|
SKM
rafal2325 |
Czy usługi przewozowe SKM/PKP podlegaja jakiejkolwiek ocenie ? To co dzieje sie z SKM to już skandal. Kolejka ktora przewozi 150tys pasazerow dziennie ograniczyla liczbe kursow z 10 na 2 co godzine
Pacjenta traktuje sie jak pasożyta, nie zapewniono nawet transportu zastępczego, do tego w nocy SKM wogole nie jezdzi od gdyni gl do grabowka, zeby jeszcze autobus z glownej jechal do wejherowa , ale tak wymyslili ze najpierw jazda kolejka potem 3km autobusem i znowu kolejka ,zamiast puscic tylko od gdanska do wejherowa autobus ?
Kto wogole odpowiada za jakosc uslug swiadczonych przez SKM, a moze nadzor obudzi sie dopiero jak kolejka pojedzie po sniadaniu ,obiedzi i kolacji i tak ma byc do konca roku bo po gdyni glownej ma byc oliwa remontowana
Dnia Fri, 7 Mar 2008 19:10:52 +0100, dd napisał(a): [color=blue] > Czy usługi przewozowe SKM/PKP podlegaja jakiejkolwiek ocenie ? > To co dzieje sie z SKM to już skandal. Kolejka ktora przewozi 150tys > pasazerow dziennie ograniczyla liczbe kursow z 10 na 2 co godzine[/color]
Nieprawda lub raczej półpradwa. O ile np. po południu w kierunku Gdańska faktycznie jeżdżą 2 pociągi na godzinę o tyle w przeciwną stronę jest znacznie lepiej.[color=blue] > Pacjenta traktuje sie jak pasożyta, nie zapewniono nawet transportu zastępczego, > do tego w nocy SKM wogole nie jezdzi od gdyni gl do grabowka, > zeby jeszcze autobus z glownej jechal do wejherowa , ale tak wymyslili ze > najpierw jazda kolejka potem 3km autobusem i znowu kolejka ,zamiast puscic tylko od > gdanska do wejherowa autobus ?[/color]
I znowu uogólniasz. KKA nie jest we wszystkie nocki lecz tylko wybrane a poza tym podobna sytuacja była podczas prac na odcinku Gdynia Chylonia-Gdynia Główna i nie słyszałem by z tego powodu ktoś narzekał. Na dodatek nie raczyłeś nawet się dokładnie zapoznać z rozkładem komunikacji zastępczej - stacjami przesiadkowymi są Gdynia Wzgórze Św. Maksymiliana i Gdynia Grabówek. Puszczenie autobusu na całej trasie jest bez sensu - w grę wchodzi raptem całe 7 pociągów a przejazd autobusem zająłby zdecydowanie więcej czasu.[color=blue] > Kto wogole odpowiada za jakosc uslug swiadczonych przez SKM, a moze nadzor obudzi sie dopiero jak kolejka pojedzie po sniadaniu ,obiedzi i kolacji > i tak ma byc do konca roku bo po gdyni glownej ma byc oliwa remontowana[/color]
Za przeproszeniem pie...sz od rzeczy. Planowany remont Oliwy nie ma nic wspólnego z remontem peronu w Gdyni Głównej. Kto Ci takich bzdur naopowiadał, że remont Oliwy będzie oznaczał znowu bajzel w rozkładzie? Poszukaj sobie czy podczas remontu Zaspy i Redłowa były jakiekolwiek większe utrudnienia w ruchu SKMek i przestań opowiadać bzdury. Poza tym po raz kolejny informuję, że obecne utrudnienia w ruchu SKMek NIE SĄ spowodowane remontem peronu w Gdyni Głównej(pomijam kwestię, że w związku z tym remontem aktualnie składy dłuższe niż EN71+EN57 nie mogą kursować). Jak widać czytanie ze zrozumieniem jest bardzo rzadko spotykaną w narodzie umiejętnością.
