoniki będą się anihilować przy zbliżaniu się kolejnych?[/color]
Wez sobie sznurek dlugosci metra. Niech to bedzie trasa. W odleglosciach 20 cm od obu koncow przywiaz rozowe wstazeczki. Niech to beda przystanki koncowe. Wez 20 zielonych pinezek. Niech to beda wagoniki. Ustaw dziesiec miedzy jednym koncem sznurka a blizsza mu wstazeczka. Z pozostala dziesiatka postepuja analogicznie. Spojrz na calosc rozwiazanie powinno przyjsc samo do glowy.
pozdr PG
625 pisze:[color=blue][color=green] >> Naprawde uwazasz, ze to problem? To nie autobus, czy tramwaj, ktory >> stojac na trasie komukolwiek wadzi.[/color] > > uważasz, że wagoniki będą się anihilować przy zbliżaniu się kolejnych?[/color]
Wez sobie sznurek dlugosci metra. Niech to bedzie trasa. W odleglosciach 20 cm od obu koncow przywiaz rozowe wstazeczki. Niech to beda przystanki koncowe. Wez 20 zielonych pinezek. Niech to beda wagoniki. Ustaw dziesiec miedzy jednym koncem sznurka a blizsza mu wstazeczka. Z pozostala dziesiatka postepuja analogicznie. Spojrz na calosc rozwiazanie powinno przyjsc samo do glowy.
pozdr PG
Dnia Tue, 23 Dec 2008 21:02:51 +0100, perian napisał(a): [color=blue] > Chcesz odkrywać Amerykę na nowo? Bez spalin masz tramwaje, kolej, które > to środki komunikacji już są we Wrocławiu. Chyba najtańszy zbiorkom bez > spalin to trolejbusy.[/color]
Na PKP-niedasię nie ma co liczyć.
Zaś te gondole, o ile dobrze rozumiem, to takie skrzyżowanie zbiorkomu z taksówką - jeśli miałyby sensowne pokrycie miasta, to eliminują problem przesiadek.
-- Borys Pogoreło borys(#)leszno,edu,pl
Dnia Tue, 23 Dec 2008 21:02:51 +0100, perian napisał(a): [color=blue] > Chcesz odkrywać Amerykę na nowo? Bez spalin masz tramwaje, kolej, które > to środki komunikacji już są we Wrocławiu. Chyba najtańszy zbiorkom bez > spalin to trolejbusy.[/color]
Na PKP-niedasię nie ma co liczyć.
Zaś te gondole, o ile dobrze rozumiem, to takie skrzyżowanie zbiorkomu z taksówką - jeśli miałyby sensowne pokrycie miasta, to eliminują problem przesiadek.
-- Borys Pogoreło borys(#)leszno,edu,pl
Dnia Tue, 23 Dec 2008 21:02:51 +0100, perian napisał(a): [color=blue] > Chcesz odkrywać Amerykę na nowo? Bez spalin masz tramwaje, kolej, które > to środki komunikacji już są we Wrocławiu. Chyba najtańszy zbiorkom bez > spalin to trolejbusy.[/color]
Na PKP-niedasię nie ma co liczyć.
Zaś te gondole, o ile dobrze rozumiem, to takie skrzyżowanie zbiorkomu z taksówką - jeśli miałyby sensowne pokrycie miasta, to eliminują problem przesiadek.
-- Borys Pogoreło borys(#)leszno,edu,pl
at Tue 23 of Dec 2008 19:38, Piter wrote: [color=blue][color=green] >> Taki pomysl na komunikacje >> [url]http://miasta.gazeta.pl/opole/1,35093,4512068.html[/url] >> >> chyba interesujacy ?[/color] > > heh zawsze mnie się podoba stwierdzenie nie ma spalin. a przepraszam > to na wodę jedzie, 90% energii elektrycznej w naszym kraje pochodzi z > węgla,[/color]
Electricity - production by source: fossil fuel: 98.1% hydro: 1.5% nuclear: 0% other: 0.4% (2001)
....
-- nb
at Tue 23 of Dec 2008 19:38, Piter wrote: [color=blue][color=green] >> Taki pomysl na komunikacje >> [url]http://miasta.gazeta.pl/opole/1,35093,4512068.html[/url] >> >> chyba interesujacy ?[/color] > > heh zawsze mnie się podoba stwierdzenie nie ma spalin. a przepraszam > to na wodę jedzie, 90% energii elektrycznej w naszym kraje pochodzi z > węgla,[/color]
Electricity - production by source: fossil fuel: 98.1% hydro: 1.5% nuclear: 0% other: 0.4% (2001)
....
-- nb
at Tue 23 of Dec 2008 19:38, Piter wrote: [color=blue][color=green] >> Taki pomysl na komunikacje >> [url]http://miasta.gazeta.pl/opole/1,35093,4512068.html[/url] >> >> chyba interesujacy ?[/color] > > heh zawsze mnie się podoba stwierdzenie nie ma spalin. a przepraszam > to na wodę jedzie, 90% energii elektrycznej w naszym kraje pochodzi z > węgla,[/color]
Electricity - production by source: fossil fuel: 98.1% hydro: 1.5% nuclear: 0% other: 0.4% (2001)
....
-- nb
Użytkownik "perian" <perianWYTNIJTO@interia.pl> napisał w wiadomości news:auro7k4av0hc.dlg@perian.pl...[color=blue] > In <news:pvk2l4tuubi2ahihq4193b0tcpevtgm0lk@4ax.com>, J.F. wrote:[color=green] >> Hm, w gorach jednak buduja wyciagi a nie ladowiska dla >> helikopterow ..[/color] > > Sugerujesz, że Wrocław to same stoki narciarskie i luźna zabudowa > pensjonatami? Nie wiem, co palisz, ale odstaw to zioło ;)[/color]
Nie - sugeruje ze kolejka linowa jednak tansza od helikoptera.
A zabudowa .. latwiej wstawic slup niz przepuscic torowisko :-)
J.
