|
DELL salon
rafal2325 |
Witam! Gdzie w Krakowie można obejrzeć i dotknąć :) dużo modeli notebooków firmy DELL? Pozdrwaiam
Adax pisze:[color=blue] > Witam! Gdzie w Krakowie można obejrzeć i dotknąć :) dużo modeli > notebooków firmy DELL? Pozdrwaiam[/color] Registred Dell Partner w Krakowie to: Propti na Balickiej 35 ServusComp na Zwierzynieckiej
W 1 sklepie głównie produkty biznesowe w 2 sklepie głównie dla zwykłych zjadaczy chleba
Użytkownik "owad" <owd@wp.pl> napisał w wiadomości news:gvtuhh$hep$1@achot.icm.edu.pl...[color=blue] > Adax pisze:[color=green] >> Witam! Gdzie w Krakowie można obejrzeć i dotknąć :) dużo modeli >> notebooków firmy DELL? Pozdrwaiam[/color] > Registred Dell Partner w Krakowie to: > Propti na Balickiej 35 > ServusComp na Zwierzynieckiej > W 1 sklepie głównie produkty biznesowe > w 2 sklepie głównie dla zwykłych zjadaczy chleba[/color]
Dzięki za Balicką. O Zwierzynieckiej już się zdążyłem dowiedzieć, ale niestety starsznie mało sprzętu tam ponoć mają. I co, żadnych innych punktów w Krku z Dellem?
> Witam! Gdzie w Krakowie można obejrzeć i dotknąć :) dużo modeli[color=blue] > notebooków firmy DELL? Pozdrwaiam[/color]
Może nie dużo modeli, ale warto zadzwonić i zapytać co mają na miejscu: [url]http://www.bitcomputer.pl/catalogue.php?category=353[/url]
B.Z.
-- Ciekawa gra przez przeglądarkę: [url]http://wojownicy.eu[/url] Trzy słowa o mnie: [url]http://bolivar.cal.pl[/url]
Adax pisze:[color=blue] > Witam! Gdzie w Krakowie można obejrzeć i dotknąć :) dużo modeli > notebooków firmy DELL? Pozdrwaiam[/color]
Ciężko będzie... Poza trzema wymienionymi... Generalnie Dell sprzedaż detaliczną prowadzi głownie poprzez swoją WWW :/ ale tam ceny sa z d..y
-- RudeBoy Selecta Bless... [ Powered by Jah & Reggae Riddim ]
B.Z. pisze:[color=blue][color=green] >> Witam! Gdzie w Krakowie można obejrzeć i dotknąć :) dużo modeli >> notebooków firmy DELL? Pozdrwaiam[/color] > > Może nie dużo modeli, ale warto zadzwonić i zapytać co mają na miejscu: > [url]http://www.bitcomputer.pl/catalogue.php?category=353[/url] > > B.Z. > >[/color] No tak Ale to co na liście w Bit jest to same plastikowe wynalazki (poza XPS) które nie należą do produktów przez które Dell zyskał renomę, studio jeszcze ujdzie ale Vostro jest jak HP Pavilion.
Fuj
>>> Witam! Gdzie w Krakowie można obejrzeć i dotknąć :) dużo modeli[color=blue][color=green][color=darkred] >>> notebooków firmy DELL? Pozdrwaiam[/color] >> Może nie dużo modeli, ale warto zadzwonić i zapytać co mają na miejscu: >> [url]http://www.bitcomputer.pl/catalogue.php?category=353[/url] >> B.Z.[/color] > No tak > Ale to co na liście w Bit jest to same plastikowe wynalazki (poza XPS) które > nie należą do produktów przez które Dell zyskał renomę, studio jeszcze ujdzie > ale Vostro jest jak HP Pavilion.[/color]
Ja jakoś wolę HP - sam mam nx7400. Na dellu pracuję ale na stacji roboczej. W sumie w firmie jest też sporo laptopów i mam chwilowo jeden z nich, ale nie jest jakimś super sprzętem (i nie jest mi potrzebny do symulacji sterownika). Ogólnie jak bym miał kupować della to przez firmę lub z USA (jest tańszy). [color=blue] > Fuj[/color]
B.Z.
