ďťż

Nawet nie próbujcie jechać Hubską. Do Dyrekcyjnej też radzę się nie zbliżać.



Użytkownik "Jacek Popławski" <jpopl@interia.pl> napisał w wiadomości
news:fsqa6a$rd4$1@atlantis.news.neostrada.pl...[color=blue]
> Nawet nie próbujcie jechać Hubską. Do Dyrekcyjnej też radzę się nie
> zbliżać.[/color]

Wybrałem się na zwiedzanie tych rejonów o 16:15 i:

- Ślężna - zawalona do Dyrekcyjnej i dalej Borowskiej 100m od skrzyżowania z
Kamienną
- Borowska - korek nie wiem od kąd, byłem przy lodowisku na Spiskiej i nie
widziałem gdzie się zaczynał a ciągnął aż do Dworca Głównego
- Joannitów - korek od Dawida
- Sucha - sznur aut od budynku dyrekcji PKP do Borowskiej
- Powstańców Śląskich - korek od Radosnej do centrum
- Dyrekcyjna - tutaj nie najgorzej - sznur aut od Joannitów
- Kamienna - zawalona od szkoły kucharskiej (czy co tam teraz jest) do
Ślężnej

Ogólnie jak ktoś chce z Gaju wyjechać do centrum to o tej porze jest
tragicznie, domyślam się że rano jeszcze gorzej.

Z tego co zauważyłem - krytycznym punktem jest ulica Borowska między
Dyrekcyjną a Swobodną.

Jeszcze film:
[url]http://wroclaw.hydral.com.pl/tmp/borowska.html[/url]


"Neo[EZN]" wrote:

| Jeszcze film:
| [url]http://wroclaw.hydral.com.pl/tmp/borowska.html[/url]

Niezły szajs. Współczuję tambylcą.
Swoją drogą, to ciekawe jak WORD poradzi sobie z egzaminami na mieście?
Zmienią trasy?

Pzdr,

syn B.



Ja pracuje na ul.Krynickiej...
Rano do skrzyżowania Armii z Bardzką była masakra...
1,5 h korek od cmentarza na Bardzkiej aż do Elei na Hubskiej - dalej już nie
mam widoku ;)
W drugą stronę to samo...
Gromkie brawa dla kierowców skręcająych na wjazd do banku WBK przy Kamiennej
i jadących po chodniku aż do stacji Jetta przy Armii i Bardzkiej.
Wracałam po 14 domu w okol. Tech. Gastronomicznego na Kamiennej - korki
tragiczne.
Wychodząc z domu po 15 zamierzałam w stronę ronda udać się autobusem -
skutek był taki że wychodząc z domu widzialam 134 na przystanku przy
Technikum a dochodząc do Drukarskiej autobus mnie jeszcze nie mijał.
Jak dla mnie ten remont - choć konieczny to jedno wielkie nieporozumienie.
Pozdrawiam

Neo[EZN] pisze:[color=blue]
> Jeszcze film:
> [url]http://wroclaw.hydral.com.pl/tmp/borowska.html[/url][/color]

No to mamy Wyszyńskiego bis. Coś takiego codziennie mam pod oknem w
godzinach mniej więcej 15-17 :/
Nie ma bata - wyciągam rower z lamusa.

Pozdrawiam,
--
------> Piotr Waszkielewicz - piotrwasz[małpa]o2[kropka]pl <------
------> [url]http://psoras.republika.pl[/url] <------
------> Nie ma rzeczy, których nie można przeliczyć na pieniądze <------
------> Adam Płaszczyca, pl.misc.kolej, 2007 <------

Myślę że fachowcom ze ZDIK którzy stwierdzili podczas remontu żeby nie
poszerzać ul. Borowskiej należą się gromkie brawa. Czy po 2 pasy w obu
kierunkach nie usprawniłyby komunikacji ? Ale pewnie ciężko im było pomyśleć
i przewidzieć że zbliżają się kolejne remonty ważnych dla miasta ulic i że
będzie kolejny komunikacyjny paraliż.

A swoją drogą to według mnie najpierw powinni wybudować obwodnicę Wrocławia
a później zabierać się za remonty wewnątrz miasta. No ale cóż u nas zawsze
wszystko zaczyna się robić od dupy strony.

Póki co jest okazja sprawdzić jak solidnie została położona nawierzchnia na
dopiero co wyremontowanych odcinkach (mam tu na myśli Borowską, Armii
Krajowej). Ciekawe czy po remontach innych ulic drogowcy wrócą łatać dopiero
co wyremontowane.....

