ďťż

Taki pomysl na komunikacje
[url]http://miasta.gazeta.pl/opole/1,35093,4512068.html[/url]

chyba interesujacy ?

co prawda sa trudnosci organizacyjne
[url]http://miasta.gazeta.pl/opole/1,35086,6092693,Kolejka_gondolowa_jednak_powstanie_.html[/url]

Chociaz jak sobie przypomne narciarskie ... przepustowosc rzedu
2500 na godzine trudno przekroczyc,
ile to bedzie - 12 tramwajow lub autobusow ?

A z kolei pomysl zeby pasazer sterowal trasa wagonika .. z jednej
strony ciekawy, z drugiej - przydalyby sie wagoniki co najmniej
rodzic plus dwojka dzieci .. a wtedy beda niewykorzystane lub
trzeba bedzie znajomosci przystankowe zawierac .. w sumie - czemu
nie ?

J.



625 pisze:
[color=blue]
> 1 problem - gdzie zaparkujesz te kilkaset wagoników? na Bielanach? :D[/color]

Naprawde uwazasz, ze to problem? To nie autobus, czy tramwaj, ktory
stojac na trasie komukolwiek wadzi.

pozdr
PG

625 pisze:
[color=blue]
> 1 problem - gdzie zaparkujesz te kilkaset wagoników? na Bielanach? :D[/color]

Naprawde uwazasz, ze to problem? To nie autobus, czy tramwaj, ktory
stojac na trasie komukolwiek wadzi.

pozdr
PG

625 pisze:
[color=blue]
> 1 problem - gdzie zaparkujesz te kilkaset wagoników? na Bielanach? :D[/color]

Naprawde uwazasz, ze to problem? To nie autobus, czy tramwaj, ktory
stojac na trasie komukolwiek wadzi.

pozdr
PG



In <news:giqt3s$b32$1@inews.gazeta.pl>, Pawel Grzeda wrote:
[color=blue]
> Naprawde uwazasz, ze to problem? To nie autobus, czy tramwaj, ktory
> stojac na trasie komukolwiek wadzi.[/color]

Ale pożytku też nie przynosi. Koleje gondolowe to przydają się na
terenach wystawowych, safari. Nie w gęsto zabudowanym mieście.

Lista "systemów" możliwych do zastosowania jest długa i prawie tak samo
długa jest lista fanaberii, jakie można za pieniądze podatnika zrobić
(np. translohr, coś ala Kurtyba, itd.).

--
perian
Talk is cheap. Supply exceeds Demand.

In <news:giqt3s$b32$1@inews.gazeta.pl>, Pawel Grzeda wrote:
[color=blue]
> Naprawde uwazasz, ze to problem? To nie autobus, czy tramwaj, ktory
> stojac na trasie komukolwiek wadzi.[/color]

Ale pożytku też nie przynosi. Koleje gondolowe to przydają się na
terenach wystawowych, safari. Nie w gęsto zabudowanym mieście.

Lista "systemów" możliwych do zastosowania jest długa i prawie tak samo
długa jest lista fanaberii, jakie można za pieniądze podatnika zrobić
(np. translohr, coś ala Kurtyba, itd.).

--
perian
Talk is cheap. Supply exceeds Demand.

In <news:giqt3s$b32$1@inews.gazeta.pl>, Pawel Grzeda wrote:
[color=blue]
> Naprawde uwazasz, ze to problem? To nie autobus, czy tramwaj, ktory
> stojac na trasie komukolwiek wadzi.[/color]

Ale pożytku też nie przynosi. Koleje gondolowe to przydają się na
terenach wystawowych, safari. Nie w gęsto zabudowanym mieście.

Lista "systemów" możliwych do zastosowania jest długa i prawie tak samo
długa jest lista fanaberii, jakie można za pieniądze podatnika zrobić
(np. translohr, coś ala Kurtyba, itd.).

--
perian
Talk is cheap. Supply exceeds Demand.

J.F. wrote:[color=blue]
> Taki pomysl na komunikacje
> http://miasta.gazeta.pl/opole/1,35093,4512068.html> chyba interesujacy ?
> co prawda sa trudnosci organizacyjne
> [url]http://miasta.gazeta.pl/opole/1,35086,6092693,Kolejka_gondolowa_jednak_powstanie_.html[/url]
> Chociaz jak sobie przypomne narciarskie ... przepustowosc rzedu
> 2500 na godzine trudno przekroczyc,
> ile to bedzie - 12 tramwajow lub autobusow ?
> A z kolei pomysl zeby pasazer sterowal trasa wagonika .. z jednej
> strony ciekawy, z drugiej - przydalyby sie wagoniki co najmniej
> rodzic plus dwojka dzieci .. a wtedy beda niewykorzystane lub
> trzeba bedzie znajomosci przystankowe zawierac .. w sumie - czemu
> nie ?[/color]

Takie coś mogłoby przejść w cywilizowanych społeczeństwach, ale nie w
Polsce. U nas bez nadzoru ludzie bedą jeździć bez biletów, a same wagoniki
pewnie w ciągu miesiąca będą zdewastowane. Niestety prawda jest taka, że
bardzo wielu Polaków trzeba trzymać za ryj, bo inaczej niszczą wszystko
dookoła. W tramwajach i autobusach takie działania są często niwelowane
przez innych współpasażerów, ale jak taki wsiądzie samotnie do wagonika, to
pewnie kanapa będzie pocięta :-(

--
Pozdrawiam
Tomek

J.F. wrote:[color=blue]
> Taki pomysl na komunikacje
> http://miasta.gazeta.pl/opole/1,35093,4512068.html> chyba interesujacy ?
> co prawda sa trudnosci organizacyjne
> [url]http://miasta.gazeta.pl/opole/1,35086,6092693,Kolejka_gondolowa_jednak_powstanie_.html[/url]
> Chociaz jak sobie przypomne narciarskie ... przepustowosc rzedu
> 2500 na godzine trudno przekroczyc,
> ile to bedzie - 12 tramwajow lub autobusow ?
> A z kolei pomysl zeby pasazer sterowal trasa wagonika .. z jednej
> strony ciekawy, z drugiej - przydalyby sie wagoniki co najmniej
> rodzic plus dwojka dzieci .. a wtedy beda niewykorzystane lub
> trzeba bedzie znajomosci przystankowe zawierac .. w sumie - czemu
> nie ?[/color]

Takie coś mogłoby przejść w cywilizowanych społeczeństwach, ale nie w
Polsce. U nas bez nadzoru ludzie bedą jeździć bez biletów, a same wagoniki
pewnie w ciągu miesiąca będą zdewastowane. Niestety prawda jest taka, że
bardzo wielu Polaków trzeba trzymać za ryj, bo inaczej niszczą wszystko
dookoła. W tramwajach i autobusach takie działania są często niwelowane
przez innych współpasażerów, ale jak taki wsiądzie samotnie do wagonika, to
pewnie kanapa będzie pocięta :-(

--
Pozdrawiam
Tomek

J.F. wrote:[color=blue]
> Taki pomysl na komunikacje
> http://miasta.gazeta.pl/opole/1,35093,4512068.html> chyba interesujacy ?
> co prawda sa trudnosci organizacyjne
> [url]http://miasta.gazeta.pl/opole/1,35086,6092693,Kolejka_gondolowa_jednak_powstanie_.html[/url]
> Chociaz jak sobie przypomne narciarskie ... przepustowosc rzedu
> 2500 na godzine trudno przekroczyc,
> ile to bedzie - 12 tramwajow lub autobusow ?
> A z kolei pomysl zeby pasazer sterowal trasa wagonika .. z jednej
> strony ciekawy, z drugiej - przydalyby sie wagoniki co najmniej
> rodzic plus dwojka dzieci .. a wtedy beda niewykorzystane lub
> trzeba bedzie znajomosci przystankowe zawierac .. w sumie - czemu
> nie ?[/color]

Takie coś mogłoby przejść w cywilizowanych społeczeństwach, ale nie w
Polsce. U nas bez nadzoru ludzie bedą jeździć bez biletów, a same wagoniki
pewnie w ciągu miesiąca będą zdewastowane. Niestety prawda jest taka, że
bardzo wielu Polaków trzeba trzymać za ryj, bo inaczej niszczą wszystko
dookoła. W tramwajach i autobusach takie działania są często niwelowane
przez innych współpasażerów, ale jak taki wsiądzie samotnie do wagonika, to
pewnie kanapa będzie pocięta :-(

--
Pozdrawiam
Tomek

625 <P.Filar@gmail.com> wrote:[color=blue]
> hehehe, stare.
>
> 1 problem - gdzie zaparkujesz te kilkaset wagoników? na Bielanach? :D[/color]

Tak, jak u nas 2km torow buduje sie 30 lat a tu takie cuda.

Ch.. z tego wyniknie.

Ale swiatla dla komunikacji miejskie (tramwaje i autobusy) to nikt tak
jak elwira na szczytnickim nie potrafi spierdolic :)

625 <P.Filar@gmail.com> wrote:[color=blue]
> hehehe, stare.
>
> 1 problem - gdzie zaparkujesz te kilkaset wagoników? na Bielanach? :D[/color]

Tak, jak u nas 2km torow buduje sie 30 lat a tu takie cuda.

Ch.. z tego wyniknie.

Ale swiatla dla komunikacji miejskie (tramwaje i autobusy) to nikt tak
jak elwira na szczytnickim nie potrafi spierdolic :)

625 <P.Filar@gmail.com> wrote:[color=blue]
> hehehe, stare.
>
> 1 problem - gdzie zaparkujesz te kilkaset wagoników? na Bielanach? :D[/color]

Tak, jak u nas 2km torow buduje sie 30 lat a tu takie cuda.

Ch.. z tego wyniknie.

Ale swiatla dla komunikacji miejskie (tramwaje i autobusy) to nikt tak
jak elwira na szczytnickim nie potrafi spierdolic :)

Użytkownik "...:::Tomek:::..." <tomek@space.pl> napisał w
wiadomości news:giquj5$i78$1@inews.gazeta.pl...[color=blue]
> Takie coś mogłoby przejść w cywilizowanych społeczeństwach, ale
> nie w Polsce. U nas bez nadzoru ludzie bedą jeździć bez biletów,
> a same wagoniki pewnie w ciągu miesiąca będą zdewastowane.
> Niestety prawda jest taka, że bardzo wielu Polaków trzeba trzymać
> za ryj, bo inaczej niszczą wszystko dookoła. W tramwajach i
> autobusach takie działania są często niwelowane przez innych
> współpasażerów, ale jak taki wsiądzie samotnie do wagonika, to
> pewnie kanapa będzie pocięta :-([/color]

No coz - w gorach sie sprawdzaja.

Moze dlatego ze dostepu pilnuje kolowrotek, a kanapa twarda jest i
nie bardzo sie nadaje do pociecia.
A moze pasazerowie innej marki ?

Ale co racja to racja - wsiadzie ktos po pijaku, wiatr zawieje -
bedzie wagonik do czyszczenia :-)

J.

Użytkownik "...:::Tomek:::..." <tomek@space.pl> napisał w
wiadomości news:giquj5$i78$1@inews.gazeta.pl...[color=blue]
> Takie coś mogłoby przejść w cywilizowanych społeczeństwach, ale
> nie w Polsce. U nas bez nadzoru ludzie bedą jeździć bez biletów,
> a same wagoniki pewnie w ciągu miesiąca będą zdewastowane.
> Niestety prawda jest taka, że bardzo wielu Polaków trzeba trzymać
> za ryj, bo inaczej niszczą wszystko dookoła. W tramwajach i
> autobusach takie działania są często niwelowane przez innych
> współpasażerów, ale jak taki wsiądzie samotnie do wagonika, to
> pewnie kanapa będzie pocięta :-([/color]

No coz - w gorach sie sprawdzaja.