-- Ciekawa gra przez przeglądarkę: [url]http://wojownicy.eu[/url] Trzy słowa o mnie: [url]http://bolivar.cal.pl[/url]
Użytkownik "B.Z." <bolivar@bleble.....autograf.pl> napisał w wiadomości news:gvugen$u3h$1@news.task.gda.pl...[color=blue][color=green][color=darkred] >>>> Witam! Gdzie w Krakowie można obejrzeć i dotknąć :) dużo modeli >>>> notebooków firmy DELL? Pozdrwaiam >>> Może nie dużo modeli, ale warto zadzwonić i zapytać co mają na >>> miejscu: >>> [url]http://www.bitcomputer.pl/catalogue.php?category=353[/url] >>> B.Z.[/color] >> No tak >> Ale to co na liście w Bit jest to same plastikowe wynalazki (poza XPS) >> które nie należą do produktów przez które Dell zyskał renomę, studio >> jeszcze ujdzie ale Vostro jest jak HP Pavilion.[/color] > Ja jakoś wolę HP - sam mam nx7400. Na dellu pracuję ale na stacji > roboczej. W sumie w firmie jest też sporo laptopów i mam chwilowo jeden > z nich, ale nie jest jakimś super sprzętem (i nie jest mi potrzebny do > symulacji sterownika). Ogólnie jak bym miał kupować della to przez > firmę lub z USA (jest tańszy).[color=green] >> Fuj[/color] > B.Z.[/color]
Dzięki! Miałem 3 lata Asusa 15,4" lustrzankę i już wiem, że do mojej pracy potrzebuję 13" z matową matrycą. Myślałem nawet o 12. Chciałem w salonie tylko "dotknąć" E4300 bo dużo słyszałem dobrego, a nie miałem w doni. Oczywiście, że zakup w takim salonie się nie opłaca, ale zakup to już inny temat :) Matowych matryc jak na lekarstwo i kompy z nimi są droższe, no chyba że NC10 ;) Pozdrawiam
Adax pisze: [color=blue] > Dzięki! Miałem 3 lata Asusa 15,4" lustrzankę i już wiem, że do mojej > pracy potrzebuję 13" z matową matrycą. Myślałem nawet o 12. Chciałem w > salonie tylko "dotknąć" E4300 bo dużo słyszałem dobrego, a nie miałem w > doni. Oczywiście, że zakup w takim salonie się nie opłaca, ale zakup to > już inny temat :) Matowych matryc jak na lekarstwo i kompy z nimi są > droższe, no chyba że NC10 ;) Pozdrawiam[/color]
No to ja Ci polecam Lenovo X300 Używam od trzech miesięcy i jest to król królów wśród laptopów z jakimi miałem i mam do czynienia a sporo tego. E4300 rozważałem, nigdzie nie zobaczyłem na własne oczy i odpuściłem.
-- RudeBoy Selecta Bless... [ Powered by Jah & Reggae Riddim ]
Dnia Sun, 31 May 2009 19:55:00 +0200, B.Z. napisał(a):[color=blue][color=green] >> Ale to co na liście w Bit jest to same plastikowe wynalazki (poza XPS) które >> nie należą do produktów przez które Dell zyskał renomę, studio jeszcze ujdzie >> ale Vostro jest jak HP Pavilion.[/color] > Ja jakoś wolę HP - sam mam nx7400. Na dellu pracuję ale na stacji roboczej. W[/color]
Powodzenia w serwisie z tym HP ;) Każdy sprzęt czasami zawodzi, a wtedy lepiej nie mieć niczego z literkami "HP" na obudowie... DELLa ludzie cenią przede wszystkim za to, że jeśli się cokolwiek stanie to... po prostu nie ma problemu, w jeden dzień wszystko jest naprawione. [color=blue] > sumie w firmie jest też sporo laptopów i mam chwilowo jeden z nich, ale nie jest > jakimś super sprzętem (i nie jest mi potrzebny do symulacji sterownika). Ogólnie > jak bym miał kupować della to przez firmę lub z USA (jest tańszy).[/color]
Przy kupnie przez USA wcale nie jest znacząco tańszy - przynajmniej nie na tyle, by było to warte zachodu. Oczywiście nie mówię o porównywaniu cen na stronie Della - te są wyssane z palca :)
Pozdrawiam, -- Jacek Osiecki [email]joshua@ceti.pl[/email] GG:3828944 I don't want something I need. I want something I want.
>>> Ale to co na liście w Bit jest to same plastikowe wynalazki (poza[color=blue][color=green][color=darkred] >>> XPS) które nie należą do produktów przez które Dell zyskał renomę, >>> studio jeszcze ujdzie ale Vostro jest jak HP Pavilion.[/color] >> Ja jakoś wolę HP - sam mam nx7400. Na dellu pracuję ale na stacji >> roboczej. W[/color] > Powodzenia w serwisie z tym HP ;) Każdy sprzęt czasami zawodzi, a wtedy > lepiej nie mieć niczego z literkami "HP" na obudowie...[/color]
Z poprzednim miałem HP miałem - na następny dzień odebrałem i nie było problemu. Sprzęt dalej działa - "przeszedł" w rodzinie do innej osoby. Inna sprawa, że sprzęt w serwisie wylądował z mojej winy...