Użytkownik "perian" <perianWYTNIJTO@interia.pl> napisał w wiadomości news:auro7k4av0hc.dlg@perian.pl...[color=blue] > In <news:pvk2l4tuubi2ahihq4193b0tcpevtgm0lk@4ax.com>, J.F. wrote:[color=green] >> Hm, w gorach jednak buduja wyciagi a nie ladowiska dla >> helikopterow ..[/color] > > Sugerujesz, że Wrocław to same stoki narciarskie i luźna zabudowa > pensjonatami? Nie wiem, co palisz, ale odstaw to zioło ;)[/color]
Nie - sugeruje ze kolejka linowa jednak tansza od helikoptera.
A zabudowa .. latwiej wstawic slup niz przepuscic torowisko :-)
J.
Użytkownik "perian" <perianWYTNIJTO@interia.pl> napisał w wiadomości news:auro7k4av0hc.dlg@perian.pl...[color=blue] > In <news:pvk2l4tuubi2ahihq4193b0tcpevtgm0lk@4ax.com>, J.F. wrote:[color=green] >> Hm, w gorach jednak buduja wyciagi a nie ladowiska dla >> helikopterow ..[/color] > > Sugerujesz, że Wrocław to same stoki narciarskie i luźna zabudowa > pensjonatami? Nie wiem, co palisz, ale odstaw to zioło ;)[/color]
Nie - sugeruje ze kolejka linowa jednak tansza od helikoptera.
A zabudowa .. latwiej wstawic slup niz przepuscic torowisko :-)
J.
Użytkownik "perian" <perianWYTNIJTO@interia.pl> napisał w wiadomości news:180h0w8vcpc4c$.dlg@perian.pl...[color=blue] > In <news:cdk2l41vkfmun5ndpa3ko2ptc3l6iu6hhs@4ax.com>, J.F. wrote:[color=green] >> A tak nawiasem mowiac .. to niezbyt duza przepustowosc maja te >> tramwaje. Samochody na 3 pasach chyba wieksza :-)[/color] > > Kpisz, czy o drogę pytasz?[/color]
Nie - popatrzylem sobie na filmik z Legnickiej. Nawet dzis w kamerce na pl Legionow widac jak przemyka ok 25 pojazdow w 25s na dwoch pasach. Na Legnickiej pasy trzy, faza dluzsza, to przemyka ok 50.
Ale ja o czym innym .. przy Legnickiej i dalej do Lesnicy bedzie mieszkalo ze 100 tys ludzi.
Jak sie rzuca "do miasta" .. samymi tramwajami ich nie wywieziemy - czy sie to zwolennikom zbiorkomu podoba czy nie :-)
Patrzac na wieksze metropolie - wychodzi na to ze trzeba zbudowac metro - tam pociagi dluzsze i wiecej ludzi wchodzi ..
Albo ... zlikwidowac lewoskrety :-) Na pl. Legionow cykl jest 100s - tylko cwierc z tego w jedna strone.
J.
Użytkownik "perian" <perianWYTNIJTO@interia.pl> napisał w wiadomości news:180h0w8vcpc4c$.dlg@perian.pl...[color=blue] > In <news:cdk2l41vkfmun5ndpa3ko2ptc3l6iu6hhs@4ax.com>, J.F. wrote:[color=green] >> A tak nawiasem mowiac .. to niezbyt duza przepustowosc maja te >> tramwaje. Samochody na 3 pasach chyba wieksza :-)[/color] > > Kpisz, czy o drogę pytasz?[/color]
Nie - popatrzylem sobie na filmik z Legnickiej. Nawet dzis w kamerce na pl Legionow widac jak przemyka ok 25 pojazdow w 25s na dwoch pasach. Na Legnickiej pasy trzy, faza dluzsza, to przemyka ok 50.
Ale ja o czym innym .. przy Legnickiej i dalej do Lesnicy bedzie mieszkalo ze 100 tys ludzi.
Jak sie rzuca "do miasta" .. samymi tramwajami ich nie wywieziemy - czy sie to zwolennikom zbiorkomu podoba czy nie :-)
Patrzac na wieksze metropolie - wychodzi na to ze trzeba zbudowac metro - tam pociagi dluzsze i wiecej ludzi wchodzi ..
Albo ... zlikwidowac lewoskrety :-) Na pl. Legionow cykl jest 100s - tylko cwierc z tego w jedna strone.
J.
Użytkownik "perian" <perianWYTNIJTO@interia.pl> napisał w wiadomości news:180h0w8vcpc4c$.dlg@perian.pl...[color=blue] > In <news:cdk2l41vkfmun5ndpa3ko2ptc3l6iu6hhs@4ax.com>, J.F. wrote:[color=green] >> A tak nawiasem mowiac .. to niezbyt duza przepustowosc maja te >> tramwaje. Samochody na 3 pasach chyba wieksza :-)[/color] > > Kpisz, czy o drogę pytasz?[/color]
Nie - popatrzylem sobie na filmik z Legnickiej. Nawet dzis w kamerce na pl Legionow widac jak przemyka ok 25 pojazdow w 25s na dwoch pasach. Na Legnickiej pasy trzy, faza dluzsza, to przemyka ok 50.
Ale ja o czym innym .. przy Legnickiej i dalej do Lesnicy bedzie mieszkalo ze 100 tys ludzi.
Jak sie rzuca "do miasta" .. samymi tramwajami ich nie wywieziemy - czy sie to zwolennikom zbiorkomu podoba czy nie :-)
Patrzac na wieksze metropolie - wychodzi na to ze trzeba zbudowac metro - tam pociagi dluzsze i wiecej ludzi wchodzi ..
Albo ... zlikwidowac lewoskrety :-) Na pl. Legionow cykl jest 100s - tylko cwierc z tego w jedna strone.
J.
Thus wrote Borys Pogoreło <borys@pl.edu.leszno>:[color=blue] > taksówką - jeśli miałyby sensowne pokrycie miasta, to eliminują problem > przesiadek.[/color]
Nie ma czegoś takiego jak problem przesiadek.
Paweł
-- (___) | Pawel Wiecek ----------------- Coven / Svart --------------------- | < o o > | [url]http://www.coven.vmh.net/[/url] <coven@vmh.net> GSM: +48603240006 | \ ^ / | GPG/PGP info in message headers * [ Debian GNU/Linux developer ] | (") | Linux is like a teepee: no Gates, no Windows, Apache inside. |
Thus wrote Borys Pogoreło <borys@pl.edu.leszno>:[color=blue] > taksówką - jeśli miałyby sensowne pokrycie miasta, to eliminują problem > przesiadek.[/color]
Nie ma czegoś takiego jak problem przesiadek.