Moze dlatego ze dostepu pilnuje kolowrotek, a kanapa twarda jest i
nie bardzo sie nadaje do pociecia.
A moze pasazerowie innej marki ?

Ale co racja to racja - wsiadzie ktos po pijaku, wiatr zawieje -
bedzie wagonik do czyszczenia :-)

J.

Użytkownik "...:::Tomek:::..." <tomek@space.pl> napisał w
wiadomości news:giquj5$i78$1@inews.gazeta.pl...[color=blue]
> Takie coś mogłoby przejść w cywilizowanych społeczeństwach, ale
> nie w Polsce. U nas bez nadzoru ludzie bedą jeździć bez biletów,
> a same wagoniki pewnie w ciągu miesiąca będą zdewastowane.
> Niestety prawda jest taka, że bardzo wielu Polaków trzeba trzymać
> za ryj, bo inaczej niszczą wszystko dookoła. W tramwajach i
> autobusach takie działania są często niwelowane przez innych
> współpasażerów, ale jak taki wsiądzie samotnie do wagonika, to
> pewnie kanapa będzie pocięta :-([/color]

No coz - w gorach sie sprawdzaja.

Moze dlatego ze dostepu pilnuje kolowrotek, a kanapa twarda jest i
nie bardzo sie nadaje do pociecia.
A moze pasazerowie innej marki ?

Ale co racja to racja - wsiadzie ktos po pijaku, wiatr zawieje -
bedzie wagonik do czyszczenia :-)

J.

Użytkownik "perian" <perianWYTNIJTO@interia.pl> napisał w
wiadomości news:d20hf1zt25um.dlg@perian.pl...[color=blue][color=green]
>> Naprawde uwazasz, ze to problem? To nie autobus, czy tramwaj,
>> ktory
>> stojac na trasie komukolwiek wadzi.[/color]
>
> Ale pożytku też nie przynosi. Koleje gondolowe to przydają się na
> terenach wystawowych, safari. Nie w gęsto zabudowanym mieście.[/color]

Ale w sumie .. czemu nie w miescie ?
Uciazliwe bylyby tylko perony na wysokosciach .. choc gdyby tak
miedzy kilkoma wielkimi biurowcami ..

J.

Użytkownik "perian" <perianWYTNIJTO@interia.pl> napisał w
wiadomości news:d20hf1zt25um.dlg@perian.pl...[color=blue][color=green]
>> Naprawde uwazasz, ze to problem? To nie autobus, czy tramwaj,
>> ktory
>> stojac na trasie komukolwiek wadzi.[/color]
>
> Ale pożytku też nie przynosi. Koleje gondolowe to przydają się na
> terenach wystawowych, safari. Nie w gęsto zabudowanym mieście.[/color]

Ale w sumie .. czemu nie w miescie ?
Uciazliwe bylyby tylko perony na wysokosciach .. choc gdyby tak
miedzy kilkoma wielkimi biurowcami ..

J.

Użytkownik "perian" <perianWYTNIJTO@interia.pl> napisał w
wiadomości news:d20hf1zt25um.dlg@perian.pl...[color=blue][color=green]
>> Naprawde uwazasz, ze to problem? To nie autobus, czy tramwaj,
>> ktory
>> stojac na trasie komukolwiek wadzi.[/color]
>
> Ale pożytku też nie przynosi. Koleje gondolowe to przydają się na
> terenach wystawowych, safari. Nie w gęsto zabudowanym mieście.[/color]

Ale w sumie .. czemu nie w miescie ?
Uciazliwe bylyby tylko perony na wysokosciach .. choc gdyby tak
miedzy kilkoma wielkimi biurowcami ..

J.

J.F. wrote:[color=blue]
> No coz - w gorach sie sprawdzaja.
> Moze dlatego ze dostepu pilnuje kolowrotek, a kanapa twarda jest i
> nie bardzo sie nadaje do pociecia.
> A moze pasazerowie innej marki ?
> Ale co racja to racja - wsiadzie ktos po pijaku, wiatr zawieje -
> bedzie wagonik do czyszczenia :-)[/color]

W górach do wagonika nie wsiadają podniecone nastolatki i podchmieleni
"siłacze" ;-)
A na poważnie - tak jak napisałeś to pasażerowie innej marki, a same
wagoniki raczej są o wiele większe i ludzie widzą się nawzajem.

--
Pozdrawiam
Tomek

J.F. wrote:[color=blue]
> No coz - w gorach sie sprawdzaja.
> Moze dlatego ze dostepu pilnuje kolowrotek, a kanapa twarda jest i
> nie bardzo sie nadaje do pociecia.
> A moze pasazerowie innej marki ?
> Ale co racja to racja - wsiadzie ktos po pijaku, wiatr zawieje -
> bedzie wagonik do czyszczenia :-)[/color]

W górach do wagonika nie wsiadają podniecone nastolatki i podchmieleni
"siłacze" ;-)
A na poważnie - tak jak napisałeś to pasażerowie innej marki, a same
wagoniki raczej są o wiele większe i ludzie widzą się nawzajem.

--
Pozdrawiam
Tomek

J.F. wrote:[color=blue]
> No coz - w gorach sie sprawdzaja.
> Moze dlatego ze dostepu pilnuje kolowrotek, a kanapa twarda jest i
> nie bardzo sie nadaje do pociecia.
> A moze pasazerowie innej marki ?
> Ale co racja to racja - wsiadzie ktos po pijaku, wiatr zawieje -
> bedzie wagonik do czyszczenia :-)[/color]

W górach do wagonika nie wsiadają podniecone nastolatki i podchmieleni
"siłacze" ;-)
A na poważnie - tak jak napisałeś to pasażerowie innej marki, a same
wagoniki raczej są o wiele większe i ludzie widzą się nawzajem.

--
Pozdrawiam
Tomek

In <news:gir276$l3l$1@news3.onet>, J.F. wrote:
[color=blue]
> Ale w sumie .. czemu nie w miescie ?[/color]

Znikome zdolności przewozowe.
[color=blue]
> Uciazliwe bylyby tylko perony na wysokosciach .. choc gdyby tak
> miedzy kilkoma wielkimi biurowcami ..[/color]

Prościej kupić śmigłowce, jak chcesz robić transport drogą powietrzną.
Serio.

--
perian
Talk is cheap. Supply exceeds Demand.

In <news:gir276$l3l$1@news3.onet>, J.F. wrote:
[color=blue]
> Ale w sumie .. czemu nie w miescie ?[/color]

Znikome zdolności przewozowe.
[color=blue]
> Uciazliwe bylyby tylko perony na wysokosciach .. choc gdyby tak
> miedzy kilkoma wielkimi biurowcami ..[/color]

Prościej kupić śmigłowce, jak chcesz robić transport drogą powietrzną.
Serio.

--
perian
Talk is cheap. Supply exceeds Demand.

In <news:gir276$l3l$1@news3.onet>, J.F. wrote:
[color=blue]
> Ale w sumie .. czemu nie w miescie ?[/color]

Znikome zdolności przewozowe.
[color=blue]
> Uciazliwe bylyby tylko perony na wysokosciach .. choc gdyby tak
> miedzy kilkoma wielkimi biurowcami ..[/color]

Prościej kupić śmigłowce, jak chcesz robić transport drogą powietrzną.
Serio.

--
perian
Talk is cheap. Supply exceeds Demand.

> Taki pomysl na komunikacje[color=blue]
> [url]http://miasta.gazeta.pl/opole/1,35093,4512068.html[/url]
>
> chyba interesujacy ?[/color]

heh zawsze mnie się podoba stwierdzenie nie ma spalin. a przepraszam to na
wodę jedzie, 90% energii elektrycznej w naszym kraje pochodzi z węgla, więc
brak spalin jest tu bardzo nie na miejcu
[color=blue]
> co prawda sa trudnosci organizacyjne
> [url]http://miasta.gazeta.pl/opole/1,35086,6092693,Kolejka_gondolowa_jednak_powstanie_.html[/url]
>
>
> Chociaz jak sobie przypomne narciarskie ... przepustowosc rzedu 2500 na
> godzine trudno przekroczyc,
> ile to bedzie - 12 tramwajow lub autobusow ?
>
> A z kolei pomysl zeby pasazer sterowal trasa wagonika .. z jednej strony
> ciekawy, z drugiej - przydalyby sie wagoniki co najmniej rodzic plus
> dwojka dzieci .. a wtedy beda niewykorzystane lub trzeba bedzie znajomosci
> przystankowe zawierac .. w sumie - czemu nie ?[/color]

wiesz no przepustowość to nie wszystko, jeszcze właśnie zatrzymywanie się na
przystankach czy stanie w korku, czy nawet jeźdzenie objazdem bo nie zbierze
się tylu pasażerów.
Swoją drogą watpię by to u nas powstało bo u nas łatwiej jest władzą być
upierdliwym dla kierowców i ograniczać pasy i wjazdy niż postawić na "nową"
technologię

> Taki pomysl na komunikacje[color=blue]
> [url]http://miasta.gazeta.pl/opole/1,35093,4512068.html[/url]
>
> chyba interesujacy ?[/color]

heh zawsze mnie się podoba stwierdzenie nie ma spalin. a przepraszam to na
wodę jedzie, 90% energii elektrycznej w naszym kraje pochodzi z węgla, więc
brak spalin jest tu bardzo nie na miejcu
[color=blue]
> co prawda sa trudnosci organizacyjne
> [url]http://miasta.gazeta.pl/opole/1,35086,6092693,Kolejka_gondolowa_jednak_powstanie_.html[/url]
>
>
> Chociaz jak sobie przypomne narciarskie ... przepustowosc rzedu 2500 na
> godzine trudno przekroczyc,
> ile to bedzie - 12 tramwajow lub autobusow ?
>
> A z kolei pomysl zeby pasazer sterowal trasa wagonika .. z jednej strony
> ciekawy, z drugiej - przydalyby sie wagoniki co najmniej rodzic plus
> dwojka dzieci .. a wtedy beda niewykorzystane lub trzeba bedzie znajomosci
> przystankowe zawierac .. w sumie - czemu nie ?[/color]

wiesz no przepustowość to nie wszystko, jeszcze właśnie zatrzymywanie się na
przystankach czy stanie w korku, czy nawet jeźdzenie objazdem bo nie zbierze
się tylu pasażerów.
Swoją drogą watpię by to u nas powstało bo u nas łatwiej jest władzą być
upierdliwym dla kierowców i ograniczać pasy i wjazdy niż postawić na "nową"
technologię

> Taki pomysl na komunikacje[color=blue]
> [url]http://miasta.gazeta.pl/opole/1,35093,4512068.html[/url]
>
> chyba interesujacy ?[/color]

heh zawsze mnie się podoba stwierdzenie nie ma spalin. a przepraszam to na
wodę jedzie, 90% energii elektrycznej w naszym kraje pochodzi z węgla, więc
brak spalin jest tu bardzo nie na miejcu
[color=blue]
> co prawda sa trudnosci organizacyjne
> [url]http://miasta.gazeta.pl/opole/1,35086,6092693,Kolejka_gondolowa_jednak_powstanie_.html[/url]
>
>
> Chociaz jak sobie przypomne narciarskie ... przepustowosc rzedu 2500 na
> godzine trudno przekroczyc,
> ile to bedzie - 12 tramwajow lub autobusow ?
>
> A z kolei pomysl zeby pasazer sterowal trasa wagonika .. z jednej strony
> ciekawy, z drugiej - przydalyby sie wagoniki co najmniej rodzic plus
> dwojka dzieci .. a wtedy beda niewykorzystane lub trzeba bedzie znajomosci
> przystankowe zawierac .. w sumie - czemu nie ?[/color]

wiesz no przepustowość to nie wszystko, jeszcze właśnie zatrzymywanie się na
przystankach czy stanie w korku, czy nawet jeźdzenie objazdem bo nie zbierze
się tylu pasażerów.
Swoją drogą watpię by to u nas powstało bo u nas łatwiej jest władzą być
upierdliwym dla kierowców i ograniczać pasy i wjazdy niż postawić na "nową"
technologię

Thus wrote J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>:[color=blue]
> Chociaz jak sobie przypomne narciarskie ... przepustowosc rzedu
> 2500 na godzine trudno przekroczyc,
> ile to bedzie - 12 tramwajow lub autobusow ?[/color]

10 składów tramwajowych, czyli tyle co dwie linie.