FUT warning: pl.regionalne.trojmiasto -- Pozdrawiam Bad Worm badworm[maupa]post{kopek}pl GG#2400455 ICQ#320399066
Użytkownik "badworm" <nospam@post.pl> napisał w wiadomości news:1pmsqxxdjykyn.dlg@badworm.pl...[color=blue] > Dnia Fri, 7 Mar 2008 19:10:52 +0100, dd napisał(a): >[color=green] > > Czy usługi przewozowe SKM/PKP podlegaja jakiejkolwiek ocenie ? > > To co dzieje sie z SKM to już skandal. Kolejka ktora przewozi 150tys > > pasazerow dziennie ograniczyla liczbe kursow z 10 na 2 co godzine[/color] > > Nieprawda lub raczej półpradwa. [...][/color]
A może ćwierćprawda? Albo 1/8 prawda? Pieprzysz kolego jak ten ich SKM-owy ćwierćrzecznik Leopold Naskręt - "jest wszystko w porządku, wam się tylko wydaję, że są jakieś problemy, tak naprawdę nie ma ich. uwierzcie mi na słowo, naprawdę jest pięknie. pociągi jeżdzą jak zawsz, no, może troszeczkę przeładowane, ale cieszcie się, że jeżdzą, bo przeciez mogłbyby stanąć". Oczywiście bronic trzeba SKM bo są niezastąpieni, jednyni, dowożą tylu ludzi, tak? To ma ich usprawiedliwiac? NIgdy w zyciu - trzeba w kazdy mozliwy sposob wytykac im bledy, kazde opieprzanie, ociaganie sie przy remoncie. Chociazby zaczynajac od najprostszych argumentow - "niech zapieprzaja w nocy" - zaraz ktos powie zlote motto - no to za to zaplac za to, cwaniaku. A zaplace, bo za kilka tygodni bilety SKM maja zdrozej o ok. 12%, rzekomo wlasnie za utrzymanie taboru i remonty! Wiec zaplace za remont, tym samym chce zeby robili to w nocy. Ale gdzie tam, tego sie nigdy nie doczekam.
generalnei woza ludzi jak kartofle skoro kursuje co 5ta kolejka wiec musi byc tlok najgorsze ze wladze skm wychodza przed kamery i twierdza "myslelismy ze bedzie gorzej"
wprowadzcie alternetywe dla tego przewoznika! poza tym jakby zamiast torowisk skm zrobic droge puscic na niej autobus co 3min to
czas oczekiwania by sie skrocil nie byloby zerwanych trakcji , uszkodzonych torowisk moznaby wprowadzic konkurencje nie byloby strasznych nakladow - remont 4 skladow 20mln,podkreslam remon wiem ze kolejka przewozi od razu 300 osob , ale 3 autobusy zamiast 1 kolejki przewoza tyle samo , do tego 3 nowe autobusy kosztuja 3mln ,podkreslam nowe a nie 10mln remont skladu
niedlugo pewnie bilety pojda w gore , w koncu po co liczyc sie z wydatkami
Użytkownik "tamtam" <jjjj@aaaa.pl> napisał w wiadomości news:fqsl3k$7ml$1@mx1.internetia.pl... [color=blue] > Użytkownik "badworm" <nospam@post.pl> napisał w wiadomości > news:1pmsqxxdjykyn.dlg@badworm.pl... [color=green] >> Dnia Fri, 7 Mar 2008 19:10:52 +0100, dd napisał(a): >> [color=darkred] >> > Czy usługi przewozowe SKM/PKP podlegaja jakiejkolwiek ocenie ? >> > To co dzieje sie z SKM to już skandal. Kolejka ktora przewozi 150tys >> > pasazerow dziennie ograniczyla liczbe kursow z 10 na 2 co godzine [/color] >> >> Nieprawda lub raczej półpradwa. [...] [/color] > > A może ćwierćprawda? Albo 1/8 prawda? Pieprzysz kolego jak ten ich SKM-owy > ćwierćrzecznik Leopold Naskręt - "jest wszystko w porządku, wam się tylko > wydaję, że są jakieś problemy, tak naprawdę nie ma ich. uwierzcie mi na > słowo, naprawdę jest pięknie. pociągi jeżdzą jak zawsz, no, może troszeczkę > przeładowane, ale cieszcie się, że jeżdzą, bo przeciez mogłbyby stanąć". > Oczywiście bronic trzeba SKM bo są niezastąpieni, jednyni, dowożą tylu > ludzi, tak? To ma ich usprawiedliwiac? NIgdy w zyciu - trzeba w kazdy > mozliwy sposob wytykac im bledy, kazde opieprzanie, ociaganie sie przy > remoncie. Chociazby zaczynajac od najprostszych argumentow - "niech > zapieprzaja w nocy" - zaraz ktos powie zlote motto - no to za to zaplac za > to, cwaniaku. A zaplace, bo za kilka tygodni bilety SKM maja zdrozej o ok. > 12%, rzekomo wlasnie za utrzymanie taboru i remonty! Wiec zaplace za remont, > tym samym chce zeby robili to w nocy. Ale gdzie tam, tego sie nigdy nie > doczekam. > > >[/color]