Paweł
-- (___) | Pawel Wiecek ----------------- Coven / Svart --------------------- | < o o > | [url]http://www.coven.vmh.net/[/url] <coven@vmh.net> GSM: +48603240006 | \ ^ / | GPG/PGP info in message headers * [ Debian GNU/Linux developer ] | (") | Linux is like a teepee: no Gates, no Windows, Apache inside. |
Thus wrote Borys Pogoreło <borys@pl.edu.leszno>:[color=blue] > taksówką - jeśli miałyby sensowne pokrycie miasta, to eliminują problem > przesiadek.[/color]
Nie ma czegoś takiego jak problem przesiadek.
Paweł
-- (___) | Pawel Wiecek ----------------- Coven / Svart --------------------- | < o o > | [url]http://www.coven.vmh.net/[/url] <coven@vmh.net> GSM: +48603240006 | \ ^ / | GPG/PGP info in message headers * [ Debian GNU/Linux developer ] | (") | Linux is like a teepee: no Gates, no Windows, Apache inside. |
In <news:git8bt$cl9$1@news3.onet>, J.F. wrote: [color=blue] > Ale ja o czym innym .. przy Legnickiej i dalej do Lesnicy bedzie > mieszkalo ze 100 tys ludzi. >[/color]
No i? Nagle wszyscy do Mongolii jeżdżą? [color=blue] > Jak sie rzuca "do miasta" .. samymi tramwajami ich nie wywieziemy - > czy sie to zwolennikom zbiorkomu podoba czy nie :-) >[/color]
Przykłady innych miast pokazują, że jednak da się. Ale my musimy po swojemu przecież. Wymyślanie koła na nowo.
[color=blue] > Patrzac na wieksze metropolie - wychodzi na to ze trzeba zbudowac > metro - tam pociagi dluzsze i wiecej ludzi wchodzi ..[/color]
Metro dla 1 linii to całkowity bezsens. Na metro jesteśmy za małym miastem. Trasy tramwajowe we Wrocławiu mają ogromne zapasy przepustowości, niwelowane w wielu miejscach przez kretyńsko ustawioną sygnalizację.
-- perian Talk is cheap. Supply exceeds Demand.
In <news:git8bt$cl9$1@news3.onet>, J.F. wrote: [color=blue] > Ale ja o czym innym .. przy Legnickiej i dalej do Lesnicy bedzie > mieszkalo ze 100 tys ludzi. >[/color]
No i? Nagle wszyscy do Mongolii jeżdżą? [color=blue] > Jak sie rzuca "do miasta" .. samymi tramwajami ich nie wywieziemy - > czy sie to zwolennikom zbiorkomu podoba czy nie :-) >[/color]
Przykłady innych miast pokazują, że jednak da się. Ale my musimy po swojemu przecież. Wymyślanie koła na nowo.
[color=blue] > Patrzac na wieksze metropolie - wychodzi na to ze trzeba zbudowac > metro - tam pociagi dluzsze i wiecej ludzi wchodzi ..[/color]
Metro dla 1 linii to całkowity bezsens. Na metro jesteśmy za małym miastem. Trasy tramwajowe we Wrocławiu mają ogromne zapasy przepustowości, niwelowane w wielu miejscach przez kretyńsko ustawioną sygnalizację.
-- perian Talk is cheap. Supply exceeds Demand.
In <news:git8bt$cl9$1@news3.onet>, J.F. wrote: [color=blue] > Ale ja o czym innym .. przy Legnickiej i dalej do Lesnicy bedzie > mieszkalo ze 100 tys ludzi. >[/color]
No i? Nagle wszyscy do Mongolii jeżdżą? [color=blue] > Jak sie rzuca "do miasta" .. samymi tramwajami ich nie wywieziemy - > czy sie to zwolennikom zbiorkomu podoba czy nie :-) >[/color]
Przykłady innych miast pokazują, że jednak da się. Ale my musimy po swojemu przecież. Wymyślanie koła na nowo.
[color=blue] > Patrzac na wieksze metropolie - wychodzi na to ze trzeba zbudowac > metro - tam pociagi dluzsze i wiecej ludzi wchodzi ..[/color]
Metro dla 1 linii to całkowity bezsens. Na metro jesteśmy za małym miastem. Trasy tramwajowe we Wrocławiu mają ogromne zapasy przepustowości, niwelowane w wielu miejscach przez kretyńsko ustawioną sygnalizację.
-- perian Talk is cheap. Supply exceeds Demand.
Paweł Więcek pisze:[color=blue] > Thus wrote Borys Pogoreło <borys@pl.edu.leszno>:[color=green] >> taksówką - jeśli miałyby sensowne pokrycie miasta, to eliminują problem >> przesiadek.[/color] > > Nie ma czegoś takiego jak problem przesiadek.[/color]
Co Ty nie powiesz? Jak dojechać z Leśnicy do Psiego Pola, Zakrzowa, czy Rędzina bez przesiadek i związanego z nimi oczekiwania na przystankach pośrednich?
-- Marcin "Kenickie" Mydlak GG: 291246 ; kenickie<at>box43<kropek>pl; skype: kenickie_pl
Paweł Więcek pisze:[color=blue] > Thus wrote Borys Pogoreło <borys@pl.edu.leszno>:[color=green] >> taksówką - jeśli miałyby sensowne pokrycie miasta, to eliminują problem >> przesiadek.[/color] > > Nie ma czegoś takiego jak problem przesiadek.[/color]
Co Ty nie powiesz? Jak dojechać z Leśnicy do Psiego Pola, Zakrzowa, czy Rędzina bez przesiadek i związanego z nimi oczekiwania na przystankach pośrednich?