Paweł

--
(___) | Pawel Wiecek ----------------- Coven / Svart --------------------- |
< o o > | [url]http://www.coven.vmh.net/[/url] <coven@vmh.net> GSM: +48603240006 |
\ ^ / | GPG/PGP info in message headers * [ Debian GNU/Linux developer ] |
(") | Love isn't only blind, it's also deaf, dumb, and stupid. |

Thus wrote J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>:[color=blue]
> Chociaz jak sobie przypomne narciarskie ... przepustowosc rzedu
> 2500 na godzine trudno przekroczyc,
> ile to bedzie - 12 tramwajow lub autobusow ?[/color]

10 składów tramwajowych, czyli tyle co dwie linie.

Paweł

--
(___) | Pawel Wiecek ----------------- Coven / Svart --------------------- |
< o o > | [url]http://www.coven.vmh.net/[/url] <coven@vmh.net> GSM: +48603240006 |
\ ^ / | GPG/PGP info in message headers * [ Debian GNU/Linux developer ] |
(") | Love isn't only blind, it's also deaf, dumb, and stupid. |

Thus wrote J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>:[color=blue]
> Chociaz jak sobie przypomne narciarskie ... przepustowosc rzedu
> 2500 na godzine trudno przekroczyc,
> ile to bedzie - 12 tramwajow lub autobusow ?[/color]

10 składów tramwajowych, czyli tyle co dwie linie.

Paweł

--
(___) | Pawel Wiecek ----------------- Coven / Svart --------------------- |
< o o > | [url]http://www.coven.vmh.net/[/url] <coven@vmh.net> GSM: +48603240006 |
\ ^ / | GPG/PGP info in message headers * [ Debian GNU/Linux developer ] |
(") | Love isn't only blind, it's also deaf, dumb, and stupid. |

On Tue, 23 Dec 2008 17:08:38 +0100, ...:::Tomek:::... wrote:[color=blue]
>J.F. wrote:[color=green]
>> Moze dlatego ze dostepu pilnuje kolowrotek, a kanapa twarda jest i
>> nie bardzo sie nadaje do pociecia.
>> A moze pasazerowie innej marki ?[/color]
>
>W górach do wagonika nie wsiadają podniecone nastolatki i podchmieleni
>"siłacze" ;-)[/color]

Polemizowalbym.
[color=blue]
>A na poważnie - tak jak napisałeś to pasażerowie innej marki, a same
>wagoniki raczej są o wiele większe i ludzie widzą się nawzajem.[/color]

Sa tez dwuosobowe, nawet jednoosobowe ..

J.

On Tue, 23 Dec 2008 17:08:38 +0100, ...:::Tomek:::... wrote:[color=blue]
>J.F. wrote:[color=green]
>> Moze dlatego ze dostepu pilnuje kolowrotek, a kanapa twarda jest i
>> nie bardzo sie nadaje do pociecia.
>> A moze pasazerowie innej marki ?[/color]
>
>W górach do wagonika nie wsiadają podniecone nastolatki i podchmieleni
>"siłacze" ;-)[/color]

Polemizowalbym.
[color=blue]
>A na poważnie - tak jak napisałeś to pasażerowie innej marki, a same
>wagoniki raczej są o wiele większe i ludzie widzą się nawzajem.[/color]

Sa tez dwuosobowe, nawet jednoosobowe ..

J.

On Tue, 23 Dec 2008 17:08:38 +0100, ...:::Tomek:::... wrote:[color=blue]
>J.F. wrote:[color=green]
>> Moze dlatego ze dostepu pilnuje kolowrotek, a kanapa twarda jest i
>> nie bardzo sie nadaje do pociecia.
>> A moze pasazerowie innej marki ?[/color]
>
>W górach do wagonika nie wsiadają podniecone nastolatki i podchmieleni
>"siłacze" ;-)[/color]

Polemizowalbym.
[color=blue]
>A na poważnie - tak jak napisałeś to pasażerowie innej marki, a same
>wagoniki raczej są o wiele większe i ludzie widzą się nawzajem.[/color]

Sa tez dwuosobowe, nawet jednoosobowe ..

J.

Dnia Tue, 23 Dec 2008 19:43:04 +0100, Paweł Więcek napisał(a):
[color=blue][color=green]
>> Chociaz jak sobie przypomne narciarskie ... przepustowosc rzedu
>> 2500 na godzine trudno przekroczyc,
>> ile to bedzie - 12 tramwajow lub autobusow ?[/color]
>
> 10 składów tramwajowych, czyli tyle co dwie linie.[/color]

Ale wypakowanych po brzegi?

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Dnia Tue, 23 Dec 2008 19:43:04 +0100, Paweł Więcek napisał(a):
[color=blue][color=green]
>> Chociaz jak sobie przypomne narciarskie ... przepustowosc rzedu
>> 2500 na godzine trudno przekroczyc,
>> ile to bedzie - 12 tramwajow lub autobusow ?[/color]
>
> 10 składów tramwajowych, czyli tyle co dwie linie.[/color]

Ale wypakowanych po brzegi?

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Dnia Tue, 23 Dec 2008 19:43:04 +0100, Paweł Więcek napisał(a):
[color=blue][color=green]
>> Chociaz jak sobie przypomne narciarskie ... przepustowosc rzedu
>> 2500 na godzine trudno przekroczyc,
>> ile to bedzie - 12 tramwajow lub autobusow ?[/color]
>
> 10 składów tramwajowych, czyli tyle co dwie linie.[/color]

Ale wypakowanych po brzegi?

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Dnia Tue, 23 Dec 2008 19:38:46 +0100, Piter napisał(a):
[color=blue]
> heh zawsze mnie się podoba stwierdzenie nie ma spalin. a przepraszam to na
> wodę jedzie, 90% energii elektrycznej w naszym kraje pochodzi z węgla, więc
> brak spalin jest tu bardzo nie na miejcu[/color]

Brak spalin w centrum miasta. Jeśli Wrocław zacznie mieć problem ze
smogiem, to jak znalazł.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Dnia Tue, 23 Dec 2008 19:38:46 +0100, Piter napisał(a):
[color=blue]
> heh zawsze mnie się podoba stwierdzenie nie ma spalin. a przepraszam to na
> wodę jedzie, 90% energii elektrycznej w naszym kraje pochodzi z węgla, więc
> brak spalin jest tu bardzo nie na miejcu[/color]

Brak spalin w centrum miasta. Jeśli Wrocław zacznie mieć problem ze
smogiem, to jak znalazł.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Dnia Tue, 23 Dec 2008 19:38:46 +0100, Piter napisał(a):
[color=blue]
> heh zawsze mnie się podoba stwierdzenie nie ma spalin. a przepraszam to na
> wodę jedzie, 90% energii elektrycznej w naszym kraje pochodzi z węgla, więc
> brak spalin jest tu bardzo nie na miejcu[/color]

Brak spalin w centrum miasta. Jeśli Wrocław zacznie mieć problem ze
smogiem, to jak znalazł.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

In <news:id4oo1c1a13k.13vffmrilorv6$.dlg@40tude.net>, Borys Pogoreło
wrote:
[color=blue][color=green]
>> 10 składów tramwajowych, czyli tyle co dwie linie.[/color]
>[/color]

Półtora do jednej ;)
[color=blue]
> Ale wypakowanych po brzegi?[/color]

Tak.

--
perian
Talk is cheap. Supply exceeds Demand.

In <news:id4oo1c1a13k.13vffmrilorv6$.dlg@40tude.net>, Borys Pogoreło
wrote:
[color=blue][color=green]
>> 10 składów tramwajowych, czyli tyle co dwie linie.[/color]
>[/color]

Półtora do jednej ;)
[color=blue]
> Ale wypakowanych po brzegi?[/color]

Tak.

--
perian
Talk is cheap. Supply exceeds Demand.

In <news:id4oo1c1a13k.13vffmrilorv6$.dlg@40tude.net>, Borys Pogoreło
wrote:
[color=blue][color=green]
>> 10 składów tramwajowych, czyli tyle co dwie linie.[/color]
>[/color]

Półtora do jednej ;)
[color=blue]
> Ale wypakowanych po brzegi?[/color]

Tak.

--
perian
Talk is cheap. Supply exceeds Demand.

In <news:v759r05pds77$.oedsmz4u25br$.dlg@40tude.net>, Borys Pogoreło
wrote:
[color=blue]
> Brak spalin w centrum miasta. Jeśli Wrocław zacznie mieć problem ze
> smogiem, to jak znalazł.[/color]

Chcesz odkrywać Amerykę na nowo? Bez spalin masz tramwaje, kolej, które
to środki komunikacji już są we Wrocławiu. Chyba najtańszy zbiorkom bez
spalin to trolejbusy.

--
perian
Talk is cheap. Supply exceeds Demand.

In <news:v759r05pds77$.oedsmz4u25br$.dlg@40tude.net>, Borys Pogoreło
wrote:
[color=blue]
> Brak spalin w centrum miasta. Jeśli Wrocław zacznie mieć problem ze
> smogiem, to jak znalazł.[/color]

Chcesz odkrywać Amerykę na nowo? Bez spalin masz tramwaje, kolej, które
to środki komunikacji już są we Wrocławiu. Chyba najtańszy zbiorkom bez
spalin to trolejbusy.

--
perian
Talk is cheap. Supply exceeds Demand.

In <news:v759r05pds77$.oedsmz4u25br$.dlg@40tude.net>, Borys Pogoreło
wrote:
[color=blue]
> Brak spalin w centrum miasta. Jeśli Wrocław zacznie mieć problem ze
> smogiem, to jak znalazł.[/color]

Chcesz odkrywać Amerykę na nowo? Bez spalin masz tramwaje, kolej, które
to środki komunikacji już są we Wrocławiu. Chyba najtańszy zbiorkom bez
spalin to trolejbusy.

--
perian
Talk is cheap. Supply exceeds Demand.

On Tue, 23 Dec 2008 19:43:04 +0100, Paweł Więcek wrote:[color=blue]
>Thus wrote J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>:[color=green]
>> Chociaz jak sobie przypomne narciarskie ... przepustowosc rzedu
>> 2500 na godzine trudno przekroczyc,
>> ile to bedzie - 12 tramwajow lub autobusow ?[/color]
>
>10 składów tramwajowych, czyli tyle co dwie linie.[/color]

Raczej przeliczam ze to bylby tramwaj co 6 minut.
W szczycie chyba czesciej jezdza ? Ale niewiele ..

A tak nawiasem mowiac .. to niezbyt duza przepustowosc maja te
tramwaje. Samochody na 3 pasach chyba wieksza :-)

J.