[color=blue] > Oczywiście bronic trzeba SKM bo są niezastąpieni, jednyni, dowożą tylu > ludzi, tak? To ma ich usprawiedliwiac? NIgdy w zyciu - trzeba w kazdy > mozliwy sposob wytykac im bledy, kazde opieprzanie, ociaganie sie przy > remoncie. Chociazby zaczynajac od najprostszych argumentow - "niech > zapieprzaja w nocy" - zaraz ktos powie zlote motto - no to za to zaplac za > to, cwaniaku. A zaplace, bo za kilka tygodni bilety SKM maja zdrozej o ok. > 12%, rzekomo wlasnie za utrzymanie taboru i remonty! Wiec zaplace za remont, > tym samym chce zeby robili to w nocy. Ale gdzie tam, tego sie nigdy nie > doczekam.[/color]
Nie ten adres. Bajzel jest spowodowany modernizacją całej stacji a w obecnym okresie z montażem nowych bramek pod którymi podwieszona będzie sieć trakcyjna. Bramki te obejmą wszystkie tory czyli SKM , dalekie do Gdańska i do Kościerzyny. W związku z tym trzeba przy skrajnych torach czyli jednym SKMki i jednym do Kościerzyny wstawić fundamenty pod słupy itd. Tym akurat nie zajmują się pracownicy SKM więc sobie ewentualnie apele o "zapieprzanie w nocy" skieruj do sieciowców. Remont peronu w Gdyni Głównej jest robiony przy okazji. Jak widać niektórzy pasażerowie nie potrafią tego posunięcia taktycznego docenić.Więc może szkoda że nie poczekano z remontem peronu do zakończenia modernizacji trakcji.Dłużej by było "wesoło".
Pozdrawiam!
--
Dnia 8 Mar 2008 10:39:10 +0100, r_dziurek napisał(a): [color=blue] > Nie ten adres. Bajzel jest spowodowany modernizacją całej stacji a w obecnym > okresie z montażem nowych bramek pod którymi podwieszona będzie sieć trakcyjna. > Bramki te obejmą wszystkie tory czyli SKM , dalekie do Gdańska i do Kościerzyny. > W związku z tym trzeba przy skrajnych torach czyli jednym SKMki i jednym do > Kościerzyny wstawić fundamenty pod słupy itd. > Tym akurat nie zajmują się pracownicy SKM więc sobie ewentualnie apele o > "zapieprzanie w nocy" skieruj do sieciowców.[/color]
Jakby ktoś nie zauważył to komunikacja zastępcza przez ileś tam nocy będzie obowiązywać właśnie z powodu nocnych prac na sieci trakcyjnej - trzeba w jakiś sposób zamontować przęsła bramek.[color=blue] > Remont peronu w Gdyni Głównej jest robiony przy okazji. Jak widać niektórzy > pasażerowie nie potrafią tego posunięcia taktycznego docenić.Więc może szkoda że > nie poczekano z remontem peronu do zakończenia modernizacji trakcji.Dłużej by > było "wesoło".[/color]
Dokładnie. Szkoda tylko, że ktoś wyskoczył z tym tekstem, że utrudnienia są spowodowane remontem peronu i potem wszyscy to powtarzają bez zająknięcia :( -- Pozdrawiam Bad Worm badworm[maupa]post{kopek}pl GG#2400455 ICQ#320399066
Przy okazji
po co w gdyni tyle peronów, najwiecej widzialem tam 3 pociagi jednoczesnie a miejsc postojowych jest 10 :). Czy wszedzie na PKP im wiecej tym lepiej :), znam taki dworzec gdzie jest 6 peronow 2 torowych a odchodzi z niego dokladnie 22 pociagi dziennie :) czyli infrastruktura pozwala na ustawienie ich jednoczesnie , ale moze rzeczywiscie koszty sie nie licza, im wiecej tym lepiej , bo moze jeszcze kiedys kolej bedzie potega, a koszty utrzymania , podatki lokalne , coz posteka sie a wojewoda dolozy , w koncu kolej to nerw panstwa , takie opowiesci pamietam z poznego komunizmu
gdansk ma duzo wiecej pociagow niz gdynia a jeden peron mniej , gdynia ma okolo 100 pociagow dziennie i 5 peronow , slawne miasto ma 6 peronow i 22pociagi/dobe
straszne zarzadzanie ta infrstruktura, tylko czekam kiedy wyremontuja te szesc peronow , bo chyba zarastaja brudem jak wszedzie
dd wrote:[color=blue] > wprowadzcie alternetywe dla tego przewoznika! > poza tym jakby zamiast torowisk skm zrobic droge > puscic na niej autobus co 3min to[/color]
Genialny pomysł, ale nie drogę, tylko ETTR: Ekspresową Trójmiejską Trasę Rowerową - dwa pasy w każdą stronę po nasypie, bez przejść dla pieszych, skrzyżowań z ulicami. Zamiast peronów przystanki z automatami do sprzedaży dętek.