POZDRAWIAM

Użytkownik "MH" <marhaj@wp.pl> napisał w wiadomości
news:fsrj5r$13b$1@node2.news.atman.pl...[color=blue]
> Myślę że fachowcom ze ZDIK którzy stwierdzili podczas remontu żeby nie
> poszerzać ul. Borowskiej należą się gromkie brawa. Czy po 2 pasy w obu
> kierunkach nie usprawniłyby komunikacji ?[/color]

Ale co by dały 2 pasy na Borowskiej skoro wszystkie te korki są spowodowane
zbyt małą przepustowością Borowskiej między Swobodną a Dworcem Głównym? Inna
sprawa to to, że parę lat temu obiecali nam tramwaj na Borowskiej w 2005
roku, z którego jedno wielkie gówno wyszło (jak i z pozostałymi nowymi
liniami tramwajowymi).

Nie wiem jak to zrobili, ale dzisiaj Hubska była prawie pusta.
Pewnie wszyscy przeczytali mój post i pojechali inną trasą.

> Nie wiem jak to zrobili, ale dzisiaj Hubska była prawie pusta.[color=blue]
> Pewnie wszyscy przeczytali mój post i pojechali inną trasą.[/color]

Pewnie wszyscy pojechali innymi drogami byle nie objazdem. Na Powstańców
Śląskich nieciekawie, ba, nawet na Zielińskiego stałem 5 cykli do świateł,
co nie zdarzało mi się rano zbyt często.

On Mon, 31 Mar 2008 23:21:25 +0200, Neo[EZN] wrote:[color=blue]
>Użytkownik "MH" <marhaj@wp.pl> napisał w wiadomości
>news:fsrj5r$13b$1@node2.news.atman.pl...[color=green]
>> Myślę że fachowcom ze ZDIK którzy stwierdzili podczas remontu żeby nie
>> poszerzać ul. Borowskiej należą się gromkie brawa. Czy po 2 pasy w obu
>> kierunkach nie usprawniłyby komunikacji ?[/color]
>
>Ale co by dały 2 pasy na Borowskiej skoro wszystkie te korki są spowodowane
>zbyt małą przepustowością Borowskiej między Swobodną a Dworcem Głównym?[/color]

Ulicy czy skrzyzowan ?

Ale zgadzam sie - jak korek stoi to nie szerokosc ulicy sie liczy,
tylko przepustowosc poczatku korka.

J.

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:aoj6v3hc2p4ajgbqsqtnmg57hmd8fj525f@4ax.com...[color=blue]
> On Mon, 31 Mar 2008 23:21:25 +0200, Neo[EZN] wrote:[color=green]
>>Użytkownik "MH" <marhaj@wp.pl> napisał w wiadomości
>>news:fsrj5r$13b$1@node2.news.atman.pl...[color=darkred]
>>> Myślę że fachowcom ze ZDIK którzy stwierdzili podczas remontu żeby nie
>>> poszerzać ul. Borowskiej należą się gromkie brawa. Czy po 2 pasy w obu
>>> kierunkach nie usprawniłyby komunikacji ?[/color]
>>
>>Ale co by dały 2 pasy na Borowskiej skoro wszystkie te korki są
>>spowodowane
>>zbyt małą przepustowością Borowskiej między Swobodną a Dworcem Głównym?[/color]
>
> Ulicy czy skrzyzowan ?
>
> Ale zgadzam sie - jak korek stoi to nie szerokosc ulicy sie liczy,
> tylko przepustowosc poczatku korka.[/color]

A oczywiście przepustowość od szerokości ulicy w ogole nie zależy? ;)

pzdrw
gl12d4

gl12d4 pisze:
[color=blue]
> A oczywiście przepustowość od szerokości ulicy w ogole nie zależy? ;)[/color]

W wątku mowa o przepustowości wąskiego gardła, które znajduje się w
innym miejscu niż proponowane poszerzenie ulicy.

Pozdrawiam,
--
------> Piotr Waszkielewicz - piotrwasz[małpa]o2[kropka]pl <------
------> [url]http://psoras.republika.pl[/url] <------
------> Nie ma rzeczy, których nie można przeliczyć na pieniądze <------
------> Adam Płaszczyca, pl.misc.kolej, 2007 <------

>> A oczywiście przepustowość od szerokości ulicy w ogole nie zależy? ;)[color=blue]
>
> W wątku mowa o przepustowości wąskiego gardła, które znajduje się w innym
> miejscu niż proponowane poszerzenie ulicy.[/color]

O to właśnie chodzi... Na poszerzenie przejazdu pod wiaduktem na Stawowej
raczej nie ma co liczyć zatem poszerzenie Borowskiej niewiele może zmienić.
No chyba tylko tyle że korek będzie krótszy bo auta będą stały na dwóch
pasach a nie ja jednym.

syn Bogarta pisze:
[color=blue]
> Niezły szajs. Współczuję tambylcą.[/color]

Będąc facetem, przyglądasz się kobietą czy oczami? ;)

Pozdrawiam
r2f

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • oprawy.xlx.pl


  •  

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

       
     
      Hubska
    rafal2325