On Tue, 23 Dec 2008 19:43:04 +0100, Paweł Więcek wrote:[color=blue]
>Thus wrote J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>:[color=green]
>> Chociaz jak sobie przypomne narciarskie ... przepustowosc rzedu
>> 2500 na godzine trudno przekroczyc,
>> ile to bedzie - 12 tramwajow lub autobusow ?[/color]
>
>10 składów tramwajowych, czyli tyle co dwie linie.[/color]

Raczej przeliczam ze to bylby tramwaj co 6 minut.
W szczycie chyba czesciej jezdza ? Ale niewiele ..

A tak nawiasem mowiac .. to niezbyt duza przepustowosc maja te
tramwaje. Samochody na 3 pasach chyba wieksza :-)

J.

On Tue, 23 Dec 2008 19:43:04 +0100, Paweł Więcek wrote:[color=blue]
>Thus wrote J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>:[color=green]
>> Chociaz jak sobie przypomne narciarskie ... przepustowosc rzedu
>> 2500 na godzine trudno przekroczyc,
>> ile to bedzie - 12 tramwajow lub autobusow ?[/color]
>
>10 składów tramwajowych, czyli tyle co dwie linie.[/color]

Raczej przeliczam ze to bylby tramwaj co 6 minut.
W szczycie chyba czesciej jezdza ? Ale niewiele ..

A tak nawiasem mowiac .. to niezbyt duza przepustowosc maja te
tramwaje. Samochody na 3 pasach chyba wieksza :-)

J.

On Tue, 23 Dec 2008 19:04:27 +0100, perian wrote:[color=blue][color=green]
>> Uciazliwe bylyby tylko perony na wysokosciach .. choc gdyby tak
>> miedzy kilkoma wielkimi biurowcami ..[/color]
>
>Prościej kupić śmigłowce, jak chcesz robić transport drogą powietrzną.
>Serio.[/color]

Hm, w gorach jednak buduja wyciagi a nie ladowiska dla helikopterow ..

J.

On Tue, 23 Dec 2008 19:04:27 +0100, perian wrote:[color=blue][color=green]
>> Uciazliwe bylyby tylko perony na wysokosciach .. choc gdyby tak
>> miedzy kilkoma wielkimi biurowcami ..[/color]
>
>Prościej kupić śmigłowce, jak chcesz robić transport drogą powietrzną.
>Serio.[/color]

Hm, w gorach jednak buduja wyciagi a nie ladowiska dla helikopterow ..

J.

On Tue, 23 Dec 2008 19:04:27 +0100, perian wrote:[color=blue][color=green]
>> Uciazliwe bylyby tylko perony na wysokosciach .. choc gdyby tak
>> miedzy kilkoma wielkimi biurowcami ..[/color]
>
>Prościej kupić śmigłowce, jak chcesz robić transport drogą powietrzną.
>Serio.[/color]

Hm, w gorach jednak buduja wyciagi a nie ladowiska dla helikopterow ..

J.

Thus wrote J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>:[color=blue]
> A tak nawiasem mowiac .. to niezbyt duza przepustowosc maja te
> tramwaje. Samochody na 3 pasach chyba wieksza :-)[/color]

Na trzech pasach i przy tej samej łącznej długości, do całkowicie wypełnionych
samochodów zmieścisz z 90 osób. Typowo będzie z 20. Daaaleko.

Paweł

--
(___) | Pawel Wiecek ------ Coven / Svart ------ [url]http://www.coven.vmh.net/[/url] |
< o o > | <coven@vmh.net> GPG/PGP info in headers GSM: +48603240006 |
\ ^ / | * * Of course it's possible to love a human being * * |
(") | * * if you don't know them too well. -- Bukowski |

Thus wrote J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>:[color=blue]
> A tak nawiasem mowiac .. to niezbyt duza przepustowosc maja te
> tramwaje. Samochody na 3 pasach chyba wieksza :-)[/color]

Na trzech pasach i przy tej samej łącznej długości, do całkowicie wypełnionych
samochodów zmieścisz z 90 osób. Typowo będzie z 20. Daaaleko.

Paweł

--
(___) | Pawel Wiecek ------ Coven / Svart ------ [url]http://www.coven.vmh.net/[/url] |
< o o > | <coven@vmh.net> GPG/PGP info in headers GSM: +48603240006 |
\ ^ / | * * Of course it's possible to love a human being * * |
(") | * * if you don't know them too well. -- Bukowski |

Thus wrote J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>:[color=blue]
> A tak nawiasem mowiac .. to niezbyt duza przepustowosc maja te
> tramwaje. Samochody na 3 pasach chyba wieksza :-)[/color]

Na trzech pasach i przy tej samej łącznej długości, do całkowicie wypełnionych
samochodów zmieścisz z 90 osób. Typowo będzie z 20. Daaaleko.

Paweł

--
(___) | Pawel Wiecek ------ Coven / Svart ------ [url]http://www.coven.vmh.net/[/url] |
< o o > | <coven@vmh.net> GPG/PGP info in headers GSM: +48603240006 |
\ ^ / | * * Of course it's possible to love a human being * * |
(") | * * if you don't know them too well. -- Bukowski |

In <news:pvk2l4tuubi2ahihq4193b0tcpevtgm0lk@4ax.com>, J.F. wrote:
[color=blue]
> Hm, w gorach jednak buduja wyciagi a nie ladowiska dla helikopterow ..[/color]

Sugerujesz, że Wrocław to same stoki narciarskie i luźna zabudowa
pensjonatami? Nie wiem, co palisz, ale odstaw to zioło ;)

--
perian
Talk is cheap. Supply exceeds Demand.

In <news:pvk2l4tuubi2ahihq4193b0tcpevtgm0lk@4ax.com>, J.F. wrote:
[color=blue]
> Hm, w gorach jednak buduja wyciagi a nie ladowiska dla helikopterow ..[/color]

Sugerujesz, że Wrocław to same stoki narciarskie i luźna zabudowa
pensjonatami? Nie wiem, co palisz, ale odstaw to zioło ;)

--
perian
Talk is cheap. Supply exceeds Demand.

In <news:pvk2l4tuubi2ahihq4193b0tcpevtgm0lk@4ax.com>, J.F. wrote:
[color=blue]
> Hm, w gorach jednak buduja wyciagi a nie ladowiska dla helikopterow ..[/color]

Sugerujesz, że Wrocław to same stoki narciarskie i luźna zabudowa
pensjonatami? Nie wiem, co palisz, ale odstaw to zioło ;)

--
perian
Talk is cheap. Supply exceeds Demand.

In <news:cdk2l41vkfmun5ndpa3ko2ptc3l6iu6hhs@4ax.com>, J.F. wrote:
[color=blue]
> A tak nawiasem mowiac .. to niezbyt duza przepustowosc maja te
> tramwaje. Samochody na 3 pasach chyba wieksza :-)[/color]

Kpisz, czy o drogę pytasz?

--
perian
Talk is cheap. Supply exceeds Demand.

In <news:cdk2l41vkfmun5ndpa3ko2ptc3l6iu6hhs@4ax.com>, J.F. wrote:
[color=blue]
> A tak nawiasem mowiac .. to niezbyt duza przepustowosc maja te
> tramwaje. Samochody na 3 pasach chyba wieksza :-)[/color]

Kpisz, czy o drogę pytasz?

--
perian
Talk is cheap. Supply exceeds Demand.

In <news:cdk2l41vkfmun5ndpa3ko2ptc3l6iu6hhs@4ax.com>, J.F. wrote:
[color=blue]
> A tak nawiasem mowiac .. to niezbyt duza przepustowosc maja te
> tramwaje. Samochody na 3 pasach chyba wieksza :-)[/color]

Kpisz, czy o drogę pytasz?

--
perian
Talk is cheap. Supply exceeds Demand.

625 pisze:[color=blue][color=green]
>> Naprawde uwazasz, ze to problem? To nie autobus, czy tramwaj, ktory
>> stojac na trasie komukolwiek wadzi.[/color]
>
> uważasz, że wagoniki będą się anihilować przy zbliżaniu się kolejnych?[/color]

Wez sobie sznurek dlugosci metra. Niech to bedzie trasa. W odleglosciach
20 cm od obu koncow przywiaz rozowe wstazeczki. Niech to beda przystanki
koncowe. Wez 20 zielonych pinezek. Niech to beda wagoniki. Ustaw
dziesiec miedzy jednym koncem sznurka a blizsza mu wstazeczka. Z
pozostala dziesiatka postepuja analogicznie. Spojrz na calosc
rozwiazanie powinno przyjsc samo do glowy.

pozdr
PG

625 pisze:[color=blue][color=green]
>> Naprawde uwazasz, ze to problem? To nie autobus, czy tramwaj, ktory
>> stojac na trasie komukolwiek wadzi.[/color]
>
> uważasz, że wagoniki będą się anihilować przy zbliżaniu się kolejnych?[/color]

Wez sobie sznurek dlugosci metra. Niech to bedzie trasa. W odleglosciach
20 cm od obu koncow przywiaz rozowe wstazeczki. Niech to beda przystanki
koncowe. Wez 20 zielonych pinezek. Niech to beda wagoniki. Ustaw
dziesiec miedzy jednym koncem sznurka a blizsza mu wstazeczka. Z
pozostala dziesiatka postepuja analogicznie. Spojrz na calosc
rozwiazanie powinno przyjsc samo do glowy.

pozdr
PG

625 pisze:[color=blue][color=green]
>> Naprawde uwazasz, ze to problem? To nie autobus, czy tramwaj, ktory
>> stojac na trasie komukolwiek wadzi.[/color]
>
> uważasz, że wagoniki będą się anihilować przy zbliżaniu się kolejnych?[/color]

Wez sobie sznurek dlugosci metra. Niech to bedzie trasa. W odleglosciach
20 cm od obu koncow przywiaz rozowe wstazeczki. Niech to beda przystanki
koncowe. Wez 20 zielonych pinezek. Niech to beda wagoniki. Ustaw
dziesiec miedzy jednym koncem sznurka a blizsza mu wstazeczka. Z
pozostala dziesiatka postepuja analogicznie. Spojrz na calosc
rozwiazanie powinno przyjsc samo do glowy.

pozdr
PG

Dnia Tue, 23 Dec 2008 21:02:51 +0100, perian napisał(a):
[color=blue]
> Chcesz odkrywać Amerykę na nowo? Bez spalin masz tramwaje, kolej, które
> to środki komunikacji już są we Wrocławiu. Chyba najtańszy zbiorkom bez
> spalin to trolejbusy.[/color]

Na PKP-niedasię nie ma co liczyć.

Zaś te gondole, o ile dobrze rozumiem, to takie skrzyżowanie zbiorkomu z
taksówką - jeśli miałyby sensowne pokrycie miasta, to eliminują problem
przesiadek.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Dnia Tue, 23 Dec 2008 21:02:51 +0100, perian napisał(a):
[color=blue]
> Chcesz odkrywać Amerykę na nowo? Bez spalin masz tramwaje, kolej, które
> to środki komunikacji już są we Wrocławiu. Chyba najtańszy zbiorkom bez
> spalin to trolejbusy.[/color]

Na PKP-niedasię nie ma co liczyć.

Zaś te gondole, o ile dobrze rozumiem, to takie skrzyżowanie zbiorkomu z
taksówką - jeśli miałyby sensowne pokrycie miasta, to eliminują problem
przesiadek.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Dnia Tue, 23 Dec 2008 21:02:51 +0100, perian napisał(a):
[color=blue]
> Chcesz odkrywać Amerykę na nowo? Bez spalin masz tramwaje, kolej, które
> to środki komunikacji już są we Wrocławiu. Chyba najtańszy zbiorkom bez
> spalin to trolejbusy.[/color]

Na PKP-niedasię nie ma co liczyć.