-- Marcin "Kenickie" Mydlak GG: 291246 ; kenickie<at>box43<kropek>pl; skype: kenickie_pl
Paweł Więcek pisze:[color=blue] > Thus wrote Borys Pogoreło <borys@pl.edu.leszno>:[color=green] >> taksówką - jeśli miałyby sensowne pokrycie miasta, to eliminują problem >> przesiadek.[/color] > > Nie ma czegoś takiego jak problem przesiadek.[/color]
Co Ty nie powiesz? Jak dojechać z Leśnicy do Psiego Pola, Zakrzowa, czy Rędzina bez przesiadek i związanego z nimi oczekiwania na przystankach pośrednich?
-- Marcin "Kenickie" Mydlak GG: 291246 ; kenickie<at>box43<kropek>pl; skype: kenickie_pl
Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:[color=blue] > Paweł Więcek pisze:[color=green] >> Thus wrote Borys Pogoreło <borys@pl.edu.leszno>:[color=darkred] >>> taksówką - jeśli miałyby sensowne pokrycie miasta, to eliminują problem >>> przesiadek.[/color] >> >> Nie ma czegoś takiego jak problem przesiadek.[/color] > > Co Ty nie powiesz? Jak dojechać z Leśnicy do Psiego Pola, Zakrzowa, czy > Rędzina bez przesiadek i związanego z nimi oczekiwania na przystankach > pośrednich? > > [/color] Z Sępolna na Długą to czasem jadę z trzema przesiadkami!
Rysiek P.S. A tak w ogóle to radosnych Świąt i lepszego Nowego Roku: abyśmy nie musieli już pisać o komunikacji zbiorowej, korkach...
Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:[color=blue] > Paweł Więcek pisze:[color=green] >> Thus wrote Borys Pogoreło <borys@pl.edu.leszno>:[color=darkred] >>> taksówką - jeśli miałyby sensowne pokrycie miasta, to eliminują problem >>> przesiadek.[/color] >> >> Nie ma czegoś takiego jak problem przesiadek.[/color] > > Co Ty nie powiesz? Jak dojechać z Leśnicy do Psiego Pola, Zakrzowa, czy > Rędzina bez przesiadek i związanego z nimi oczekiwania na przystankach > pośrednich? > > [/color] Z Sępolna na Długą to czasem jadę z trzema przesiadkami!
Rysiek P.S. A tak w ogóle to radosnych Świąt i lepszego Nowego Roku: abyśmy nie musieli już pisać o komunikacji zbiorowej, korkach...
Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:[color=blue] > Paweł Więcek pisze:[color=green] >> Thus wrote Borys Pogoreło <borys@pl.edu.leszno>:[color=darkred] >>> taksówką - jeśli miałyby sensowne pokrycie miasta, to eliminują problem >>> przesiadek.[/color] >> >> Nie ma czegoś takiego jak problem przesiadek.[/color] > > Co Ty nie powiesz? Jak dojechać z Leśnicy do Psiego Pola, Zakrzowa, czy > Rędzina bez przesiadek i związanego z nimi oczekiwania na przystankach > pośrednich? > > [/color] Z Sępolna na Długą to czasem jadę z trzema przesiadkami!
Rysiek P.S. A tak w ogóle to radosnych Świąt i lepszego Nowego Roku: abyśmy nie musieli już pisać o komunikacji zbiorowej, korkach...
Użytkownik "Paweł Więcek" <coven@vmh.net> napisał w wiadomości news:71l926-1hh.ln1@lilith.rlyeh.org...[color=blue] > Thus wrote Borys Pogoreło <borys@pl.edu.leszno>:[color=green] >> taksówką - jeśli miałyby sensowne pokrycie miasta, to eliminują problem >> przesiadek.[/color] > > Nie ma czegoś takiego jak problem przesiadek.[/color]
buhahahah jak masz trasę zgodną z założeniami ZDIUMu to nie ma problemu
Użytkownik "Paweł Więcek" <coven@vmh.net> napisał w wiadomości news:71l926-1hh.ln1@lilith.rlyeh.org...[color=blue] > Thus wrote Borys Pogoreło <borys@pl.edu.leszno>:[color=green] >> taksówką - jeśli miałyby sensowne pokrycie miasta, to eliminują problem >> przesiadek.[/color] > > Nie ma czegoś takiego jak problem przesiadek.[/color]
buhahahah jak masz trasę zgodną z założeniami ZDIUMu to nie ma problemu
Użytkownik "Paweł Więcek" <coven@vmh.net> napisał w wiadomości news:71l926-1hh.ln1@lilith.rlyeh.org...[color=blue] > Thus wrote Borys Pogoreło <borys@pl.edu.leszno>:[color=green] >> taksówką - jeśli miałyby sensowne pokrycie miasta, to eliminują problem >> przesiadek.[/color] > > Nie ma czegoś takiego jak problem przesiadek.[/color]
buhahahah jak masz trasę zgodną z założeniami ZDIUMu to nie ma problemu
On Wed, 24 Dec 2008 13:15:29 +0100, perian wrote:[color=blue] >In <news:git8bt$cl9$1@news3.onet>, J.F. wrote:[color=green] >> Ale ja o czym innym .. przy Legnickiej i dalej do Lesnicy bedzie >> mieszkalo ze 100 tys ludzi. >>[/color] >No i? Nagle wszyscy do Mongolii jeżdżą?[/color]
Nie - co dziesiaty do pracy lub szkoly - rano :-) [color=blue][color=green] >> Jak sie rzuca "do miasta" .. samymi tramwajami ich nie wywieziemy - >> czy sie to zwolennikom zbiorkomu podoba czy nie :-) >>[/color] >Przykłady innych miast pokazują, że jednak da się. Ale my musimy po >swojemu przecież. Wymyślanie koła na nowo.[/color]
Ale w innych miastach tez jezdza samochody :-) [color=blue][color=green] >> Patrzac na wieksze metropolie - wychodzi na to ze trzeba zbudowac >> metro - tam pociagi dluzsze i wiecej ludzi wchodzi ..[/color] > >Metro dla 1 linii to całkowity bezsens. Na metro jesteśmy za małym >miastem. Trasy tramwajowe we Wrocławiu mają ogromne zapasy >przepustowości, niwelowane w wielu miejscach przez kretyńsko ustawioną >sygnalizację.[/color]
Ale co - przepuscisz dwa tramwaje w jednej zmianie swiatel ? bo 30/h to tylko 6000os/h
kretynski to u nas jest uklad komunikacyjny ze wszyscy musza do centrum, ale to sie na szczescie zmienia.