Sebastian C.
Użytkownik "dd" <d@onet.pl> napisał w wiadomości news:fqtj0m$hpm$1@atlantis.news.neostrada.pl...[color=blue] > > poza tym jakby zamiast torowisk skm zrobic droge > puscic na niej autobus co 3min to > czas oczekiwania by sie skrocil[/color]
Arona sklonowali?
Formalnie: Tnij cytaty, odpowiadaj pod postem.
-- ==========###-###*###-###============== Jaroslaw Dubowski, Bytom [email]jdubowski@interia.pl[/email] ==========###-###-###-###==============
Użytkownik "dd" <d@onet.pl> napisał w wiadomości news:fqucni$spe$1@atlantis.news.neostrada.pl...[color=blue] > Przy okazji > > po co w gdyni tyle peronów, najwiecej widzialem tam 3 pociagi jednoczesnie > a miejsc postojowych jest 10 :).[/color]
Ty tam chyba rzadko bywasz, ponadto: - zważ że stację zaprojektowano na potrzeby większe niż występują dziś - Gdynia Gł. Os. (w odróżnieniu od Gdańska) jest stacją końcową/początkową dla wielu pociągów dalekobieżnych [color=blue] > Czy wszedzie na PKP im wiecej tym lepiej :), znam taki dworzec gdzie jest > 6 peronow 2 torowych > a odchodzi z niego dokladnie 22 pociagi dziennie :)[/color]
Gdzie?
-- ==========###-###*###-###============== Jaroslaw Dubowski, Bytom [email]jdubowski@interia.pl[/email] ==========###-###-###-###==============
Jd. napisał(a):[color=blue][color=green] >> Czy wszedzie na PKP im wiecej tym lepiej :), znam taki dworzec gdzie jest >> 6 peronow 2 torowych >> a odchodzi z niego dokladnie 22 pociagi dziennie :)[/color] > > Gdzie?[/color]
Stawiam na Żagań...
-- Krzysztof Urbaniec (tu_wpisz_nick@op.pl) Strzelce Op. - zagłębie kolejowe...
> Przy okazji[color=blue] > > po co w gdyni tyle peronów, najwiecej widzialem tam 3 pociagi jednoczesnie a[/color] miejsc postojowych jest 10 :). Czy wszedzie na PKP im wiecej tym lepiej :), znam taki dworzec gdzie jest 6 peronow 2 torowych a odchodzi z niego dokladnie 22 pociagi dziennie :)
Ale bredzisz okrutnie. Wpadnij na stacje w sezonie około czternastej.Wszystko zawalone. Poza tym wcale nie jest jak to dziwacznie nazwałeś miejsc postojowych 10. Nie można też porównywać Gdyni do Gdańska bo to w Gdyni pociągi kończą i rozpoczynają bieg , lokomotywy są zmieniane , robią obloty składów , w sezonie w peronach łączone i rozłączane są składy np pociąg z Łeby łączy się z pociągiem z Helu w jeden który śmiga dalej na południe itp
Pozdrawiam!
--
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.ploprawy.xlx.pl
|
|