Zaś te gondole, o ile dobrze rozumiem, to takie skrzyżowanie zbiorkomu z
taksówką - jeśli miałyby sensowne pokrycie miasta, to eliminują problem
przesiadek.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

at Tue 23 of Dec 2008 19:38, Piter wrote:
[color=blue][color=green]
>> Taki pomysl na komunikacje
>> [url]http://miasta.gazeta.pl/opole/1,35093,4512068.html[/url]
>>
>> chyba interesujacy ?[/color]
>
> heh zawsze mnie się podoba stwierdzenie nie ma spalin. a przepraszam
> to na wodę jedzie, 90% energii elektrycznej w naszym kraje pochodzi z
> węgla,[/color]

Electricity - production by source:
fossil fuel: 98.1%
hydro: 1.5%
nuclear: 0%
other: 0.4% (2001)

....

--
nb

at Tue 23 of Dec 2008 19:38, Piter wrote:
[color=blue][color=green]
>> Taki pomysl na komunikacje
>> [url]http://miasta.gazeta.pl/opole/1,35093,4512068.html[/url]
>>
>> chyba interesujacy ?[/color]
>
> heh zawsze mnie się podoba stwierdzenie nie ma spalin. a przepraszam
> to na wodę jedzie, 90% energii elektrycznej w naszym kraje pochodzi z
> węgla,[/color]

Electricity - production by source:
fossil fuel: 98.1%
hydro: 1.5%
nuclear: 0%
other: 0.4% (2001)

....

--
nb

at Tue 23 of Dec 2008 19:38, Piter wrote:
[color=blue][color=green]
>> Taki pomysl na komunikacje
>> [url]http://miasta.gazeta.pl/opole/1,35093,4512068.html[/url]
>>
>> chyba interesujacy ?[/color]
>
> heh zawsze mnie się podoba stwierdzenie nie ma spalin. a przepraszam
> to na wodę jedzie, 90% energii elektrycznej w naszym kraje pochodzi z
> węgla,[/color]

Electricity - production by source:
fossil fuel: 98.1%
hydro: 1.5%
nuclear: 0%
other: 0.4% (2001)

....

--
nb

Użytkownik "perian" <perianWYTNIJTO@interia.pl> napisał w
wiadomości news:auro7k4av0hc.dlg@perian.pl...[color=blue]
> In <news:pvk2l4tuubi2ahihq4193b0tcpevtgm0lk@4ax.com>, J.F. wrote:[color=green]
>> Hm, w gorach jednak buduja wyciagi a nie ladowiska dla
>> helikopterow ..[/color]
>
> Sugerujesz, że Wrocław to same stoki narciarskie i luźna zabudowa
> pensjonatami? Nie wiem, co palisz, ale odstaw to zioło ;)[/color]

Nie - sugeruje ze kolejka linowa jednak tansza od helikoptera.

A zabudowa .. latwiej wstawic slup niz przepuscic torowisko :-)

J.

Użytkownik "perian" <perianWYTNIJTO@interia.pl> napisał w
wiadomości news:auro7k4av0hc.dlg@perian.pl...[color=blue]
> In <news:pvk2l4tuubi2ahihq4193b0tcpevtgm0lk@4ax.com>, J.F. wrote:[color=green]
>> Hm, w gorach jednak buduja wyciagi a nie ladowiska dla
>> helikopterow ..[/color]
>
> Sugerujesz, że Wrocław to same stoki narciarskie i luźna zabudowa
> pensjonatami? Nie wiem, co palisz, ale odstaw to zioło ;)[/color]

Nie - sugeruje ze kolejka linowa jednak tansza od helikoptera.

A zabudowa .. latwiej wstawic slup niz przepuscic torowisko :-)

J.

Użytkownik "perian" <perianWYTNIJTO@interia.pl> napisał w
wiadomości news:auro7k4av0hc.dlg@perian.pl...[color=blue]
> In <news:pvk2l4tuubi2ahihq4193b0tcpevtgm0lk@4ax.com>, J.F. wrote:[color=green]
>> Hm, w gorach jednak buduja wyciagi a nie ladowiska dla
>> helikopterow ..[/color]
>
> Sugerujesz, że Wrocław to same stoki narciarskie i luźna zabudowa
> pensjonatami? Nie wiem, co palisz, ale odstaw to zioło ;)[/color]

Nie - sugeruje ze kolejka linowa jednak tansza od helikoptera.

A zabudowa .. latwiej wstawic slup niz przepuscic torowisko :-)

J.

Użytkownik "perian" <perianWYTNIJTO@interia.pl> napisał w
wiadomości news:180h0w8vcpc4c$.dlg@perian.pl...[color=blue]
> In <news:cdk2l41vkfmun5ndpa3ko2ptc3l6iu6hhs@4ax.com>, J.F. wrote:[color=green]
>> A tak nawiasem mowiac .. to niezbyt duza przepustowosc maja te
>> tramwaje. Samochody na 3 pasach chyba wieksza :-)[/color]
>
> Kpisz, czy o drogę pytasz?[/color]

Nie - popatrzylem sobie na filmik z Legnickiej.
Nawet dzis w kamerce na pl Legionow widac jak przemyka ok 25
pojazdow w 25s na dwoch pasach.
Na Legnickiej pasy trzy, faza dluzsza, to przemyka ok 50.

Ale ja o czym innym .. przy Legnickiej i dalej do Lesnicy bedzie
mieszkalo ze 100 tys ludzi.

Jak sie rzuca "do miasta" .. samymi tramwajami ich nie wywieziemy -
czy sie to zwolennikom zbiorkomu podoba czy nie :-)

Patrzac na wieksze metropolie - wychodzi na to ze trzeba zbudowac
metro - tam pociagi dluzsze i wiecej ludzi wchodzi ..

Albo ... zlikwidowac lewoskrety :-)
Na pl. Legionow cykl jest 100s - tylko cwierc z tego w jedna
strone.

J.

Użytkownik "perian" <perianWYTNIJTO@interia.pl> napisał w
wiadomości news:180h0w8vcpc4c$.dlg@perian.pl...[color=blue]
> In <news:cdk2l41vkfmun5ndpa3ko2ptc3l6iu6hhs@4ax.com>, J.F. wrote:[color=green]
>> A tak nawiasem mowiac .. to niezbyt duza przepustowosc maja te
>> tramwaje. Samochody na 3 pasach chyba wieksza :-)[/color]
>
> Kpisz, czy o drogę pytasz?[/color]

Nie - popatrzylem sobie na filmik z Legnickiej.
Nawet dzis w kamerce na pl Legionow widac jak przemyka ok 25
pojazdow w 25s na dwoch pasach.
Na Legnickiej pasy trzy, faza dluzsza, to przemyka ok 50.

Ale ja o czym innym .. przy Legnickiej i dalej do Lesnicy bedzie
mieszkalo ze 100 tys ludzi.

Jak sie rzuca "do miasta" .. samymi tramwajami ich nie wywieziemy -
czy sie to zwolennikom zbiorkomu podoba czy nie :-)

Patrzac na wieksze metropolie - wychodzi na to ze trzeba zbudowac
metro - tam pociagi dluzsze i wiecej ludzi wchodzi ..

Albo ... zlikwidowac lewoskrety :-)
Na pl. Legionow cykl jest 100s - tylko cwierc z tego w jedna
strone.

J.

Użytkownik "perian" <perianWYTNIJTO@interia.pl> napisał w
wiadomości news:180h0w8vcpc4c$.dlg@perian.pl...[color=blue]
> In <news:cdk2l41vkfmun5ndpa3ko2ptc3l6iu6hhs@4ax.com>, J.F. wrote:[color=green]
>> A tak nawiasem mowiac .. to niezbyt duza przepustowosc maja te
>> tramwaje. Samochody na 3 pasach chyba wieksza :-)[/color]
>
> Kpisz, czy o drogę pytasz?[/color]

Nie - popatrzylem sobie na filmik z Legnickiej.
Nawet dzis w kamerce na pl Legionow widac jak przemyka ok 25
pojazdow w 25s na dwoch pasach.
Na Legnickiej pasy trzy, faza dluzsza, to przemyka ok 50.

Ale ja o czym innym .. przy Legnickiej i dalej do Lesnicy bedzie
mieszkalo ze 100 tys ludzi.

Jak sie rzuca "do miasta" .. samymi tramwajami ich nie wywieziemy -
czy sie to zwolennikom zbiorkomu podoba czy nie :-)

Patrzac na wieksze metropolie - wychodzi na to ze trzeba zbudowac
metro - tam pociagi dluzsze i wiecej ludzi wchodzi ..

Albo ... zlikwidowac lewoskrety :-)
Na pl. Legionow cykl jest 100s - tylko cwierc z tego w jedna
strone.

J.

Thus wrote Borys Pogoreło <borys@pl.edu.leszno>:[color=blue]
> taksówką - jeśli miałyby sensowne pokrycie miasta, to eliminują problem
> przesiadek.[/color]

Nie ma czegoś takiego jak problem przesiadek.

Paweł

--
(___) | Pawel Wiecek ----------------- Coven / Svart --------------------- |
< o o > | [url]http://www.coven.vmh.net/[/url] <coven@vmh.net> GSM: +48603240006 |
\ ^ / | GPG/PGP info in message headers * [ Debian GNU/Linux developer ] |
(") | Linux is like a teepee: no Gates, no Windows, Apache inside. |

Thus wrote Borys Pogoreło <borys@pl.edu.leszno>:[color=blue]
> taksówką - jeśli miałyby sensowne pokrycie miasta, to eliminują problem
> przesiadek.[/color]

Nie ma czegoś takiego jak problem przesiadek.

Paweł

--
(___) | Pawel Wiecek ----------------- Coven / Svart --------------------- |
< o o > | [url]http://www.coven.vmh.net/[/url] <coven@vmh.net> GSM: +48603240006 |
\ ^ / | GPG/PGP info in message headers * [ Debian GNU/Linux developer ] |
(") | Linux is like a teepee: no Gates, no Windows, Apache inside. |

Thus wrote Borys Pogoreło <borys@pl.edu.leszno>:[color=blue]
> taksówką - jeśli miałyby sensowne pokrycie miasta, to eliminują problem
> przesiadek.[/color]

Nie ma czegoś takiego jak problem przesiadek.

Paweł

--
(___) | Pawel Wiecek ----------------- Coven / Svart --------------------- |
< o o > | [url]http://www.coven.vmh.net/[/url] <coven@vmh.net> GSM: +48603240006 |
\ ^ / | GPG/PGP info in message headers * [ Debian GNU/Linux developer ] |
(") | Linux is like a teepee: no Gates, no Windows, Apache inside. |

In <news:git8bt$cl9$1@news3.onet>, J.F. wrote:
[color=blue]
> Ale ja o czym innym .. przy Legnickiej i dalej do Lesnicy bedzie
> mieszkalo ze 100 tys ludzi.
>[/color]

No i? Nagle wszyscy do Mongolii jeżdżą?
[color=blue]
> Jak sie rzuca "do miasta" .. samymi tramwajami ich nie wywieziemy -
> czy sie to zwolennikom zbiorkomu podoba czy nie :-)
>[/color]

Przykłady innych miast pokazują, że jednak da się. Ale my musimy po
swojemu przecież. Wymyślanie koła na nowo.

[color=blue]
> Patrzac na wieksze metropolie - wychodzi na to ze trzeba zbudowac
> metro - tam pociagi dluzsze i wiecej ludzi wchodzi ..[/color]

Metro dla 1 linii to całkowity bezsens. Na metro jesteśmy za małym
miastem. Trasy tramwajowe we Wrocławiu mają ogromne zapasy
przepustowości, niwelowane w wielu miejscach przez kretyńsko ustawioną
sygnalizację.