J.
On Wed, 24 Dec 2008 13:15:29 +0100, perian wrote:[color=blue] >In <news:git8bt$cl9$1@news3.onet>, J.F. wrote:[color=green] >> Ale ja o czym innym .. przy Legnickiej i dalej do Lesnicy bedzie >> mieszkalo ze 100 tys ludzi. >>[/color] >No i? Nagle wszyscy do Mongolii jeżdżą?[/color]
Nie - co dziesiaty do pracy lub szkoly - rano :-) [color=blue][color=green] >> Jak sie rzuca "do miasta" .. samymi tramwajami ich nie wywieziemy - >> czy sie to zwolennikom zbiorkomu podoba czy nie :-) >>[/color] >Przykłady innych miast pokazują, że jednak da się. Ale my musimy po >swojemu przecież. Wymyślanie koła na nowo.[/color]
Ale w innych miastach tez jezdza samochody :-) [color=blue][color=green] >> Patrzac na wieksze metropolie - wychodzi na to ze trzeba zbudowac >> metro - tam pociagi dluzsze i wiecej ludzi wchodzi ..[/color] > >Metro dla 1 linii to całkowity bezsens. Na metro jesteśmy za małym >miastem. Trasy tramwajowe we Wrocławiu mają ogromne zapasy >przepustowości, niwelowane w wielu miejscach przez kretyńsko ustawioną >sygnalizację.[/color]
Ale co - przepuscisz dwa tramwaje w jednej zmianie swiatel ? bo 30/h to tylko 6000os/h
kretynski to u nas jest uklad komunikacyjny ze wszyscy musza do centrum, ale to sie na szczescie zmienia.
J.
On Wed, 24 Dec 2008 13:15:29 +0100, perian wrote:[color=blue] >In <news:git8bt$cl9$1@news3.onet>, J.F. wrote:[color=green] >> Ale ja o czym innym .. przy Legnickiej i dalej do Lesnicy bedzie >> mieszkalo ze 100 tys ludzi. >>[/color] >No i? Nagle wszyscy do Mongolii jeżdżą?[/color]
Nie - co dziesiaty do pracy lub szkoly - rano :-) [color=blue][color=green] >> Jak sie rzuca "do miasta" .. samymi tramwajami ich nie wywieziemy - >> czy sie to zwolennikom zbiorkomu podoba czy nie :-) >>[/color] >Przykłady innych miast pokazują, że jednak da się. Ale my musimy po >swojemu przecież. Wymyślanie koła na nowo.[/color]
Ale w innych miastach tez jezdza samochody :-) [color=blue][color=green] >> Patrzac na wieksze metropolie - wychodzi na to ze trzeba zbudowac >> metro - tam pociagi dluzsze i wiecej ludzi wchodzi ..[/color] > >Metro dla 1 linii to całkowity bezsens. Na metro jesteśmy za małym >miastem. Trasy tramwajowe we Wrocławiu mają ogromne zapasy >przepustowości, niwelowane w wielu miejscach przez kretyńsko ustawioną >sygnalizację.[/color]
Ale co - przepuscisz dwa tramwaje w jednej zmianie swiatel ? bo 30/h to tylko 6000os/h
kretynski to u nas jest uklad komunikacyjny ze wszyscy musza do centrum, ale to sie na szczescie zmienia.
J.
Thus wrote "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <mojnick@box43.pl>:[color=blue] > Co Ty nie powiesz? Jak dojechać z Leśnicy do Psiego Pola, Zakrzowa, czy[/color]
Niczego nie rozumiesz.
Paweł
-- (___) | Pawel Wiecek ----------------- Coven / Svart --------------------- | < o o > | [url]http://www.coven.vmh.net/[/url] <coven@vmh.net> GSM: +48603240006 | \ ^ / | GPG/PGP info in message headers * [ Debian GNU/Linux developer ] | (") | The great merit of society is to make one appreciate solitude. -CC |
Thus wrote "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <mojnick@box43.pl>:[color=blue] > Co Ty nie powiesz? Jak dojechać z Leśnicy do Psiego Pola, Zakrzowa, czy[/color]
Niczego nie rozumiesz.
Paweł
-- (___) | Pawel Wiecek ----------------- Coven / Svart --------------------- | < o o > | [url]http://www.coven.vmh.net/[/url] <coven@vmh.net> GSM: +48603240006 | \ ^ / | GPG/PGP info in message headers * [ Debian GNU/Linux developer ] | (") | The great merit of society is to make one appreciate solitude. -CC |
Thus wrote "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <mojnick@box43.pl>:[color=blue] > Co Ty nie powiesz? Jak dojechać z Leśnicy do Psiego Pola, Zakrzowa, czy[/color]
Niczego nie rozumiesz.
Paweł
-- (___) | Pawel Wiecek ----------------- Coven / Svart --------------------- | < o o > | [url]http://www.coven.vmh.net/[/url] <coven@vmh.net> GSM: +48603240006 | \ ^ / | GPG/PGP info in message headers * [ Debian GNU/Linux developer ] | (") | The great merit of society is to make one appreciate solitude. -CC |
In <news:mba5l4tmhcu58jfaavu6tc0rdj4jm68526@4ax.com>, J.F. wrote: [color=blue] > Ale w innych miastach tez jezdza samochody :-) >[/color]
Co tylko dowodzi tego, że można się uczyć na doświadczeniach innych a nie wymyślać wszystkiego od nowa. [color=blue] > Ale co - przepuscisz dwa tramwaje w jednej zmianie swiatel ? > bo 30/h to tylko 6000os/h[/color]
Wystarczy, że na 2 minutowym cyklu puszczę 2 tramwaje w 2 różnych kierunkach a nie tak jak pod Arkadami, że w cyklu da radę przejechać jedynie 1 tramwaj, bo między 2 kierunkami jest jakieś 10 sek przerwy, co w żadnym razie nie pozwala "zrobić przystanku". Ale to nie jedyny przypadek, gdzie układ drogowo-sygnalizacyjny jest z priorytetem dla samochodów a nie KM.
-- perian Talk is cheap. Supply exceeds Demand.
