ďťż

Czy usługi przewozowe SKM/PKP podlegaja jakiejkolwiek ocenie ?
To co dzieje sie z SKM to już skandal. Kolejka ktora przewozi 150tys
pasazerow dziennie ograniczyla liczbe kursow z 10 na 2 co godzine

Pacjenta traktuje sie jak pasożyta, nie zapewniono nawet transportu zastępczego,
do tego w nocy SKM wogole nie jezdzi od gdyni gl do grabowka,
zeby jeszcze autobus z glownej jechal do wejherowa , ale tak wymyslili ze
najpierw jazda kolejka potem 3km autobusem i znowu kolejka ,zamiast puscic tylko od
gdanska do wejherowa autobus ?

Kto wogole odpowiada za jakosc uslug swiadczonych przez SKM, a moze nadzor obudzi sie dopiero jak kolejka pojedzie po sniadaniu ,obiedzi i kolacji
i tak ma byc do konca roku bo po gdyni glownej ma byc oliwa remontowana


Dnia Fri, 7 Mar 2008 19:10:52 +0100, dd napisał(a):
[color=blue]
> Czy usługi przewozowe SKM/PKP podlegaja jakiejkolwiek ocenie ?
> To co dzieje sie z SKM to już skandal. Kolejka ktora przewozi 150tys
> pasazerow dziennie ograniczyla liczbe kursow z 10 na 2 co godzine[/color]

Nieprawda lub raczej półpradwa. O ile np. po południu w kierunku Gdańska
faktycznie jeżdżą 2 pociągi na godzinę o tyle w przeciwną stronę jest
znacznie lepiej.[color=blue]
> Pacjenta traktuje sie jak pasożyta, nie zapewniono nawet transportu zastępczego,
> do tego w nocy SKM wogole nie jezdzi od gdyni gl do grabowka,
> zeby jeszcze autobus z glownej jechal do wejherowa , ale tak wymyslili ze
> najpierw jazda kolejka potem 3km autobusem i znowu kolejka ,zamiast puscic tylko od
> gdanska do wejherowa autobus ?[/color]

I znowu uogólniasz. KKA nie jest we wszystkie nocki lecz tylko wybrane a
poza tym podobna sytuacja była podczas prac na odcinku Gdynia
Chylonia-Gdynia Główna i nie słyszałem by z tego powodu ktoś narzekał.
Na dodatek nie raczyłeś nawet się dokładnie zapoznać z rozkładem
komunikacji zastępczej - stacjami przesiadkowymi są Gdynia Wzgórze Św.
Maksymiliana i Gdynia Grabówek. Puszczenie autobusu na całej trasie jest
bez sensu - w grę wchodzi raptem całe 7 pociągów a przejazd autobusem
zająłby zdecydowanie więcej czasu.[color=blue]
> Kto wogole odpowiada za jakosc uslug swiadczonych przez SKM, a moze nadzor obudzi sie dopiero jak kolejka pojedzie po sniadaniu ,obiedzi i kolacji
> i tak ma byc do konca roku bo po gdyni glownej ma byc oliwa remontowana[/color]

Za przeproszeniem pie...sz od rzeczy. Planowany remont Oliwy nie ma nic
wspólnego z remontem peronu w Gdyni Głównej. Kto Ci takich bzdur
naopowiadał, że remont Oliwy będzie oznaczał znowu bajzel w rozkładzie?
Poszukaj sobie czy podczas remontu Zaspy i Redłowa były jakiekolwiek
większe utrudnienia w ruchu SKMek i przestań opowiadać bzdury. Poza tym
po raz kolejny informuję, że obecne utrudnienia w ruchu SKMek NIE SĄ
spowodowane remontem peronu w Gdyni Głównej(pomijam kwestię, że w
związku z tym remontem aktualnie składy dłuższe niż EN71+EN57 nie mogą
kursować). Jak widać czytanie ze zrozumieniem jest bardzo rzadko
spotykaną w narodzie umiejętnością.