--
perian
Talk is cheap. Supply exceeds Demand.

In <news:git8bt$cl9$1@news3.onet>, J.F. wrote:
[color=blue]
> Ale ja o czym innym .. przy Legnickiej i dalej do Lesnicy bedzie
> mieszkalo ze 100 tys ludzi.
>[/color]

No i? Nagle wszyscy do Mongolii jeżdżą?
[color=blue]
> Jak sie rzuca "do miasta" .. samymi tramwajami ich nie wywieziemy -
> czy sie to zwolennikom zbiorkomu podoba czy nie :-)
>[/color]

Przykłady innych miast pokazują, że jednak da się. Ale my musimy po
swojemu przecież. Wymyślanie koła na nowo.

[color=blue]
> Patrzac na wieksze metropolie - wychodzi na to ze trzeba zbudowac
> metro - tam pociagi dluzsze i wiecej ludzi wchodzi ..[/color]

Metro dla 1 linii to całkowity bezsens. Na metro jesteśmy za małym
miastem. Trasy tramwajowe we Wrocławiu mają ogromne zapasy
przepustowości, niwelowane w wielu miejscach przez kretyńsko ustawioną
sygnalizację.

--
perian
Talk is cheap. Supply exceeds Demand.

In <news:git8bt$cl9$1@news3.onet>, J.F. wrote:
[color=blue]
> Ale ja o czym innym .. przy Legnickiej i dalej do Lesnicy bedzie
> mieszkalo ze 100 tys ludzi.
>[/color]

No i? Nagle wszyscy do Mongolii jeżdżą?
[color=blue]
> Jak sie rzuca "do miasta" .. samymi tramwajami ich nie wywieziemy -
> czy sie to zwolennikom zbiorkomu podoba czy nie :-)
>[/color]

Przykłady innych miast pokazują, że jednak da się. Ale my musimy po
swojemu przecież. Wymyślanie koła na nowo.

[color=blue]
> Patrzac na wieksze metropolie - wychodzi na to ze trzeba zbudowac
> metro - tam pociagi dluzsze i wiecej ludzi wchodzi ..[/color]

Metro dla 1 linii to całkowity bezsens. Na metro jesteśmy za małym
miastem. Trasy tramwajowe we Wrocławiu mają ogromne zapasy
przepustowości, niwelowane w wielu miejscach przez kretyńsko ustawioną
sygnalizację.

--
perian
Talk is cheap. Supply exceeds Demand.

Paweł Więcek pisze:[color=blue]
> Thus wrote Borys Pogoreło <borys@pl.edu.leszno>:[color=green]
>> taksówką - jeśli miałyby sensowne pokrycie miasta, to eliminują problem
>> przesiadek.[/color]
>
> Nie ma czegoś takiego jak problem przesiadek.[/color]

Co Ty nie powiesz? Jak dojechać z Leśnicy do Psiego Pola, Zakrzowa, czy
Rędzina bez przesiadek i związanego z nimi oczekiwania na przystankach
pośrednich?

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
GG: 291246 ; kenickie<at>box43<kropek>pl; skype: kenickie_pl

Paweł Więcek pisze:[color=blue]
> Thus wrote Borys Pogoreło <borys@pl.edu.leszno>:[color=green]
>> taksówką - jeśli miałyby sensowne pokrycie miasta, to eliminują problem
>> przesiadek.[/color]
>
> Nie ma czegoś takiego jak problem przesiadek.[/color]

Co Ty nie powiesz? Jak dojechać z Leśnicy do Psiego Pola, Zakrzowa, czy
Rędzina bez przesiadek i związanego z nimi oczekiwania na przystankach
pośrednich?

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
GG: 291246 ; kenickie<at>box43<kropek>pl; skype: kenickie_pl

Paweł Więcek pisze:[color=blue]
> Thus wrote Borys Pogoreło <borys@pl.edu.leszno>:[color=green]
>> taksówką - jeśli miałyby sensowne pokrycie miasta, to eliminują problem
>> przesiadek.[/color]
>
> Nie ma czegoś takiego jak problem przesiadek.[/color]

Co Ty nie powiesz? Jak dojechać z Leśnicy do Psiego Pola, Zakrzowa, czy
Rędzina bez przesiadek i związanego z nimi oczekiwania na przystankach
pośrednich?

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
GG: 291246 ; kenickie<at>box43<kropek>pl; skype: kenickie_pl

Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:[color=blue]
> Paweł Więcek pisze:[color=green]
>> Thus wrote Borys Pogoreło <borys@pl.edu.leszno>:[color=darkred]
>>> taksówką - jeśli miałyby sensowne pokrycie miasta, to eliminują problem
>>> przesiadek.[/color]
>>
>> Nie ma czegoś takiego jak problem przesiadek.[/color]
>
> Co Ty nie powiesz? Jak dojechać z Leśnicy do Psiego Pola, Zakrzowa, czy
> Rędzina bez przesiadek i związanego z nimi oczekiwania na przystankach
> pośrednich?
>
> [/color]
Z Sępolna na Długą to czasem jadę z trzema przesiadkami!

Rysiek
P.S. A tak w ogóle to radosnych Świąt i lepszego Nowego Roku:
abyśmy nie musieli już pisać o komunikacji zbiorowej, korkach...

Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:[color=blue]
> Paweł Więcek pisze:[color=green]
>> Thus wrote Borys Pogoreło <borys@pl.edu.leszno>:[color=darkred]
>>> taksówką - jeśli miałyby sensowne pokrycie miasta, to eliminują problem
>>> przesiadek.[/color]
>>
>> Nie ma czegoś takiego jak problem przesiadek.[/color]
>
> Co Ty nie powiesz? Jak dojechać z Leśnicy do Psiego Pola, Zakrzowa, czy
> Rędzina bez przesiadek i związanego z nimi oczekiwania na przystankach
> pośrednich?
>
> [/color]
Z Sępolna na Długą to czasem jadę z trzema przesiadkami!

Rysiek
P.S. A tak w ogóle to radosnych Świąt i lepszego Nowego Roku:
abyśmy nie musieli już pisać o komunikacji zbiorowej, korkach...

Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:[color=blue]
> Paweł Więcek pisze:[color=green]
>> Thus wrote Borys Pogoreło <borys@pl.edu.leszno>:[color=darkred]
>>> taksówką - jeśli miałyby sensowne pokrycie miasta, to eliminują problem
>>> przesiadek.[/color]
>>
>> Nie ma czegoś takiego jak problem przesiadek.[/color]
>
> Co Ty nie powiesz? Jak dojechać z Leśnicy do Psiego Pola, Zakrzowa, czy
> Rędzina bez przesiadek i związanego z nimi oczekiwania na przystankach
> pośrednich?
>
> [/color]
Z Sępolna na Długą to czasem jadę z trzema przesiadkami!

Rysiek
P.S. A tak w ogóle to radosnych Świąt i lepszego Nowego Roku:
abyśmy nie musieli już pisać o komunikacji zbiorowej, korkach...


Użytkownik "Paweł Więcek" <coven@vmh.net> napisał w wiadomości
news:71l926-1hh.ln1@lilith.rlyeh.org...[color=blue]
> Thus wrote Borys Pogoreło <borys@pl.edu.leszno>:[color=green]
>> taksówką - jeśli miałyby sensowne pokrycie miasta, to eliminują problem
>> przesiadek.[/color]
>
> Nie ma czegoś takiego jak problem przesiadek.[/color]

buhahahah jak masz trasę zgodną z założeniami ZDIUMu to nie ma problemu


Użytkownik "Paweł Więcek" <coven@vmh.net> napisał w wiadomości
news:71l926-1hh.ln1@lilith.rlyeh.org...[color=blue]
> Thus wrote Borys Pogoreło <borys@pl.edu.leszno>:[color=green]
>> taksówką - jeśli miałyby sensowne pokrycie miasta, to eliminują problem
>> przesiadek.[/color]
>
> Nie ma czegoś takiego jak problem przesiadek.[/color]

buhahahah jak masz trasę zgodną z założeniami ZDIUMu to nie ma problemu


Użytkownik "Paweł Więcek" <coven@vmh.net> napisał w wiadomości
news:71l926-1hh.ln1@lilith.rlyeh.org...[color=blue]
> Thus wrote Borys Pogoreło <borys@pl.edu.leszno>:[color=green]
>> taksówką - jeśli miałyby sensowne pokrycie miasta, to eliminują problem
>> przesiadek.[/color]
>
> Nie ma czegoś takiego jak problem przesiadek.[/color]

buhahahah jak masz trasę zgodną z założeniami ZDIUMu to nie ma problemu

On Wed, 24 Dec 2008 13:15:29 +0100, perian wrote:[color=blue]
>In <news:git8bt$cl9$1@news3.onet>, J.F. wrote:[color=green]
>> Ale ja o czym innym .. przy Legnickiej i dalej do Lesnicy bedzie
>> mieszkalo ze 100 tys ludzi.
>>[/color]
>No i? Nagle wszyscy do Mongolii jeżdżą?[/color]

Nie - co dziesiaty do pracy lub szkoly - rano :-)
[color=blue][color=green]
>> Jak sie rzuca "do miasta" .. samymi tramwajami ich nie wywieziemy -
>> czy sie to zwolennikom zbiorkomu podoba czy nie :-)
>>[/color]
>Przykłady innych miast pokazują, że jednak da się. Ale my musimy po
>swojemu przecież. Wymyślanie koła na nowo.[/color]

Ale w innych miastach tez jezdza samochody :-)
[color=blue][color=green]
>> Patrzac na wieksze metropolie - wychodzi na to ze trzeba zbudowac
>> metro - tam pociagi dluzsze i wiecej ludzi wchodzi ..[/color]
>
>Metro dla 1 linii to całkowity bezsens. Na metro jesteśmy za małym
>miastem. Trasy tramwajowe we Wrocławiu mają ogromne zapasy
>przepustowości, niwelowane w wielu miejscach przez kretyńsko ustawioną
>sygnalizację.[/color]

Ale co - przepuscisz dwa tramwaje w jednej zmianie swiatel ?
bo 30/h to tylko 6000os/h

kretynski to u nas jest uklad komunikacyjny ze wszyscy musza do
centrum, ale to sie na szczescie zmienia.

J.

On Wed, 24 Dec 2008 13:15:29 +0100, perian wrote:[color=blue]
>In <news:git8bt$cl9$1@news3.onet>, J.F. wrote:[color=green]
>> Ale ja o czym innym .. przy Legnickiej i dalej do Lesnicy bedzie
>> mieszkalo ze 100 tys ludzi.
>>[/color]
>No i? Nagle wszyscy do Mongolii jeżdżą?[/color]

Nie - co dziesiaty do pracy lub szkoly - rano :-)
[color=blue][color=green]
>> Jak sie rzuca "do miasta" .. samymi tramwajami ich nie wywieziemy -
>> czy sie to zwolennikom zbiorkomu podoba czy nie :-)
>>[/color]
>Przykłady innych miast pokazują, że jednak da się. Ale my musimy po
>swojemu przecież. Wymyślanie koła na nowo.[/color]

Ale w innych miastach tez jezdza samochody :-)
[color=blue][color=green]
>> Patrzac na wieksze metropolie - wychodzi na to ze trzeba zbudowac
>> metro - tam pociagi dluzsze i wiecej ludzi wchodzi ..[/color]
>
>Metro dla 1 linii to całkowity bezsens. Na metro jesteśmy za małym
>miastem. Trasy tramwajowe we Wrocławiu mają ogromne zapasy
>przepustowości, niwelowane w wielu miejscach przez kretyńsko ustawioną
>sygnalizację.[/color]

Ale co - przepuscisz dwa tramwaje w jednej zmianie swiatel ?
bo 30/h to tylko 6000os/h

kretynski to u nas jest uklad komunikacyjny ze wszyscy musza do
centrum, ale to sie na szczescie zmienia.