In <news:mba5l4tmhcu58jfaavu6tc0rdj4jm68526@4ax.com>, J.F. wrote: [color=blue] > Ale w innych miastach tez jezdza samochody :-) >[/color]
Co tylko dowodzi tego, że można się uczyć na doświadczeniach innych a nie wymyślać wszystkiego od nowa. [color=blue] > Ale co - przepuscisz dwa tramwaje w jednej zmianie swiatel ? > bo 30/h to tylko 6000os/h[/color]
Wystarczy, że na 2 minutowym cyklu puszczę 2 tramwaje w 2 różnych kierunkach a nie tak jak pod Arkadami, że w cyklu da radę przejechać jedynie 1 tramwaj, bo między 2 kierunkami jest jakieś 10 sek przerwy, co w żadnym razie nie pozwala "zrobić przystanku". Ale to nie jedyny przypadek, gdzie układ drogowo-sygnalizacyjny jest z priorytetem dla samochodów a nie KM.
-- perian Talk is cheap. Supply exceeds Demand.
In <news:mba5l4tmhcu58jfaavu6tc0rdj4jm68526@4ax.com>, J.F. wrote: [color=blue] > Ale w innych miastach tez jezdza samochody :-) >[/color]
Co tylko dowodzi tego, że można się uczyć na doświadczeniach innych a nie wymyślać wszystkiego od nowa. [color=blue] > Ale co - przepuscisz dwa tramwaje w jednej zmianie swiatel ? > bo 30/h to tylko 6000os/h[/color]
Wystarczy, że na 2 minutowym cyklu puszczę 2 tramwaje w 2 różnych kierunkach a nie tak jak pod Arkadami, że w cyklu da radę przejechać jedynie 1 tramwaj, bo między 2 kierunkami jest jakieś 10 sek przerwy, co w żadnym razie nie pozwala "zrobić przystanku". Ale to nie jedyny przypadek, gdzie układ drogowo-sygnalizacyjny jest z priorytetem dla samochodów a nie KM.
-- perian Talk is cheap. Supply exceeds Demand.
Marcin "Kenickie" Mydlak wrote: [color=blue][color=green] >> Nie ma czegoś takiego jak problem przesiadek.[/color] > > Co Ty nie powiesz? Jak dojechać z Leśnicy do Psiego Pola, Zakrzowa, czy > Rędzina bez przesiadek i związanego z nimi oczekiwania na przystankach > pośrednich?[/color]
Ale zauważyłeś, że dyskusja dotyczy projektu komunikacji "gondolowej", a nie przypadłości wrocławskiego MPK?
Pozdrawiam, Grzesiek
Marcin "Kenickie" Mydlak wrote: [color=blue][color=green] >> Nie ma czegoś takiego jak problem przesiadek.[/color] > > Co Ty nie powiesz? Jak dojechać z Leśnicy do Psiego Pola, Zakrzowa, czy > Rędzina bez przesiadek i związanego z nimi oczekiwania na przystankach > pośrednich?[/color]
Ale zauważyłeś, że dyskusja dotyczy projektu komunikacji "gondolowej", a nie przypadłości wrocławskiego MPK?
Pozdrawiam, Grzesiek
Marcin "Kenickie" Mydlak wrote: [color=blue][color=green] >> Nie ma czegoś takiego jak problem przesiadek.[/color] > > Co Ty nie powiesz? Jak dojechać z Leśnicy do Psiego Pola, Zakrzowa, czy > Rędzina bez przesiadek i związanego z nimi oczekiwania na przystankach > pośrednich?[/color]
Ale zauważyłeś, że dyskusja dotyczy projektu komunikacji "gondolowej", a nie przypadłości wrocławskiego MPK?
Pozdrawiam, Grzesiek
On Thu, 25 Dec 2008 11:28:15 +0100, Grzegorz Sapijaszko wrote:[color=blue] >Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:[color=green][color=darkred] >>> Nie ma czegoś takiego jak problem przesiadek.[/color] >> >> Co Ty nie powiesz? Jak dojechać z Leśnicy do Psiego Pola, Zakrzowa, czy >> Rędzina bez przesiadek i związanego z nimi oczekiwania na przystankach >> pośrednich?[/color] > >Ale zauważyłeś, że dyskusja dotyczy projektu komunikacji "gondolowej", a nie >przypadłości wrocławskiego MPK?[/color]
Jakie by miasto nie bylo problem przesiadek pozostaje.
O ile rozumiem intencje pomyslu, to czesciowo rozwiazuje ten problem - gondolki maja byc indywidualnie sterowane, a nawet bez tego beda po prostu czesciej kursowac.
J.
On Thu, 25 Dec 2008 11:28:15 +0100, Grzegorz Sapijaszko wrote:[color=blue] >Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:[color=green][color=darkred] >>> Nie ma czegoś takiego jak problem przesiadek.[/color] >> >> Co Ty nie powiesz? Jak dojechać z Leśnicy do Psiego Pola, Zakrzowa, czy >> Rędzina bez przesiadek i związanego z nimi oczekiwania na przystankach >> pośrednich?[/color] > >Ale zauważyłeś, że dyskusja dotyczy projektu komunikacji "gondolowej", a nie >przypadłości wrocławskiego MPK?[/color]
Jakie by miasto nie bylo problem przesiadek pozostaje.
O ile rozumiem intencje pomyslu, to czesciowo rozwiazuje ten problem - gondolki maja byc indywidualnie sterowane, a nawet bez tego beda po prostu czesciej kursowac.
J.
On Thu, 25 Dec 2008 11:28:15 +0100, Grzegorz Sapijaszko wrote:[color=blue] >Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:[color=green][color=darkred] >>> Nie ma czegoś takiego jak problem przesiadek.[/color] >> >> Co Ty nie powiesz? Jak dojechać z Leśnicy do Psiego Pola, Zakrzowa, czy >> Rędzina bez przesiadek i związanego z nimi oczekiwania na przystankach >> pośrednich?[/color] > >Ale zauważyłeś, że dyskusja dotyczy projektu komunikacji "gondolowej", a nie >przypadłości wrocławskiego MPK?[/color]
Jakie by miasto nie bylo problem przesiadek pozostaje.