[color=blue] >DELLa ludzie > cenią przede wszystkim za to, że jeśli się cokolwiek stanie to... po > prostu nie ma problemu, w jeden dzień wszystko jest naprawione.[/color]
To już inna bajka - tego zazdroszczę Dellowi ;-) [color=blue][color=green] >> sumie w firmie jest też sporo laptopów i mam chwilowo jeden z nich, >> ale nie jest jakimś super sprzętem (i nie jest mi potrzebny do >> symulacji sterownika). Ogólnie jak bym miał kupować della to przez >> firmę lub z USA (jest tańszy).[/color] > Przy kupnie przez USA wcale nie jest znacząco tańszy - przynajmniej nie na > tyle, by było to warte zachodu. Oczywiście nie mówię o porównywaniu cen na > stronie Della - te są wyssane z palca :)[/color]
Może dlatego, że dostaje tzw. "oferty specjalne" dla firmy - jak na razie nie mam zamiaru zmienić sprzętu... no może na netbooka się skuszę ale to nie teraz.
[color=blue] > Pozdrawiam,[/color]
B.Z.
-- Ciekawa gra przez przeglądarkę: [url]http://wojownicy.eu[/url] Trzy słowa o mnie: [url]http://bolivar.cal.pl[/url]
Jacek Osiecki wrote:[color=blue] > Powodzenia w serwisie z tym HP ;) Każdy sprzęt czasami zawodzi, a wtedy > lepiej nie mieć niczego z literkami "HP" na obudowie... DELLa ludzie cenią przede > wszystkim za to, że jeśli się cokolwiek stanie to... po prostu nie ma problemu, > w jeden dzień wszystko jest naprawione.[/color]
Chyba sobie żartujesz albo nie korzystałeś nigdy z serwisu ich. Komputer kupiony wysyłkowo do mnie przyszedł z ewidentnie spierniczoną matrycą - co druga linia jest ciemniejsza i jakieś fale się pojawiają. Serwis po długich naradach zarządził wymianę matrycy. Pierwsza przyszła spierniczona tak, że się nawet nie zapalała. Druga była ok, ale wymiana nic nie dała. Potem jeszcze wymieniano inwerter i wreszcie całą górę komputera. Po tej wymianie stwierdzili, że widocznie ten model tak ma. Jak zrobiłem awanturę to obiecali rozwiązać problem ale w serwisie w Warszawie. Wymienili raz jeszcze kilka części po czym radośnie stwierdzili, że widać tak ma być. Po ponad miesiącu dostałem komputer z powrotem w identycznym stanie. Od chwili zgłoszenia serwisu minęło ponad dwa miesiące.
A teraz się okazuje, że skopana jest grafika, a nie ekran. Oczywiście nikt nie wpadł na to by odpalić ich własne testy które załączają do komputera.
A jak wygląda serwis next bussiness day? Przychodzi pan, z częścią, którą zarządzono z góry do wymiany. Często komputera jaki ma naprawiać nie widział na oczy jeszcze (ale miał w materiałach szkoleniowych). Dell nie ma oddziałów w każdym z miast, korzystają z firm zewnętrznych, po prostu. Nikogo tu nie winię, ale w moim przypadku to po prostu nie działało. Zresztą jestem wkurzony, że wydałem dobre kilka tysięcy na komputer, który ciężko jakkolwiek używać nawet bo na ciemnym widać paski.
I pomyśleć, że kupiłem ten komputer głównie ze względu na "dobry serwis".
d.