J.

On Wed, 24 Dec 2008 13:15:29 +0100, perian wrote:[color=blue]
>In <news:git8bt$cl9$1@news3.onet>, J.F. wrote:[color=green]
>> Ale ja o czym innym .. przy Legnickiej i dalej do Lesnicy bedzie
>> mieszkalo ze 100 tys ludzi.
>>[/color]
>No i? Nagle wszyscy do Mongolii jeżdżą?[/color]

Nie - co dziesiaty do pracy lub szkoly - rano :-)
[color=blue][color=green]
>> Jak sie rzuca "do miasta" .. samymi tramwajami ich nie wywieziemy -
>> czy sie to zwolennikom zbiorkomu podoba czy nie :-)
>>[/color]
>Przykłady innych miast pokazują, że jednak da się. Ale my musimy po
>swojemu przecież. Wymyślanie koła na nowo.[/color]

Ale w innych miastach tez jezdza samochody :-)
[color=blue][color=green]
>> Patrzac na wieksze metropolie - wychodzi na to ze trzeba zbudowac
>> metro - tam pociagi dluzsze i wiecej ludzi wchodzi ..[/color]
>
>Metro dla 1 linii to całkowity bezsens. Na metro jesteśmy za małym
>miastem. Trasy tramwajowe we Wrocławiu mają ogromne zapasy
>przepustowości, niwelowane w wielu miejscach przez kretyńsko ustawioną
>sygnalizację.[/color]

Ale co - przepuscisz dwa tramwaje w jednej zmianie swiatel ?
bo 30/h to tylko 6000os/h

kretynski to u nas jest uklad komunikacyjny ze wszyscy musza do
centrum, ale to sie na szczescie zmienia.

J.

Thus wrote "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <mojnick@box43.pl>:[color=blue]
> Co Ty nie powiesz? Jak dojechać z Leśnicy do Psiego Pola, Zakrzowa, czy[/color]

Niczego nie rozumiesz.

Paweł

--
(___) | Pawel Wiecek ----------------- Coven / Svart --------------------- |
< o o > | [url]http://www.coven.vmh.net/[/url] <coven@vmh.net> GSM: +48603240006 |
\ ^ / | GPG/PGP info in message headers * [ Debian GNU/Linux developer ] |
(") | The great merit of society is to make one appreciate solitude. -CC |

Thus wrote "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <mojnick@box43.pl>:[color=blue]
> Co Ty nie powiesz? Jak dojechać z Leśnicy do Psiego Pola, Zakrzowa, czy[/color]

Niczego nie rozumiesz.

Paweł

--
(___) | Pawel Wiecek ----------------- Coven / Svart --------------------- |
< o o > | [url]http://www.coven.vmh.net/[/url] <coven@vmh.net> GSM: +48603240006 |
\ ^ / | GPG/PGP info in message headers * [ Debian GNU/Linux developer ] |
(") | The great merit of society is to make one appreciate solitude. -CC |

Thus wrote "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <mojnick@box43.pl>:[color=blue]
> Co Ty nie powiesz? Jak dojechać z Leśnicy do Psiego Pola, Zakrzowa, czy[/color]

Niczego nie rozumiesz.

Paweł

--
(___) | Pawel Wiecek ----------------- Coven / Svart --------------------- |
< o o > | [url]http://www.coven.vmh.net/[/url] <coven@vmh.net> GSM: +48603240006 |
\ ^ / | GPG/PGP info in message headers * [ Debian GNU/Linux developer ] |
(") | The great merit of society is to make one appreciate solitude. -CC |

In <news:mba5l4tmhcu58jfaavu6tc0rdj4jm68526@4ax.com>, J.F. wrote:
[color=blue]
> Ale w innych miastach tez jezdza samochody :-)
>[/color]

Co tylko dowodzi tego, że można się uczyć na doświadczeniach innych a
nie wymyślać wszystkiego od nowa.
[color=blue]
> Ale co - przepuscisz dwa tramwaje w jednej zmianie swiatel ?
> bo 30/h to tylko 6000os/h[/color]

Wystarczy, że na 2 minutowym cyklu puszczę 2 tramwaje w 2 różnych
kierunkach a nie tak jak pod Arkadami, że w cyklu da radę przejechać
jedynie 1 tramwaj, bo między 2 kierunkami jest jakieś 10 sek przerwy, co
w żadnym razie nie pozwala "zrobić przystanku". Ale to nie jedyny
przypadek, gdzie układ drogowo-sygnalizacyjny jest z priorytetem dla
samochodów a nie KM.

--
perian
Talk is cheap. Supply exceeds Demand.

In <news:mba5l4tmhcu58jfaavu6tc0rdj4jm68526@4ax.com>, J.F. wrote:
[color=blue]
> Ale w innych miastach tez jezdza samochody :-)
>[/color]

Co tylko dowodzi tego, że można się uczyć na doświadczeniach innych a
nie wymyślać wszystkiego od nowa.
[color=blue]
> Ale co - przepuscisz dwa tramwaje w jednej zmianie swiatel ?
> bo 30/h to tylko 6000os/h[/color]

Wystarczy, że na 2 minutowym cyklu puszczę 2 tramwaje w 2 różnych
kierunkach a nie tak jak pod Arkadami, że w cyklu da radę przejechać
jedynie 1 tramwaj, bo między 2 kierunkami jest jakieś 10 sek przerwy, co
w żadnym razie nie pozwala "zrobić przystanku". Ale to nie jedyny
przypadek, gdzie układ drogowo-sygnalizacyjny jest z priorytetem dla
samochodów a nie KM.

--
perian
Talk is cheap. Supply exceeds Demand.

In <news:mba5l4tmhcu58jfaavu6tc0rdj4jm68526@4ax.com>, J.F. wrote:
[color=blue]
> Ale w innych miastach tez jezdza samochody :-)
>[/color]

Co tylko dowodzi tego, że można się uczyć na doświadczeniach innych a
nie wymyślać wszystkiego od nowa.
[color=blue]
> Ale co - przepuscisz dwa tramwaje w jednej zmianie swiatel ?
> bo 30/h to tylko 6000os/h[/color]

Wystarczy, że na 2 minutowym cyklu puszczę 2 tramwaje w 2 różnych
kierunkach a nie tak jak pod Arkadami, że w cyklu da radę przejechać
jedynie 1 tramwaj, bo między 2 kierunkami jest jakieś 10 sek przerwy, co
w żadnym razie nie pozwala "zrobić przystanku". Ale to nie jedyny
przypadek, gdzie układ drogowo-sygnalizacyjny jest z priorytetem dla
samochodów a nie KM.

--
perian
Talk is cheap. Supply exceeds Demand.

Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:
[color=blue][color=green]
>> Nie ma czegoś takiego jak problem przesiadek.[/color]
>
> Co Ty nie powiesz? Jak dojechać z Leśnicy do Psiego Pola, Zakrzowa, czy
> Rędzina bez przesiadek i związanego z nimi oczekiwania na przystankach
> pośrednich?[/color]

Ale zauważyłeś, że dyskusja dotyczy projektu komunikacji "gondolowej", a nie
przypadłości wrocławskiego MPK?

Pozdrawiam,
Grzesiek

Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:
[color=blue][color=green]
>> Nie ma czegoś takiego jak problem przesiadek.[/color]
>
> Co Ty nie powiesz? Jak dojechać z Leśnicy do Psiego Pola, Zakrzowa, czy
> Rędzina bez przesiadek i związanego z nimi oczekiwania na przystankach
> pośrednich?[/color]

Ale zauważyłeś, że dyskusja dotyczy projektu komunikacji "gondolowej", a nie
przypadłości wrocławskiego MPK?

Pozdrawiam,
Grzesiek

Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:
[color=blue][color=green]
>> Nie ma czegoś takiego jak problem przesiadek.[/color]
>
> Co Ty nie powiesz? Jak dojechać z Leśnicy do Psiego Pola, Zakrzowa, czy
> Rędzina bez przesiadek i związanego z nimi oczekiwania na przystankach
> pośrednich?[/color]

Ale zauważyłeś, że dyskusja dotyczy projektu komunikacji "gondolowej", a nie
przypadłości wrocławskiego MPK?

Pozdrawiam,
Grzesiek

On Thu, 25 Dec 2008 11:28:15 +0100, Grzegorz Sapijaszko wrote:[color=blue]
>Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:[color=green][color=darkred]
>>> Nie ma czegoś takiego jak problem przesiadek.[/color]
>>
>> Co Ty nie powiesz? Jak dojechać z Leśnicy do Psiego Pola, Zakrzowa, czy
>> Rędzina bez przesiadek i związanego z nimi oczekiwania na przystankach
>> pośrednich?[/color]
>
>Ale zauważyłeś, że dyskusja dotyczy projektu komunikacji "gondolowej", a nie
>przypadłości wrocławskiego MPK?[/color]

Jakie by miasto nie bylo problem przesiadek pozostaje.

O ile rozumiem intencje pomyslu, to czesciowo rozwiazuje ten problem -
gondolki maja byc indywidualnie sterowane, a nawet bez tego beda po
prostu czesciej kursowac.

J.

On Thu, 25 Dec 2008 11:28:15 +0100, Grzegorz Sapijaszko wrote:[color=blue]
>Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:[color=green][color=darkred]
>>> Nie ma czegoś takiego jak problem przesiadek.[/color]
>>
>> Co Ty nie powiesz? Jak dojechać z Leśnicy do Psiego Pola, Zakrzowa, czy
>> Rędzina bez przesiadek i związanego z nimi oczekiwania na przystankach
>> pośrednich?[/color]
>
>Ale zauważyłeś, że dyskusja dotyczy projektu komunikacji "gondolowej", a nie
>przypadłości wrocławskiego MPK?[/color]

Jakie by miasto nie bylo problem przesiadek pozostaje.

O ile rozumiem intencje pomyslu, to czesciowo rozwiazuje ten problem -
gondolki maja byc indywidualnie sterowane, a nawet bez tego beda po
prostu czesciej kursowac.

J.

On Thu, 25 Dec 2008 11:28:15 +0100, Grzegorz Sapijaszko wrote:[color=blue]
>Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:[color=green][color=darkred]
>>> Nie ma czegoś takiego jak problem przesiadek.[/color]
>>
>> Co Ty nie powiesz? Jak dojechać z Leśnicy do Psiego Pola, Zakrzowa, czy
>> Rędzina bez przesiadek i związanego z nimi oczekiwania na przystankach
>> pośrednich?[/color]
>
>Ale zauważyłeś, że dyskusja dotyczy projektu komunikacji "gondolowej", a nie
>przypadłości wrocławskiego MPK?[/color]

Jakie by miasto nie bylo problem przesiadek pozostaje.

O ile rozumiem intencje pomyslu, to czesciowo rozwiazuje ten problem -
gondolki maja byc indywidualnie sterowane, a nawet bez tego beda po
prostu czesciej kursowac.

J.

J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:[color=blue]
> U?ytkownik "perian" <perianWYTNIJTO@interia.pl> napisa? w
> wiadomo?ci news:auro7k4av0hc.dlg@perian.pl...[color=green]
>> In <news:pvk2l4tuubi2ahihq4193b0tcpevtgm0lk@4ax.com>, J.F. wrote:[color=darkred]
>>> Hm, w gorach jednak buduja wyciagi a nie ladowiska dla
>>> helikopterow ..[/color]
>>
>> Sugerujesz, ?e Wroc?aw to same stoki narciarskie i lu 1/4 na zabudowa
>> pensjonatami? Nie wiem, co palisz, ale odstaw to zio?o ;)[/color]
>
> Nie - sugeruje ze kolejka linowa jednak tansza od helikoptera.
>
> A zabudowa .. latwiej wstawic slup niz przepuscic torowisko :-)[/color]

To czemu mamy z 1000 sieci tramwajowych na swiecie i kilka gondolowych kolejek?