O ile rozumiem intencje pomyslu, to czesciowo rozwiazuje ten problem - gondolki maja byc indywidualnie sterowane, a nawet bez tego beda po prostu czesciej kursowac.
J.
J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:[color=blue] > U?ytkownik "perian" <perianWYTNIJTO@interia.pl> napisa? w > wiadomo?ci news:auro7k4av0hc.dlg@perian.pl...[color=green] >> In <news:pvk2l4tuubi2ahihq4193b0tcpevtgm0lk@4ax.com>, J.F. wrote:[color=darkred] >>> Hm, w gorach jednak buduja wyciagi a nie ladowiska dla >>> helikopterow ..[/color] >> >> Sugerujesz, ?e Wroc?aw to same stoki narciarskie i lu 1/4 na zabudowa >> pensjonatami? Nie wiem, co palisz, ale odstaw to zio?o ;)[/color] > > Nie - sugeruje ze kolejka linowa jednak tansza od helikoptera. > > A zabudowa .. latwiej wstawic slup niz przepuscic torowisko :-)[/color]
To czemu mamy z 1000 sieci tramwajowych na swiecie i kilka gondolowych kolejek?
J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:[color=blue] > U?ytkownik "perian" <perianWYTNIJTO@interia.pl> napisa? w > wiadomo?ci news:auro7k4av0hc.dlg@perian.pl...[color=green] >> In <news:pvk2l4tuubi2ahihq4193b0tcpevtgm0lk@4ax.com>, J.F. wrote:[color=darkred] >>> Hm, w gorach jednak buduja wyciagi a nie ladowiska dla >>> helikopterow ..[/color] >> >> Sugerujesz, ?e Wroc?aw to same stoki narciarskie i lu 1/4 na zabudowa >> pensjonatami? Nie wiem, co palisz, ale odstaw to zio?o ;)[/color] > > Nie - sugeruje ze kolejka linowa jednak tansza od helikoptera. > > A zabudowa .. latwiej wstawic slup niz przepuscic torowisko :-)[/color]
To czemu mamy z 1000 sieci tramwajowych na swiecie i kilka gondolowych kolejek?
J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:[color=blue] > U?ytkownik "perian" <perianWYTNIJTO@interia.pl> napisa? w > wiadomo?ci news:auro7k4av0hc.dlg@perian.pl...[color=green] >> In <news:pvk2l4tuubi2ahihq4193b0tcpevtgm0lk@4ax.com>, J.F. wrote:[color=darkred] >>> Hm, w gorach jednak buduja wyciagi a nie ladowiska dla >>> helikopterow ..[/color] >> >> Sugerujesz, ?e Wroc?aw to same stoki narciarskie i lu 1/4 na zabudowa >> pensjonatami? Nie wiem, co palisz, ale odstaw to zio?o ;)[/color] > > Nie - sugeruje ze kolejka linowa jednak tansza od helikoptera. > > A zabudowa .. latwiej wstawic slup niz przepuscic torowisko :-)[/color]
To czemu mamy z 1000 sieci tramwajowych na swiecie i kilka gondolowych kolejek?
Piter <temp-spam@o2.pl> wrote: [color=blue] > Swoj? drog? watpi? by to u nas powsta?o bo u nas ?atwiej jest w?adz? byae > upierdliwym dla kierowców i ograniczaae pasy i wjazdy ni? postawiae na "now?" > technologi?[/color]
Pokaz mi jakies przyklady tej upierdliwosci? Bo ja nie zauwazylem, z tego co wiem to ulice mamy coraz szersze i beda coraz szersze :P
Piter <temp-spam@o2.pl> wrote: [color=blue] > Swoj? drog? watpi? by to u nas powsta?o bo u nas ?atwiej jest w?adz? byae > upierdliwym dla kierowców i ograniczaae pasy i wjazdy ni? postawiae na "now?" > technologi?[/color]
Pokaz mi jakies przyklady tej upierdliwosci? Bo ja nie zauwazylem, z tego co wiem to ulice mamy coraz szersze i beda coraz szersze :P
Piter <temp-spam@o2.pl> wrote: [color=blue] > Swoj? drog? watpi? by to u nas powsta?o bo u nas ?atwiej jest w?adz? byae > upierdliwym dla kierowców i ograniczaae pasy i wjazdy ni? postawiae na "now?" > technologi?[/color]
Pokaz mi jakies przyklady tej upierdliwosci? Bo ja nie zauwazylem, z tego co wiem to ulice mamy coraz szersze i beda coraz szersze :P
On Sat, 27 Dec 2008 08:46:26 +0000 (UTC), tomi wrote:[color=blue] >J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:[color=green] >> Nie - sugeruje ze kolejka linowa jednak tansza od helikoptera. >> A zabudowa .. latwiej wstawic slup niz przepuscic torowisko :-)[/color] > >To czemu mamy z 1000 sieci tramwajowych na swiecie i kilka gondolowych kolejek?[/color]
Bo na genialne rozwiazanie zawsze musi ktos wpasc pierwszy raz :-)
A tramwaje sa od ~150 lat, to nie dziwne ze sa.
J.
On Sat, 27 Dec 2008 08:46:26 +0000 (UTC), tomi wrote:[color=blue] >J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:[color=green] >> Nie - sugeruje ze kolejka linowa jednak tansza od helikoptera. >> A zabudowa .. latwiej wstawic slup niz przepuscic torowisko :-)[/color] > >To czemu mamy z 1000 sieci tramwajowych na swiecie i kilka gondolowych kolejek?[/color]
Bo na genialne rozwiazanie zawsze musi ktos wpasc pierwszy raz :-)
A tramwaje sa od ~150 lat, to nie dziwne ze sa.
J.
On Sat, 27 Dec 2008 08:46:26 +0000 (UTC), tomi wrote:[color=blue] >J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:[color=green] >> Nie - sugeruje ze kolejka linowa jednak tansza od helikoptera. >> A zabudowa .. latwiej wstawic slup niz przepuscic torowisko :-)[/color] > >To czemu mamy z 1000 sieci tramwajowych na swiecie i kilka gondolowych kolejek?[/color]
Bo na genialne rozwiazanie zawsze musi ktos wpasc pierwszy raz :-)
A tramwaje sa od ~150 lat, to nie dziwne ze sa.