FUT warning: pl.regionalne.trojmiasto
--
Pozdrawiam Bad Worm badworm[maupa]post{kopek}pl
GG#2400455 ICQ#320399066

Użytkownik "badworm" <nospam@post.pl> napisał w wiadomości
news:1pmsqxxdjykyn.dlg@badworm.pl...[color=blue]
> Dnia Fri, 7 Mar 2008 19:10:52 +0100, dd napisał(a):
>[color=green]
> > Czy usługi przewozowe SKM/PKP podlegaja jakiejkolwiek ocenie ?
> > To co dzieje sie z SKM to już skandal. Kolejka ktora przewozi 150tys
> > pasazerow dziennie ograniczyla liczbe kursow z 10 na 2 co godzine[/color]
>
> Nieprawda lub raczej półpradwa. [...][/color]

A może ćwierćprawda? Albo 1/8 prawda? Pieprzysz kolego jak ten ich SKM-owy
ćwierćrzecznik Leopold Naskręt - "jest wszystko w porządku, wam się tylko
wydaję, że są jakieś problemy, tak naprawdę nie ma ich. uwierzcie mi na
słowo, naprawdę jest pięknie. pociągi jeżdzą jak zawsz, no, może troszeczkę
przeładowane, ale cieszcie się, że jeżdzą, bo przeciez mogłbyby stanąć".
Oczywiście bronic trzeba SKM bo są niezastąpieni, jednyni, dowożą tylu
ludzi, tak? To ma ich usprawiedliwiac? NIgdy w zyciu - trzeba w kazdy
mozliwy sposob wytykac im bledy, kazde opieprzanie, ociaganie sie przy
remoncie. Chociazby zaczynajac od najprostszych argumentow - "niech
zapieprzaja w nocy" - zaraz ktos powie zlote motto - no to za to zaplac za
to, cwaniaku. A zaplace, bo za kilka tygodni bilety SKM maja zdrozej o ok.
12%, rzekomo wlasnie za utrzymanie taboru i remonty! Wiec zaplace za remont,
tym samym chce zeby robili to w nocy. Ale gdzie tam, tego sie nigdy nie
doczekam.

generalnei woza ludzi jak kartofle
skoro kursuje co 5ta kolejka wiec musi byc tlok
najgorsze ze wladze skm wychodza przed kamery i twierdza
"myslelismy ze bedzie gorzej"

wprowadzcie alternetywe dla tego przewoznika!
poza tym jakby zamiast torowisk skm zrobic droge
puscic na niej autobus co 3min to

czas oczekiwania by sie skrocil
nie byloby zerwanych trakcji , uszkodzonych torowisk
moznaby wprowadzic konkurencje
nie byloby strasznych nakladow - remont 4 skladow 20mln,podkreslam remon
wiem ze kolejka przewozi od razu 300 osob , ale 3 autobusy zamiast 1 kolejki
przewoza tyle samo , do tego 3 nowe autobusy kosztuja 3mln ,podkreslam nowe
a nie 10mln remont skladu

niedlugo pewnie bilety pojda w gore , w koncu po co liczyc sie z wydatkami

Użytkownik "tamtam" <jjjj@aaaa.pl> napisał w wiadomości news:fqsl3k$7ml$1@mx1.internetia.pl...
[color=blue]
> Użytkownik "badworm" <nospam@post.pl> napisał w wiadomości
> news:1pmsqxxdjykyn.dlg@badworm.pl...
[color=green]
>> Dnia Fri, 7 Mar 2008 19:10:52 +0100, dd napisał(a):
>>
[color=darkred]
>> > Czy usługi przewozowe SKM/PKP podlegaja jakiejkolwiek ocenie ?
>> > To co dzieje sie z SKM to już skandal. Kolejka ktora przewozi 150tys
>> > pasazerow dziennie ograniczyla liczbe kursow z 10 na 2 co godzine
[/color]
>>
>> Nieprawda lub raczej półpradwa. [...]
[/color]
>
> A może ćwierćprawda? Albo 1/8 prawda? Pieprzysz kolego jak ten ich SKM-owy
> ćwierćrzecznik Leopold Naskręt - "jest wszystko w porządku, wam się tylko
> wydaję, że są jakieś problemy, tak naprawdę nie ma ich. uwierzcie mi na
> słowo, naprawdę jest pięknie. pociągi jeżdzą jak zawsz, no, może troszeczkę
> przeładowane, ale cieszcie się, że jeżdzą, bo przeciez mogłbyby stanąć".
> Oczywiście bronic trzeba SKM bo są niezastąpieni, jednyni, dowożą tylu
> ludzi, tak? To ma ich usprawiedliwiac? NIgdy w zyciu - trzeba w kazdy
> mozliwy sposob wytykac im bledy, kazde opieprzanie, ociaganie sie przy
> remoncie. Chociazby zaczynajac od najprostszych argumentow - "niech
> zapieprzaja w nocy" - zaraz ktos powie zlote motto - no to za to zaplac za
> to, cwaniaku. A zaplace, bo za kilka tygodni bilety SKM maja zdrozej o ok.
> 12%, rzekomo wlasnie za utrzymanie taboru i remonty! Wiec zaplace za remont,
> tym samym chce zeby robili to w nocy. Ale gdzie tam, tego sie nigdy nie
> doczekam.
>
>
>[/color]