J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:[color=blue]
> U?ytkownik "perian" <perianWYTNIJTO@interia.pl> napisa? w
> wiadomo?ci news:auro7k4av0hc.dlg@perian.pl...[color=green]
>> In <news:pvk2l4tuubi2ahihq4193b0tcpevtgm0lk@4ax.com>, J.F. wrote:[color=darkred]
>>> Hm, w gorach jednak buduja wyciagi a nie ladowiska dla
>>> helikopterow ..[/color]
>>
>> Sugerujesz, ?e Wroc?aw to same stoki narciarskie i lu 1/4 na zabudowa
>> pensjonatami? Nie wiem, co palisz, ale odstaw to zio?o ;)[/color]
>
> Nie - sugeruje ze kolejka linowa jednak tansza od helikoptera.
>
> A zabudowa .. latwiej wstawic slup niz przepuscic torowisko :-)[/color]

To czemu mamy z 1000 sieci tramwajowych na swiecie i kilka gondolowych kolejek?

J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:[color=blue]
> U?ytkownik "perian" <perianWYTNIJTO@interia.pl> napisa? w
> wiadomo?ci news:auro7k4av0hc.dlg@perian.pl...[color=green]
>> In <news:pvk2l4tuubi2ahihq4193b0tcpevtgm0lk@4ax.com>, J.F. wrote:[color=darkred]
>>> Hm, w gorach jednak buduja wyciagi a nie ladowiska dla
>>> helikopterow ..[/color]
>>
>> Sugerujesz, ?e Wroc?aw to same stoki narciarskie i lu 1/4 na zabudowa
>> pensjonatami? Nie wiem, co palisz, ale odstaw to zio?o ;)[/color]
>
> Nie - sugeruje ze kolejka linowa jednak tansza od helikoptera.
>
> A zabudowa .. latwiej wstawic slup niz przepuscic torowisko :-)[/color]

To czemu mamy z 1000 sieci tramwajowych na swiecie i kilka gondolowych kolejek?

Piter <temp-spam@o2.pl> wrote:
[color=blue]
> Swoj? drog? watpi? by to u nas powsta?o bo u nas ?atwiej jest w?adz? byae
> upierdliwym dla kierowców i ograniczaae pasy i wjazdy ni? postawiae na "now?"
> technologi?[/color]

Pokaz mi jakies przyklady tej upierdliwosci? Bo ja nie zauwazylem, z tego co wiem to ulice
mamy coraz szersze i beda coraz szersze :P

Piter <temp-spam@o2.pl> wrote:
[color=blue]
> Swoj? drog? watpi? by to u nas powsta?o bo u nas ?atwiej jest w?adz? byae
> upierdliwym dla kierowców i ograniczaae pasy i wjazdy ni? postawiae na "now?"
> technologi?[/color]

Pokaz mi jakies przyklady tej upierdliwosci? Bo ja nie zauwazylem, z tego co wiem to ulice
mamy coraz szersze i beda coraz szersze :P

Piter <temp-spam@o2.pl> wrote:
[color=blue]
> Swoj? drog? watpi? by to u nas powsta?o bo u nas ?atwiej jest w?adz? byae
> upierdliwym dla kierowców i ograniczaae pasy i wjazdy ni? postawiae na "now?"
> technologi?[/color]

Pokaz mi jakies przyklady tej upierdliwosci? Bo ja nie zauwazylem, z tego co wiem to ulice
mamy coraz szersze i beda coraz szersze :P

On Sat, 27 Dec 2008 08:46:26 +0000 (UTC), tomi wrote:[color=blue]
>J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:[color=green]
>> Nie - sugeruje ze kolejka linowa jednak tansza od helikoptera.
>> A zabudowa .. latwiej wstawic slup niz przepuscic torowisko :-)[/color]
>
>To czemu mamy z 1000 sieci tramwajowych na swiecie i kilka gondolowych kolejek?[/color]

Bo na genialne rozwiazanie zawsze musi ktos wpasc pierwszy raz :-)

A tramwaje sa od ~150 lat, to nie dziwne ze sa.

J.

On Sat, 27 Dec 2008 08:46:26 +0000 (UTC), tomi wrote:[color=blue]
>J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:[color=green]
>> Nie - sugeruje ze kolejka linowa jednak tansza od helikoptera.
>> A zabudowa .. latwiej wstawic slup niz przepuscic torowisko :-)[/color]
>
>To czemu mamy z 1000 sieci tramwajowych na swiecie i kilka gondolowych kolejek?[/color]

Bo na genialne rozwiazanie zawsze musi ktos wpasc pierwszy raz :-)

A tramwaje sa od ~150 lat, to nie dziwne ze sa.

J.

On Sat, 27 Dec 2008 08:46:26 +0000 (UTC), tomi wrote:[color=blue]
>J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:[color=green]
>> Nie - sugeruje ze kolejka linowa jednak tansza od helikoptera.
>> A zabudowa .. latwiej wstawic slup niz przepuscic torowisko :-)[/color]
>
>To czemu mamy z 1000 sieci tramwajowych na swiecie i kilka gondolowych kolejek?[/color]

Bo na genialne rozwiazanie zawsze musi ktos wpasc pierwszy raz :-)

A tramwaje sa od ~150 lat, to nie dziwne ze sa.

J.

J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:[color=blue]
> On Sat, 27 Dec 2008 08:46:26 +0000 (UTC), tomi wrote:[color=green]
>>J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:[color=darkred]
>>> Nie - sugeruje ze kolejka linowa jednak tansza od helikoptera.
>>> A zabudowa .. latwiej wstawic slup niz przepuscic torowisko :-)[/color]
>>
>>To czemu mamy z 1000 sieci tramwajowych na swiecie i kilka gondolowych kolejek?[/color]
>
> Bo na genialne rozwiazanie zawsze musi ktos wpasc pierwszy raz :-)[/color]

Genialnosc tego rozwiazania jest dostrzegalna tylko dla blachosmrodziarza ktory najchetniej
upchnal by komunikacje zbiorowa pod ziemie (metro), rowerzystow do lasu (masa krytyczna)
a pieszych zamknal w domach lub hipermarketach (patrz maraton). Poza oszpeceniem miasta
kolejki naziemne w niczym nie sa lepsze niz jezdzace po ziemi tramwaje.
Jezeli chcesz sie zapoznac z tym na zywo pojedz do Wuppertalu.
[color=blue]
> A tramwaje sa od ~150 lat, to nie dziwne ze sa.[/color]

Z czego wiekszosc sieci powstala w latach 1890-1910.

J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:[color=blue]
> On Sat, 27 Dec 2008 08:46:26 +0000 (UTC), tomi wrote:[color=green]
>>J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:[color=darkred]
>>> Nie - sugeruje ze kolejka linowa jednak tansza od helikoptera.
>>> A zabudowa .. latwiej wstawic slup niz przepuscic torowisko :-)[/color]
>>
>>To czemu mamy z 1000 sieci tramwajowych na swiecie i kilka gondolowych kolejek?[/color]
>
> Bo na genialne rozwiazanie zawsze musi ktos wpasc pierwszy raz :-)[/color]

Genialnosc tego rozwiazania jest dostrzegalna tylko dla blachosmrodziarza ktory najchetniej
upchnal by komunikacje zbiorowa pod ziemie (metro), rowerzystow do lasu (masa krytyczna)
a pieszych zamknal w domach lub hipermarketach (patrz maraton). Poza oszpeceniem miasta
kolejki naziemne w niczym nie sa lepsze niz jezdzace po ziemi tramwaje.
Jezeli chcesz sie zapoznac z tym na zywo pojedz do Wuppertalu.
[color=blue]
> A tramwaje sa od ~150 lat, to nie dziwne ze sa.[/color]

Z czego wiekszosc sieci powstala w latach 1890-1910.

J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:[color=blue]
> On Sat, 27 Dec 2008 08:46:26 +0000 (UTC), tomi wrote:[color=green]
>>J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:[color=darkred]
>>> Nie - sugeruje ze kolejka linowa jednak tansza od helikoptera.
>>> A zabudowa .. latwiej wstawic slup niz przepuscic torowisko :-)[/color]
>>
>>To czemu mamy z 1000 sieci tramwajowych na swiecie i kilka gondolowych kolejek?[/color]
>
> Bo na genialne rozwiazanie zawsze musi ktos wpasc pierwszy raz :-)[/color]

Genialnosc tego rozwiazania jest dostrzegalna tylko dla blachosmrodziarza ktory najchetniej
upchnal by komunikacje zbiorowa pod ziemie (metro), rowerzystow do lasu (masa krytyczna)
a pieszych zamknal w domach lub hipermarketach (patrz maraton). Poza oszpeceniem miasta
kolejki naziemne w niczym nie sa lepsze niz jezdzace po ziemi tramwaje.
Jezeli chcesz sie zapoznac z tym na zywo pojedz do Wuppertalu.
[color=blue]
> A tramwaje sa od ~150 lat, to nie dziwne ze sa.[/color]

Z czego wiekszosc sieci powstala w latach 1890-1910.


Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <grzegorz@sapijaszko.net> napisał w
wiadomości news:2343388.KCCxHcnWdB@okzsajipas.ten...[color=blue]
> Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:
>[color=green][color=darkred]
>>> Nie ma czegoś takiego jak problem przesiadek.[/color]
>>
>> Co Ty nie powiesz? Jak dojechać z Leśnicy do Psiego Pola, Zakrzowa, czy
>> Rędzina bez przesiadek i związanego z nimi oczekiwania na przystankach
>> pośrednich?[/color]
>
> Ale zauważyłeś, że dyskusja dotyczy projektu komunikacji "gondolowej", a
> nie
> przypadłości wrocławskiego MPK?[/color]

Co ma MPK do ukladu linii komunikacyjnych?


Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <grzegorz@sapijaszko.net> napisał w
wiadomości news:2343388.KCCxHcnWdB@okzsajipas.ten...[color=blue]
> Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:
>[color=green][color=darkred]
>>> Nie ma czegoś takiego jak problem przesiadek.[/color]
>>
>> Co Ty nie powiesz? Jak dojechać z Leśnicy do Psiego Pola, Zakrzowa, czy
>> Rędzina bez przesiadek i związanego z nimi oczekiwania na przystankach
>> pośrednich?[/color]
>
> Ale zauważyłeś, że dyskusja dotyczy projektu komunikacji "gondolowej", a
> nie
> przypadłości wrocławskiego MPK?[/color]

Co ma MPK do ukladu linii komunikacyjnych?


Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <grzegorz@sapijaszko.net> napisał w
wiadomości news:2343388.KCCxHcnWdB@okzsajipas.ten...[color=blue]
> Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:
>[color=green][color=darkred]
>>> Nie ma czegoś takiego jak problem przesiadek.[/color]
>>
>> Co Ty nie powiesz? Jak dojechać z Leśnicy do Psiego Pola, Zakrzowa, czy
>> Rędzina bez przesiadek i związanego z nimi oczekiwania na przystankach
>> pośrednich?[/color]
>
> Ale zauważyłeś, że dyskusja dotyczy projektu komunikacji "gondolowej", a
> nie
> przypadłości wrocławskiego MPK?[/color]

Co ma MPK do ukladu linii komunikacyjnych?

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • oprawy.xlx.pl


  •  

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

       
     
      Zbiorkom gora
    rafal2325