Adax pisze:[color=blue] > Użytkownik "B.Z." <bolivar@bleble.....autograf.pl> napisał w wiadomości > news:gvugen$u3h$1@news.task.gda.pl...[color=green][color=darkred] >>>>> Witam! Gdzie w Krakowie można obejrzeć i dotknąć :) dużo modeli >>>>> notebooków firmy DELL? Pozdrwaiam >>>> Może nie dużo modeli, ale warto zadzwonić i zapytać co mają na miejscu: >>>> [url]http://www.bitcomputer.pl/catalogue.php?category=353[/url] >>>> B.Z. >>> No tak >>> Ale to co na liście w Bit jest to same plastikowe wynalazki (poza XPS) >>> które nie należą do produktów przez które Dell zyskał renomę, studio >>> jeszcze ujdzie ale Vostro jest jak HP Pavilion.[/color] >> Ja jakoś wolę HP - sam mam nx7400. Na dellu pracuję ale na stacji >> roboczej. W sumie w firmie jest też sporo laptopów i mam chwilowo jeden >> z nich, ale nie jest jakimś super sprzętem (i nie jest mi potrzebny do >> symulacji sterownika). Ogólnie jak bym miał kupować della to przez >> firmę lub z USA (jest tańszy).[color=darkred] >>> Fuj[/color] >> B.Z.[/color] > > Dzięki! Miałem 3 lata Asusa 15,4" lustrzankę i już wiem, że do mojej > pracy potrzebuję 13" z matową matrycą. Myślałem nawet o 12. Chciałem w > salonie tylko "dotknąć" E4300 bo dużo słyszałem dobrego, a nie miałem w > doni. Oczywiście, że zakup w takim salonie się nie opłaca, ale zakup to > już inny temat :) Matowych matryc jak na lekarstwo i kompy z nimi są > droższe, no chyba że NC10 ;) Pozdrawiam[/color] O oglądaniu E4300 to zampomnij, przynajmniej z polskiej dystrybucji. Takie laptopy sprzedają się na zamówienie. Co do 12" to XT jest naprawdę fajnie zrobiony (widziałem niedawno właśnie w Propti), seria X z Lenovo to także wysoka półka ale znam dużą firmę gdzie schodzą z X na rzecz XT ze w zgęlędu na awaryjność i koszta napraw
Adax pisze:[color=blue] > Witam! Gdzie w Krakowie można obejrzeć i dotknąć :) dużo modeli > notebooków firmy DELL? Pozdrwaiam[/color]
Od dzisiaj w Angel City funkcjonuje nowy salon: elikatesy. Mają na pewno E6500.
> Witam! Gdzie w Krakowie można obejrzeć i dotknąć :) dużo modeli[color=blue] > notebooków firmy DELL? Pozdrwaiam[/color]
Nie wiem czy to duzo i czy Cie zainteresuje, ale widzialem w laptoku co drugi laptop wlasnie jakis Dell.
q
Dnia Mon, 01 Jun 2009 21:32:13 +0200, dominik napisał(a):[color=blue] > Jacek Osiecki wrote:[color=green] >> Powodzenia w serwisie z tym HP ;) Każdy sprzęt czasami zawodzi, a wtedy >> lepiej nie mieć niczego z literkami "HP" na obudowie... DELLa ludzie cenią przede >> wszystkim za to, że jeśli się cokolwiek stanie to... po prostu nie ma problemu, >> w jeden dzień wszystko jest naprawione.[/color][/color] [color=blue] > Chyba sobie żartujesz albo nie korzystałeś nigdy z serwisu ich.[/color]
Korzystałem, choć nie przy takich awariach jak Ty opisałeś. Zaprzyjaźniona firma zmieniła u siebie cały sprzęt na delle właśnie - i są bardzo zadowoleni z serwisu. Ja miałem tylko padnięty zasilacz - wystarczył jeden telefon i po paru minutach pan tylko prosił o potwierdzenie adresu na jaki ma wysłać nowy zasilacz. Kolega ma jakieś wypasione HP, gdy padł zasilacz to kazali oddać cały komputer do serwisu. Po tygodniu powiedzieli, że nie naprawią zasilacza bo... w komputerze wymieniono pamięć i niczego nie tkną dopóki komputer nie będzie miał oryginalnej kości :) To wystarczy by unikać HP jak ognia. [color=blue] > Komputer kupiony wysyłkowo do mnie przyszedł z ewidentnie spierniczoną > matrycą - co druga linia jest ciemniejsza i jakieś fale się pojawiają.[/color]
[...][color=blue] > stwierdzili, że widać tak ma być. Po ponad miesiącu dostałem komputer z > powrotem w identycznym stanie. Od chwili zgłoszenia serwisu minęło ponad > dwa miesiące.[/color] [color=blue] > A teraz się okazuje, że skopana jest grafika, a nie ekran. Oczywiście nikt > nie wpadł na to by odpalić ich własne testy które załączają do komputera.[/color]
Cóż, miałeś wybitnego pecha i trafiłeś na wyjątkową niekompetencję - ale to niestety się może zdarzyć w każdym serwisie. W innych firmach mógłbyś mieć to samo, ale każdy etap by trwał znacznie dłużej :)
Pozdrawiam, -- Jacek Osiecki [email]joshua@ceti.pl[/email] GG:3828944 I don't want something I need. I want something I want.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.ploprawy.xlx.pl
|
|