[color=blue]
> Oczywiście bronic trzeba SKM bo są niezastąpieni, jednyni, dowożą tylu
> ludzi, tak? To ma ich usprawiedliwiac? NIgdy w zyciu - trzeba w kazdy
> mozliwy sposob wytykac im bledy, kazde opieprzanie, ociaganie sie przy
> remoncie. Chociazby zaczynajac od najprostszych argumentow - "niech
> zapieprzaja w nocy" - zaraz ktos powie zlote motto - no to za to zaplac za
> to, cwaniaku. A zaplace, bo za kilka tygodni bilety SKM maja zdrozej o ok.
> 12%, rzekomo wlasnie za utrzymanie taboru i remonty! Wiec zaplace za remont,
> tym samym chce zeby robili to w nocy. Ale gdzie tam, tego sie nigdy nie
> doczekam.[/color]

Nie ten adres. Bajzel jest spowodowany modernizacją całej stacji a w obecnym
okresie z montażem nowych bramek pod którymi podwieszona będzie sieć trakcyjna.
Bramki te obejmą wszystkie tory czyli SKM , dalekie do Gdańska i do Kościerzyny.
W związku z tym trzeba przy skrajnych torach czyli jednym SKMki i jednym do
Kościerzyny wstawić fundamenty pod słupy itd.
Tym akurat nie zajmują się pracownicy SKM więc sobie ewentualnie apele o
"zapieprzanie w nocy" skieruj do sieciowców.
Remont peronu w Gdyni Głównej jest robiony przy okazji. Jak widać niektórzy
pasażerowie nie potrafią tego posunięcia taktycznego docenić.Więc może szkoda że
nie poczekano z remontem peronu do zakończenia modernizacji trakcji.Dłużej by
było "wesoło".

Pozdrawiam!

--

Dnia 8 Mar 2008 10:39:10 +0100, r_dziurek napisał(a):
[color=blue]
> Nie ten adres. Bajzel jest spowodowany modernizacją całej stacji a w obecnym
> okresie z montażem nowych bramek pod którymi podwieszona będzie sieć trakcyjna.
> Bramki te obejmą wszystkie tory czyli SKM , dalekie do Gdańska i do Kościerzyny.
> W związku z tym trzeba przy skrajnych torach czyli jednym SKMki i jednym do
> Kościerzyny wstawić fundamenty pod słupy itd.
> Tym akurat nie zajmują się pracownicy SKM więc sobie ewentualnie apele o
> "zapieprzanie w nocy" skieruj do sieciowców.[/color]

Jakby ktoś nie zauważył to komunikacja zastępcza przez ileś tam nocy
będzie obowiązywać właśnie z powodu nocnych prac na sieci trakcyjnej -
trzeba w jakiś sposób zamontować przęsła bramek.[color=blue]
> Remont peronu w Gdyni Głównej jest robiony przy okazji. Jak widać niektórzy
> pasażerowie nie potrafią tego posunięcia taktycznego docenić.Więc może szkoda że
> nie poczekano z remontem peronu do zakończenia modernizacji trakcji.Dłużej by
> było "wesoło".[/color]

Dokładnie. Szkoda tylko, że ktoś wyskoczył z tym tekstem, że utrudnienia
są spowodowane remontem peronu i potem wszyscy to powtarzają bez
zająknięcia :(
--
Pozdrawiam Bad Worm badworm[maupa]post{kopek}pl
GG#2400455 ICQ#320399066