J.
J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:[color=blue] > On Sat, 27 Dec 2008 08:46:26 +0000 (UTC), tomi wrote:[color=green] >>J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:[color=darkred] >>> Nie - sugeruje ze kolejka linowa jednak tansza od helikoptera. >>> A zabudowa .. latwiej wstawic slup niz przepuscic torowisko :-)[/color] >> >>To czemu mamy z 1000 sieci tramwajowych na swiecie i kilka gondolowych kolejek?[/color] > > Bo na genialne rozwiazanie zawsze musi ktos wpasc pierwszy raz :-)[/color]
Genialnosc tego rozwiazania jest dostrzegalna tylko dla blachosmrodziarza ktory najchetniej upchnal by komunikacje zbiorowa pod ziemie (metro), rowerzystow do lasu (masa krytyczna) a pieszych zamknal w domach lub hipermarketach (patrz maraton). Poza oszpeceniem miasta kolejki naziemne w niczym nie sa lepsze niz jezdzace po ziemi tramwaje. Jezeli chcesz sie zapoznac z tym na zywo pojedz do Wuppertalu. [color=blue] > A tramwaje sa od ~150 lat, to nie dziwne ze sa.[/color]
Z czego wiekszosc sieci powstala w latach 1890-1910.
J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:[color=blue] > On Sat, 27 Dec 2008 08:46:26 +0000 (UTC), tomi wrote:[color=green] >>J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:[color=darkred] >>> Nie - sugeruje ze kolejka linowa jednak tansza od helikoptera. >>> A zabudowa .. latwiej wstawic slup niz przepuscic torowisko :-)[/color] >> >>To czemu mamy z 1000 sieci tramwajowych na swiecie i kilka gondolowych kolejek?[/color] > > Bo na genialne rozwiazanie zawsze musi ktos wpasc pierwszy raz :-)[/color]
Genialnosc tego rozwiazania jest dostrzegalna tylko dla blachosmrodziarza ktory najchetniej upchnal by komunikacje zbiorowa pod ziemie (metro), rowerzystow do lasu (masa krytyczna) a pieszych zamknal w domach lub hipermarketach (patrz maraton). Poza oszpeceniem miasta kolejki naziemne w niczym nie sa lepsze niz jezdzace po ziemi tramwaje. Jezeli chcesz sie zapoznac z tym na zywo pojedz do Wuppertalu. [color=blue] > A tramwaje sa od ~150 lat, to nie dziwne ze sa.[/color]
Z czego wiekszosc sieci powstala w latach 1890-1910.
J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:[color=blue] > On Sat, 27 Dec 2008 08:46:26 +0000 (UTC), tomi wrote:[color=green] >>J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:[color=darkred] >>> Nie - sugeruje ze kolejka linowa jednak tansza od helikoptera. >>> A zabudowa .. latwiej wstawic slup niz przepuscic torowisko :-)[/color] >> >>To czemu mamy z 1000 sieci tramwajowych na swiecie i kilka gondolowych kolejek?[/color] > > Bo na genialne rozwiazanie zawsze musi ktos wpasc pierwszy raz :-)[/color]
Genialnosc tego rozwiazania jest dostrzegalna tylko dla blachosmrodziarza ktory najchetniej upchnal by komunikacje zbiorowa pod ziemie (metro), rowerzystow do lasu (masa krytyczna) a pieszych zamknal w domach lub hipermarketach (patrz maraton). Poza oszpeceniem miasta kolejki naziemne w niczym nie sa lepsze niz jezdzace po ziemi tramwaje. Jezeli chcesz sie zapoznac z tym na zywo pojedz do Wuppertalu. [color=blue] > A tramwaje sa od ~150 lat, to nie dziwne ze sa.[/color]
Z czego wiekszosc sieci powstala w latach 1890-1910.
Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <grzegorz@sapijaszko.net> napisał w wiadomości news:2343388.KCCxHcnWdB@okzsajipas.ten...[color=blue] > Marcin "Kenickie" Mydlak wrote: >[color=green][color=darkred] >>> Nie ma czegoś takiego jak problem przesiadek.[/color] >> >> Co Ty nie powiesz? Jak dojechać z Leśnicy do Psiego Pola, Zakrzowa, czy >> Rędzina bez przesiadek i związanego z nimi oczekiwania na przystankach >> pośrednich?[/color] > > Ale zauważyłeś, że dyskusja dotyczy projektu komunikacji "gondolowej", a > nie > przypadłości wrocławskiego MPK?[/color]
Co ma MPK do ukladu linii komunikacyjnych?
Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <grzegorz@sapijaszko.net> napisał w wiadomości news:2343388.KCCxHcnWdB@okzsajipas.ten...[color=blue] > Marcin "Kenickie" Mydlak wrote: >[color=green][color=darkred] >>> Nie ma czegoś takiego jak problem przesiadek.[/color] >> >> Co Ty nie powiesz? Jak dojechać z Leśnicy do Psiego Pola, Zakrzowa, czy >> Rędzina bez przesiadek i związanego z nimi oczekiwania na przystankach >> pośrednich?[/color] > > Ale zauważyłeś, że dyskusja dotyczy projektu komunikacji "gondolowej", a > nie > przypadłości wrocławskiego MPK?[/color]
Co ma MPK do ukladu linii komunikacyjnych?
Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <grzegorz@sapijaszko.net> napisał w wiadomości news:2343388.KCCxHcnWdB@okzsajipas.ten...[color=blue] > Marcin "Kenickie" Mydlak wrote: >[color=green][color=darkred] >>> Nie ma czegoś takiego jak problem przesiadek.[/color] >> >> Co Ty nie powiesz? Jak dojechać z Leśnicy do Psiego Pola, Zakrzowa, czy >> Rędzina bez przesiadek i związanego z nimi oczekiwania na przystankach >> pośrednich?[/color] > > Ale zauważyłeś, że dyskusja dotyczy projektu komunikacji "gondolowej", a > nie > przypadłości wrocławskiego MPK?[/color]
Co ma MPK do ukladu linii komunikacyjnych?
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.ploprawy.xlx.pl
|
|