Przy okazji

po co w gdyni tyle peronów, najwiecej widzialem tam 3 pociagi jednoczesnie a miejsc postojowych jest 10 :). Czy wszedzie na PKP im wiecej tym lepiej :), znam taki dworzec gdzie jest 6 peronow 2 torowych a odchodzi z niego dokladnie 22 pociagi dziennie :)
czyli infrastruktura pozwala na ustawienie ich jednoczesnie , ale moze rzeczywiscie koszty sie nie licza, im wiecej tym lepiej , bo moze jeszcze kiedys kolej bedzie potega,
a koszty utrzymania , podatki lokalne , coz posteka sie a wojewoda dolozy , w koncu kolej to nerw panstwa , takie opowiesci pamietam z poznego komunizmu

gdansk ma duzo wiecej pociagow niz gdynia a jeden peron mniej , gdynia ma okolo 100 pociagow dziennie i 5 peronow , slawne miasto ma 6 peronow i 22pociagi/dobe

straszne zarzadzanie ta infrstruktura, tylko czekam kiedy wyremontuja te szesc peronow , bo chyba zarastaja brudem jak wszedzie

dd wrote:[color=blue]
> wprowadzcie alternetywe dla tego przewoznika!
> poza tym jakby zamiast torowisk skm zrobic droge
> puscic na niej autobus co 3min to[/color]

Genialny pomysł, ale nie drogę, tylko ETTR: Ekspresową Trójmiejską Trasę
Rowerową - dwa pasy w każdą stronę po nasypie, bez przejść dla pieszych,
skrzyżowań z ulicami. Zamiast peronów przystanki z automatami do
sprzedaży dętek.

Sebastian C.


Użytkownik "dd" <d@onet.pl> napisał w wiadomości
news:fqtj0m$hpm$1@atlantis.news.neostrada.pl...[color=blue]
>
> poza tym jakby zamiast torowisk skm zrobic droge
> puscic na niej autobus co 3min to
> czas oczekiwania by sie skrocil[/color]

Arona sklonowali?

Formalnie:
Tnij cytaty, odpowiadaj pod postem.

--
==========###-###*###-###==============
Jaroslaw Dubowski, Bytom [email]jdubowski@interia.pl[/email]
==========###-###-###-###==============


Użytkownik "dd" <d@onet.pl> napisał w wiadomości
news:fqucni$spe$1@atlantis.news.neostrada.pl...[color=blue]
> Przy okazji
>
> po co w gdyni tyle peronów, najwiecej widzialem tam 3 pociagi jednoczesnie
> a miejsc postojowych jest 10 :).[/color]

Ty tam chyba rzadko bywasz, ponadto:
- zważ że stację zaprojektowano na potrzeby większe niż występują dziś
- Gdynia Gł. Os. (w odróżnieniu od Gdańska) jest stacją końcową/początkową
dla wielu pociągów dalekobieżnych
[color=blue]
> Czy wszedzie na PKP im wiecej tym lepiej :), znam taki dworzec gdzie jest
> 6 peronow 2 torowych
> a odchodzi z niego dokladnie 22 pociagi dziennie :)[/color]

Gdzie?

--
==========###-###*###-###==============
Jaroslaw Dubowski, Bytom [email]jdubowski@interia.pl[/email]
==========###-###-###-###==============

Jd. napisał(a):[color=blue][color=green]
>> Czy wszedzie na PKP im wiecej tym lepiej :), znam taki dworzec gdzie jest
>> 6 peronow 2 torowych
>> a odchodzi z niego dokladnie 22 pociagi dziennie :)[/color]
>
> Gdzie?[/color]

Stawiam na Żagań...

--
Krzysztof Urbaniec (tu_wpisz_nick@op.pl)
Strzelce Op. - zagłębie kolejowe...

> Przy okazji[color=blue]
>
> po co w gdyni tyle peronów, najwiecej widzialem tam 3 pociagi jednoczesnie a[/color]
miejsc postojowych jest 10 :). Czy wszedzie na PKP im wiecej tym lepiej :), znam
taki dworzec gdzie jest 6 peronow 2 torowych a odchodzi z niego dokladnie 22
pociagi dziennie :)

Ale bredzisz okrutnie.
Wpadnij na stacje w sezonie około czternastej.Wszystko zawalone.
Poza tym wcale nie jest jak to dziwacznie nazwałeś miejsc postojowych 10.
Nie można też porównywać Gdyni do Gdańska bo to w Gdyni pociągi kończą i
rozpoczynają bieg , lokomotywy są zmieniane , robią obloty składów , w sezonie w
peronach łączone i rozłączane są składy np pociąg z Łeby łączy się z pociągiem z
Helu w jeden który śmiga dalej na południe itp

Pozdrawiam!

--

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • oprawy.xlx.pl


  •  

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

       
     
      SKM
    rafal2325